HØYEST PÅ ØNSKELISTEN

reklame

(annonselenker) 1. GRØNN HER // 2. BRUN HER // 3. SORT HER

HVOR kule er ikke disse faux fur jakkene? Jeg holdt på å svime av (dramaqueen much) når jeg så dem. Jeg eeeelsker jo å kle meg i pelsjakker, spesielt på høsten. Blir dere sjokkert når jeg sier at alle tre blir mine? Hah. Klarer jo ikke bestemme meg, vet dere. Heldigvis går det greit, for de er jo super rimelige i pris! Gleder meg masse til å sprade rundt i gatene i ført disse lekre jakkene. Jeg måtte bare tipse dere om de! Frykter at vi blir ekstremt mange som går kledd i den samme jakken i høst, men hva gjør vel det når den er så fin? Hihi. 💋 PS! Om dere vil kapre denne jakken anbefaler jeg deg å klikke den hjem fortest mulig da det ble helt tomt på lager på få timer forrige gang. Nå har de nemlig endelig fylt på! 

23 kommentarer

Siste innlegg