JEG SÅ UT SOM ET ANNET MENNESKE

Jeg satt å bladde i bildene jeg er tagget i på Facebook tidligere i dag av ren kjedsomhet, og da kom jeg over et par blinkskudd fra noen år tilbake. Disse bildene under her er fra 2011-2012, da var jeg rundt 16-17 år. Det er mange som ikke forandrer seg et dugg på flere år, mens jeg? Shit, det er jo en forvandling. Ikke at det kom som noe sjokk da, for jeg har jo endret en del ved meg selv. Det er bare så merkelig når jeg ser det svart på hvitt. Jeg fikk en liten klump i magen da jeg bladde i bildene, for jeg kjenner ikke igjen jenta som er avbildet. Jeg vet ikke.. Det er jo ikke trist i den forstand og heller ingenting jeg ikke var klar over, men det var bare merkelig å se det så… tydelig.

Dette bildet er tatt i stuen hos fosterfamilien min. Jeg husker at jeg var så utrolig fornøyd med dette bildet, og kommentarene raste inn en etter en. På den tiden betydde likes og kommentarer på Facebook absolutt ALT, husker jeg. Det var om å gjøre å ha flest av begge deler. Så teit.

Her var jeg på skitur med klassen! Det var noen super gøye dager, jeg husker at jeg storkoste meg. De fleste ble overrasket over å se at jeg faktisk var flink på slalåm (slalom?!), for jeg var jo “utlending”. Vi var ikke så mange med annen bakgrunn på trinnet mitt, skjønner dere. Haha. Ikke bare nordmenn er født med ski på bena! 😉

Jeg husker dette bildet så godt. Jeg hadde løyet til fosterforeldrene mine om hvor jeg skulle sove den natten, for jeg skulle nemlig på hjemmefest med jentene. Jeg stod å sminka meg i sikkert to timer før jeg endelig var klar. Adrenalinet var skyhøyt, for jeg kjente meg så badass som løy. Om ikke jeg tar feil ble jeg faktisk busted etter denne kvelden. Det var ikke noe hyggelig, kan jeg mildt sagt si. Hahaha, altså.. Jeg var en ramp.

62 kommentarer
    1. Sååå søt da <3 Det er helt merkelig at det er deg egentlig - en enorm forandring ja. Like vakker da som nå <3

    2. Tuller ikke når jeg sier dette 😂 Har lest bloggen din siden den tiden.. Husker hello kitty samlingen din også ✌🏻

    3. Du var så vakker før Isabel, skikkelig naturlig glød og ordentlig jente/dame. Egentlig så var du perfekt. Men du er veeldig pen nå og virkelig. Men mer som en barbie☺

    4. Anonym: Jo, men jeg vurderer å skippe det siden det er så lenge siden + at jeg har filmet så sykt usammenhengende så tror ikke at det blir en bra video en gang 🙁

    5. Eier ikke dere som sier hun var penere før skam? Dere burde faktisk tenke over om dere hadde likt å få det i fleisen, selv om “alle har lov å ha egne meninger”
      Stå på Isabel, du stråler!😍

    6. Skjønner meg ikke på folk som mener at hun har ødelagt utseendet sitt fordi hun ser enda pen ut! Om hun hadde ødelagt utseendet så måtte operasjonene ha vært botched (aka donatella versace, rippp), but let’s be honest – sraad still looks fricking amazing, so yall butthurt haters can shut up and complain ’bout the weather or something

    7. Du er smellvakker Isabell, så drit i haterne 😄 De som mener du har ødelagt utseendet ditt er bare sjalu tenker jeg. Du følte operasjonene var nødvendig for å få et bedre selvbilde og ikke minst for å få det bedre med deg selv, å da er det 100% lov ☺️ Skulle ønske du kunne gidd meg en time med læring i sminke 😂
      Jeg har endelig startet å føle meg litt vell å har da merkelig nok Bynt å føle meg bedre med sminke på, men jeg har ikke sjans til å få til brynene mine on fleek eller noe som helst 😂 Hjeeeelp

    8. Isabel jeg mener ikke å være frekk eller no men stumpen din er ikke fin altså formen det er derfor folk tok screen av stumpen din for ca 1 uke side

    9. Jeg ser egentlig ikke så stor forandring. Joda, nesen din er mindre nå enn den var den gangen, sminken din er bedre nå, og håret i bedre stand – men øynene, brynene og smilet er det samme. Du ser ikke ut som en helt annen person for meg, men heller en voksen versjon av tenåringsjenta på bildene. Pen har du alltid vært 🙂

    10. Du er så pen uansett, og uansett hvor mye du forandrer på deg, eller hva du gjør med utsende ditt så vil du alltid være forbildet mitt! Fordi er innside som telles også! Og du hwr en personelighet av gull!❤❤ <3<3

    11. Du er så mye finere og søtere da du ikke hadde fikset på noe som helst !
      Nå blir mer som en “barbie” –> som gjør at du var penere før..
      du skulle aldri ha endret så mye på utseende!
      Når du var naturlig pen før, så blir det mer ødlagt nå som du har fikset så mye og bruker en haug med sminke.. 😪😪

    12. Syntes det blir litt feil å si at Isabel var “penere før”, man blir hverken styggere eller penere gjennom tiden. Man er fortsatt seg selv, SELVOM man opererer seg. Operasjonene er gjort av en grunn, slik at Isabel kan føle seg bra og ha en god selvtillit.
      Vakre deg 🙂 Klem

    13. Syns du var fin jeg☺️Før og etter💜👊🏼 Har du prøvd rastafletter før..?det hadde du kledd, håper det kommer et innlegg om det og masse fine bilder😀😀💜Go Guro!

    14. Så fin du er, Isabel 💗 Kommentarer som at du var finere før, at du aldri skulle endret på deg selv driter du bare i! Det er mennesker som ikke har det bra med seg selv. Men du, DU stråler!
      Er du ikke venninne med Raija lengre? Du skal få slippe å svare på det, var bare noe jeg kom til å tenke på 🙂

    15. synes at de som tar seg tid til å kommentere på en helt annen person sitt utseende skulle ha fått lov til å føle litt på hvordan det er å ha det så dårlig med seg selv at man er villig til å endre på seg selv via plastisk kirurgi. Personer som har vært så heldig å aldri måtte føle på det, er desverre også de som kommenterer dette innlegget ser det ut som. Vi er alle født med ett visst utseende, og vi blir dømt etter hvordan vi ser ut selv om vi ikke har fått bestemme det selv. Etter min mening er det jo bare logisk at mennesker med en bevissthet som ikke er fornøyd med seg selv skal kunne få fikse på det. Mange av de som kommenterer her burde vel fikse litt på sjela si merker jeg. For hvem man er og hvor empatisk og god man er som person er det eneste som betyr noe.

    16. Du har ikke lagt ut et eneste blogginnlegg idag, og klokken er 17. Likevel påstår du at du jobber 24/7. Hva har du jobbet med disse 17 timene av døgnet egentlig?

    17. Men kjære da, på bildene er hun et barn, og nå er hun voksen. Hun hadde uansett neseoperasjonen (for det er bare den ene, ikke sant? Regner ikke med leppeinjeksjonene)forandret seg på de årene fra ung til voksen, slik som vi alle gjør.
      Jeg blir helt matt av de som får seg til å skrive at du er “dessverre ikke så pen nå” Hvorfor skrive noe sånt til et menneske man ikke kjenner. Stort hull i oppdragelsen til disse drittungene!!!

    18. Det viktigste er jo at du er glad i hvordan du ser ut. Hva andre måtte mene skal ikke du trenge å bry deg om. Uansett hva man gjør, så er det alltid noen som vil si at du skulle ha gjort det motsatte. det som er rett for deg, er riktig, for du er den viktigste personen i ditt liv.

    19. Morsomt at du skriver at du før kun var opptatt av kommentarer og likes, og følger opp med “så teit”. Hva er du opptatt av nå? Eneste denne “forvandlingen” reflekterer er ei jente med dårlig selvtillit og mye usikkerhet, som har behov for å operere seg til det ugjenkjennelige for å “føle seg bra”.

    20. Jo, legg ut vloggen fra Rhodos. Bedre enn å ikke gi noe på YouTube… Hvor er buksa di fra? Den grønne “joggebuksa”? DRIT fin

    21. Veldig ironisk at du skriver at du var veldig opptatt av “likes” og kommentarer, og følger opp med “teit”. Er det ikke akkurat det du LEVER av nå da?! Å ha så mange lesere som mulig… Er jo omtrent det samme….

    22. Trist å se du har ødelagt utseende ditt. Du så helt normalt ut før og ut som et menneske. Men nå ser du bare veldig fake og unaturlig ut. Du ser ikke ut som et menneske engang nå. Det er ganske trist å se at du har ødelagt deg selv totalt. Søk psykiater hjelp eller psykolog. Du kan ikke ha det lett med deg selv.

    23. Du er vakker, men du hadde virkelig ikke trengt å forandre på noe. Du var kjempesøt og vakker før også.

    24. Jeg tror du får mindre ekte venner etter operasjonene. Jeg har en sterk tiltrekning til folks naturlige utseende. Jeg begynner allerede å henvende meg når jeg ser bilder for å se om jeg klarer å snakke med de. Jeg klarer som regel ikke å snakke med folk med sminke, eller folk som er opererte. Jeg tror du mister den beste gaven av de alle dessverre. Meg. Derfor har jeg sluttet å gå med sminke for at gutter skal kunne snakke til meg, og være med meg. Jeg forstår at du har hatt komplekser, men jeg tror ikke du var klar over hvor viktig det var å være seg selv?? Jeg har innsett dette i det siste, hvor viktig det er.

    25. Du var nydelig. Du hadde sjarm og utstråling. Utrolig trist at du har endret på alt ved utseende ditt, i mine øyne har du ødelagt deg. Kjipt å Være 35 og se ut som man er 55.

    26. Lev som du aldri har fikset på deg, smil som si aldri har vært operert. Vær bevisst på hvor mye du betyr for oss allikevel, og håp på det beste. Lykke til Isabel. Reis, og fokusér som resultat. ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg