DET ER HJERTESKJÆRENDE AT JEG SKRIVER ET SLIKT INNLEGG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er mange som kommenterte at det var trist at jeg i det hele tatt kan lage et slik innlegg som det forrige, hvor jeg viser den drastiske forandringen som har skjedd meg utseendemessig. Jeg får jo litt vondt i hjerte når jeg leser det, og spesielt når jeg tenker på for eksempel mamma som har måttet akseptere at datteren sin ikke likte sitt utseendet. Det er klart at det ikke er noe jeg hopper i taket av selv, men jeg har tatt de valgene jeg har tatt og det er ingenting jeg kan endre på nå. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde kunnet være fornøyd med utseendet mitt slik som jeg var født. Det å gå gjennom x antall narkoser, inngrep og for å ikke snakke om et rent smertehelvete hver gang… Jeg skulle ønske jeg ikke hadde måttet oppleve det. Jeg misunner alle der ute som i hvert fall klarer å akseptere hvordan de ser ut. De aller fleste har jo enkelte ting ved utseendet de ikke liker, men det er en ting å ikke like de og det å avsky det så høyt at du faktisk ofrer alt for å endre på det. Jeg har fortalt dere i en video at det finnes mange baksider ved det jeg har gjort, og Gud.. Gud som jeg har slitt i etterkant. Etter min seneste operasjon gikk jeg på en forferdelig smell. Jeg hadde ikke selvtillit overhodet, og jeg var konstant.. i kjelleren, kan man si. Jeg gråt store deler av dagene og gikk ikke utenfor døren. Ikke fordi at jeg ikke likte hvordan jeg så ut, men jo mer jeg endret på, jo flere “feil” fant jeg. Jeg tok meg selv i å stå å direkte granske hver krinkel og krok av kroppen min når jeg gikk ut av dusjen. Jeg ble helt besatt av eget utseendet. Hva var det neste jeg kunne fikse på? Det spørsmålet svirret konstant i hodet mitt.

Det er ikke før nå, i etterkant, at jeg innser at jeg faktisk var oppriktig syk. Når folk sa det til meg på den tiden fnyste jeg det bort og tenkte at de var komplette idioter. Vel, det viste seg at de hadde rett. Jeg innså det til slutt. Slik som jeg holdt på er ikke normalt. Det er ikke friskt. Heldigvis har jeg kommet mye lengre i dag, selv om jeg fortsatt har tendenser til å tenke litt for mye på dette temaet inn i mellom. Det tror jeg ikke kommer til å forsvinne helt med det første, men det viktigst for meg er at det er bedre. At jeg er bedre.

73 kommentarer
    1. Jeg tror det bare er sånn med mange ting, man kan ikke alltid høre på andres råd, man må bare få finne ut av det selv. Om man feiler så greit. Da vokser du litt på det. Om det er å fikse på utseendet eller andre ting. Tror vi alle har vært der med NOE som vi har gjort som vi i ettertid bare faen….hvorfor hørte jeg ikke på det de sa,haha. Og HVOR er den buksen fra??? Så deg akkurat på snap (elsker snappen din!) og jeg må bare ha den i buksen i livet mitt.. 😀

    2. Du burde slutte å legge ut slike “se hvor mye jeg har forandret meg” innlegg, for det fører bare med seg elendighet. Du burde vite nå at de aller fleste kommentarene du får kommer til å være negative, og at folk kommer til å si at du var penere før. Derfor er det ikke noe poeng å utsette seg selv for det. Jeg vet at du gjør det for å generere mer trafikk på bloggen din, men er det virkelig verdt det?

    3. Du, jeg misunner deg, jeg snakker alltid om deg til venner fordi du er et så stort og fint forbilde😍Du skriver så bra og er så ufattelig strek, men ikke minst så har du drømmekroppen!😍😱 og ja jeg vet du har fikset litt her og der, men fin kropp har du! Love u!❤️

    4. Ettersom du ikke slutter å forandre på utsende, vil jeg tørre påstå det ikke er utsende det er noe feil med. Du sliter med deg selv, dra til psykolog.

    5. Du er rå og jeg digger at du tørr å innrømme at du sleit med deg selv etter operasjonene. Jeg synes du er helt rå som sier det og klarer å stå for det. All ære og creds til deg for det. Hvor er buksen på bildet fra btw?

    6. jeg skjønner godt at du har hatt utrolig dårlig selvtillitt. det er det utrolig mange andre som har, og veldig mange får det også på grunn av folk som legger seg under kniven, da det begynner å bli så “normalt”, det gjør at de “normale” føler at feks sine pupper feil. så hvor fler som legger seg under kniven hvor fler får dårlig selvbilde. hvis man sliter så mye at man betaler massevis av penger for å endre på utseende, da burde man hvertfall ha prøvd psykolog en god stund før. vi må tenke på alle rundt oss og vi i norge har det helt sinnsykt bra, alle penger som blir brukt til å legge seg under kniven kunne reddet mange liv, og mange kunne fått VANN og MAT!!!!

    7. Forskjellen på oss her i kommentarfeltet og deg er at vi ser på oss selv i speilet, og klarer å forlate speilet. Det klare ikke du. Sykt, og veldig trist…

    8. Du var fin før og du er fin nå. Nydelig er du 🙂 ikke operer deg mer nå, du er flawless, det har du alltid vært. Du ble stor på blogg.no veldig fort, og skjønner at det på mange måter var vanskelig å takle. Synes det er synd du får så mye hate, selv om man ikke er enig med alle valg du tar kan man holde seg saklig! Håper du har det godt med deg selv nå <3

    9. Syns det er veldig kult og modent gjort av deg å skrive dette innlegget. Jeg syns du ser helt siinnsykt bra ut forresten. Men jeg tror også veldig mye på at om man føler seg bra, så utstråler man det også. Selvtillit er nedskrytt!

    10. Jeg har ikke vært særlig “fan” av blogger og slikt fordi jeg har en del fordommer, men nå har jeg endret synet mitt. Du skriver ofte personlige og modne innlegg som virkelig betyr noe! Synes det er helt utrolig bra hvor åpen du er og at du setter et lys på det! Stå på Isabel❤️

    11. Jeg har deg på snapp og må bare si at sminka di er on POINT i dag! Jeg vet ikke hva som er annerledes men damn girl!

    12. Var på standup med Rasmus Wold, og det komiske der var at han nevnte deg. Jo, fordi normale mennesker blir gravlagt i kister når de dør, mens du må ha sånn resirkuleringspose, fordi du er så sykt operert og fake!

    13. Syntes kommentaren “kl 22:07” var utrolig fin, men samtidig veldig tøff.. Følte det var mye sannhet i det og kjenner meg veldig igjen…
      Du er vakker uansett, la ingen andre si noe annet. Du virker som en utrolig sterk og reflektert jente! Stay strong 💕 Klem.

    14. Du sliter ganske psykisk når du har operert deg fra topp til tå! Hvis du får barn en dag ligner ikke barnet på deg engang når du er fulloperert overalt! Dra til en psykiater siden du er egentlig en barnevernsbarn og sliter psykisk !!! Nettavisen burde skamme seg som fronter en psykisk ustabil barnevernsbarn som deg her!

    15. Til kommentaren kl.22:07:
      Wow, utrolig tøff, fin og spot on kommentar.. Den traff og satte seg virkelig.

    16. Hello igjen:) ville bare si at jeg har vært i samme situasjon som deg og det kalles “body dysmorphic disoarder”, men hva det heter kan være det samme egentlig. Har fått med meg at du hadde en ikke helt optimal barndom ut i fra hva du har skrevet på bloggen. Jeg hadde selv en mor som var alkoholiker og som sa veldig stygge ting til meg ukentlig, i tillegg til en stefar som bare tenkte på sitt eget beste. I den périoden hvor jeg opererte meg, tenkte jeg ikke på konsekvensene I det hele tatt. Jeg tenkte bare at alt kom til å bli bedre hvis jeg opererte det ene og det andre. Jeg skjønte heldigvis etter ca ett år at jeg ikke kunne fortsette å operere meg selv. Har blitt mye bedre nå ettersom Jeg har skjønt at det eneste som betyr noe er hvordan man har det på innsiden. Men jeg merka at jeg ble litt irritert av å lese kommentarene du får av folk som helt klart ikke klarer å sette seg inn i andre sine følelser. Men jeg ser i alle fall på måten du skriver at du er en kjempe bra og reflektert person 🙂 ps du trenger ikke poste denne kommentaren, ville bare legge igjen en beskjed fra en som forstår deg.

    17. Omg at noen skriver sånn til et annet menneske så hvis hun har operert seg kjønner ikke hva som er Big deal her. At dere skriver dra til psykolog og andre sårende ting. Hvis man liker ikke noe når det gjelder seg selv så gjør man noe med det det er opp til hver enkelte person om hva de vil gjør.operere og ikke opere ser ikke noe forskjell hun er finere før men enda finere nå. Tror bare de fleste er bare sjalu på hva det hun har. Dame lever jo livet sitt som de fleste drømmer om å leve. Og en ting til dere som kommentere om psykolog og at hun er barnevernsbarn tenk dere 100 ganger før dere skriver sånt og sette dere i hennes situasjon hvis noen kommer med en sånn kommenter og se hvor sårende det er. Håper hun leser ikke de kommentarene som er så sårende

    18. Jeg er av de som syntes du var mye søtere før. Nå blir det for mye Barbie, ikke minst fordi du bruker alt for mye sminke. Men hver sin smak og vi gjør heldigvis som vi vil 🙂 Selv bryr jeg meg lite om utseende og gidder ikke bruke tid på sminke eller hår. Det er som det er, dette er meg og take it or leave it, hehe. Løshår og løsvipper er over mitt lik liksom. Men igjen, vi er alle forskjellige og godt er det!
      Gleder meg til den dagen du tar av hår og vipper og går ut med naturlig look. Tror guttene ville rent deg ned, for tro det eller ei, men gutter flest liker naturlige jenter 🙂

    19. Jeg tror rett og slett mye av det handler om penger også. Hadde du hatt en “vanlig” inntekt hvor det å bruke penger på utseende var utelatende, måtte du bare ha akseptert deg for slik du så ut. Det må de fleste av oss. Vi tenker “Åh skulle ønske nesa mi va mindre. Puppene var større. Magen flatere”. Men vi har ikke mulighet til det – så vi går videre og tankene blir utelukkende.
      Du var pen før og du er pen nå❤️ Prøv å ha fokus på opplevelser og minner, ikke utseende og perfekte selfies.

    20. Dette er skrevet i beste mening- håper du ikke tar det feil..jeg var nemlig sånn før jeg også- opphengt i og misfornøyd med utseendet mitt. Men så sa moren min noe enkelt men veldig sant: “husk at du ikke ER utseendet ditt”. Med det mente hun at selvom man føler seg stygg, dårlig, mindre bra utseendemessig en dag, så betyr ikke det at man ER det. Det er så utrolig mye viktigere å utvikle en personlighet og verdier enn å “utvikle” et utseendet… jeg håper du har det og får det bra med deg selv på sikt♥️

    21. Dette er ment som et hint. Jeg har deg på snap, og må si at det er jaggu ikke rart du blir litt syk på sinnet og utseendefokusert. For makan til mange Selfiesnaps iløpet av 1 dag….wow… på tide å vende fokuset( blikket) litt bort fra speilet og bry deg om mer enn nellyposer og ditt utseende.

    22. Jeg har ingenting i mot folk som opererer seg. Men, vil nok tro at det er mange som ikke aksepterer utseende sitt som du sier, vil heller tro at de ikke har råd til og legge ut flere 100 tusen kr på å fikse kroppen sin.
      Hadde folk hatt råd til det, hadde det også vært flere med kropper som er fikset på.
      Men sånn er verden, who care’s? Vi lever i 2017, plastisk kirurgi er så normalt som det går ann å bli. At folk kommenterer stygt er nokså ett tegn på at de er litt sjalu 🙂 la folk være og gjøre som de vil folkens, det er ikke deres kropp eller helse det går utover.

    23. Hvor mye har gram har du i puppene? Syntes puppene dine ser litt hengende ut? Ikke frekt ment men ja mulig du har gått litt ned i vekt mtp stress/ brudd osv.. men ja syntes bare de ser litt hengende ut. Har ingen peiling på silikon men jeg tenker jo at silikon da skal puppene holde seg oppe og evt viss man går uten bh så skal de ikke “henge”. Har hverfall lagt merke til det på både videoer og bilder at det ser ut som silikon henger litt. Har de blitt forandret siden du fikset på de? Å kommer du evt til å operer de på nytt når du blir eldre å er ferdig med å få barn?

    24. Du skal ikke gjøre det i utgangspunktet, men Ikke kommenter Isabel sin mentale helse hvis du ikke vet forskjellen på en psykolog og en psykiater. Du er nok alt for ung til å vite om Isabel trenger hjelp eller ei.

    25. Det er noen ganger man klarer og bli bedre på egenhånd,men de fleste som har psykiske lidelser/plager trenger hjelp til og komme seg videre, å bli frisk. Har selv vært syk psykisk i mange år, pga barndommen osv, og først etter skikkelig hjelp fra leger, psykiatere, sykehus så bled jeg frisk. Er selvfølgelig et must og ha det godt der man lever, og få god støtte fra noen man er glad i. Samme hvem, bare noen du kan stole på, og som kan hjelpe deg til og få det bedre selv. En dag Isabel, så er du helt bra igjen. Man må alltid tenke positivt og fremover, og aldri gi opp. Klem

    26. Du 22.54, den var stygg, at folk får seg til og tråkke ned på noen som sårt åpner seg og forteller om sykdom og at de har det vanskelig. Makan. Bare vent du, hovmod står for fall..

    27. Veldig bra at ting går bedre for dæ, og du e tøff som tørr å skriv det her innlegget. Det at du har innsett dette skjøl e jo et stort skritt i riktig retning. Heilt sykt ka folk klar å lir ut av sæ, og ska prøv å få dæ til å få dårlig samvittighet for både ka du skriv, ka du gjør og kordan du bruka pengan dine. Tenk å ha så lite å gjør om dagan at de må sett å skriv hatkommentara til dæ for at de ska føl sæ bedre, det e bra trasi å tenk på. Trur det e mange her som sku ha gådd til psykolog(som det va så my prat om lenger opp her), mest pga. den sykelige sjalusien demmes, som kan få de til å skriv så mye jåss.
      Du va fin før, og du e fin nu Isabel. Håpa ting går bedre fremover

    28. Jeg tror de aller fleste kan kjenne seg igjen i det du skriver, uavhengig av operasjoner eller korrigeringer. Selv har jeg gjennomført en operasjon, og i likhet med deg, ser jeg nå mer feil med meg selv. Det blir på en måte en avhengighet. Likevel syntes jeg du går frem som et forbilde i det du beskriver i innlegget.
      Jeg syntes du er fantastisk å se på, og du må huske at de som virkelig er glad i deg, ser igjennom utseendet og opplever at du er en fantastisk person, som jeg har inntrykk av at du er. Jeg tror faktisk at det er sosiale medier og påvirkninger fra enkeltpersoner som bidrar til dårlig selvfølelse. Oppfordrer alle til å tenke dette hver eneste dag: “jeg bryr meg ikke om hva andre syntes om meg, jeg er bra som jeg er”. Det høres enkelt ut, men er vanskelig – dog har det effekt før eller siden.

    29. I en så syk verden som vi lever i nå, hvor penger og status er det vi mennesker liker å definere som “lykke” og “suksess”. Jeg, Isabel, skulle gjerne likt å operere hele kroppen om jeg hadde hatt råd til det, bare for å endre på de tingene jeg ikke liker ved meg selv. Men helt seriøst, og dønn ærlig, jeg villet ALDRI gjort det fordi jeg vet hva slags verdi penger har for meg. Jeg er heldig som har råd til å kjøpe mat, dra på reise i ny og ne, kjøpe klær jeg virkelig trenger. Og vet du hva? Det holder. Jeg vasser ikke i penger, forhåpentligvis kommer det en stund i livet hvor penger ikke lengre vil være et problem. Men det finnes så mye andre viktigere saker og ting som penger faktisk er verdt. Du er helt blind for alt som eksisterer utenfor alle selfiene og speilet. Jeg har ikke tatt en “selfie” av meg selv alene på over 1 år, og jeg synes det er kvalmt at jeg i det hele tatt må poengtere det. Men det er faktisk sånn samfunnet er idag. Kun opptatt av seg selv og sitt, med våres iPhoner med selfiekamera.
      Ta til deg litt vett i huet og åpne opp øynene dine – LIVET ER SÅ JÆVLIG FINT, om du bare ser det positive og velger å se bort fra all driten rundt deg. Du er så jævlig privilegert og heldig at jeg blir oppriktig irritert over at du kaster det bort.

    30. Jeg dro til konsultasjon for nesen min en gang og jeg følte meg rett og slett ganske dum der jeg satt og sa hvilken nese jeg heller ville ha. Uansett.. jeg skulle gjerne hatt nesen til Kim K, men jeg tør ikke å operere, og så… er det noe med det å være stolt av sitt unike jeg. Det er viktig, istedenfor å idealisere andre. Mye kan gjøres ved å tenke annerledes. Istedenfor å tenke “she’s the shit!” kan man heller se seg i speilet og si “I AM the shit!” og prøve å mene det.
      Jeg vet virkelig ikke selv hva jeg mener er “riktig”. På en måte synes jeg det er flott at man KAN endre på f eks nesen (mange har jo virkelig stygge neser!), men på en annen side; er det moralskt riktig??
      Vi er så kompliserte skapninger. Evnen vår til tenking skal liksom gjøre oss smartere enn andre dyr, men isteden er vi bare enda mer sårbar…
      Det er uansett ikke noe vits å angre på neseoperasjonen nå. Hadde du hatt din gamle nese hadde du fortsatt ønsket å operere. Forskjellen er bare at operasjonen da hadde vært fremfor deg, og ikke bak deg, noe du skal være glad for at den er 🙂 Husk at folk sier du var finere før fordi det er forventet at de skal si det, og det er mye lettere å si, men innerst inne tror jeg de synes den nye nesen er finere. Personlig liker jeg absolutt den opererte versjonen best, og synes den løfter hele deg på skalaen.

    31. Isabel bestill time hos psykiater, du ser ut som en robot. Unaturlig og beklager for å si det, men ekkelt å se på deg faktisk. Du ligner ikke på søskene dine engang da du har operert deg fra topp til tå. Tenk den dagen du får barn og de ligner ikke på deg engang, det vil være helt sjukt å se på! Du burde heller bruke dine penger på veledighet og hjelpe andre med halve inntekten din, altså seriøst liksom 200 000kr i mnd fra nettavisen ?? Hva tenker nettavisen med egentlig da de velger å gi deg lønning på 2,4 millioner i året? På en som har null hjerneceller som deg som bare tenker på operasjon og utseende og som er tynn som en pinne. Og den opererte rompen din kler deg ikke engang heller. Stikker rett ut. UFF SÅ FÆLT! LYKKE TIL MED DENNE FORFERDELIGE livet ditt som er basert kun på FALSKHET!!!

    32. Det er tydeligvis ingen som liker deg ISABEL, bare idag på jobben min hørte jeg 4 personer snakke skikkelig stygt om deg at du er ekkel og full operert og ser unaturlig og altfor tynn og ekkel ut.

    33. Omg, irriterer dritten ut av meg med alle de stygge kommentarene du får her.. jeg vedder på at 80% av de som skriver dritt, er sykt sjalu. Og hvis de bare hadde hatt de samme pengene på konto som det du har, så ville de også fikset på seg selv. Om det bare var silikon eller botox. Folk er så utrolig trangsynte og det er flaut å se hva folk får seg selv til å skrive. Jeg synes overhodet ikke det gjør noe at du har fikset på utseende ditt. Man kan fortsatt se det er den samme, gamle Isabel. Bare i en mer selvsikker utgave. Jeg synes du er en av Norges peneste jenter og du fortjener ikke all den haten!!!

    34. Du vet som du skriver at det er en sykdom. Ikke noe å skamme seg for det. Dysmomorfobi. Invister i hjelp. Det vil være verdt det.

    35. wow, trodde virkelig du at den kommentaren ville hjelpe noen andre enn deg selv? Du ville kanskje aldri fiksa på deg selv nei, men da har du vel ikke følt på at du ikke er god nok heller. At du prøver å snakke ned om Isabel fordi hun ikke følte seg bra i en periode av sitt liv og hvis du tror at det å ta operasjoner har noe med selvopptatthet å gjøre, så burde du undersøke menneskelig psykologi. Hvorfor er det så ille for deg at noen er glade i seg selv uansett? Virker som om du er en 50 år gammel mann som har fulgt janteloven hele livet og som er jævlig stolt over deg selv siden du har fått til det. Du burde finne andre prioriteringer på hva som er viktig i livet, og ikke fortelle andre hva som skal til for at de skal bli lykkelige i sitt liv. Hun skriver jo forøvrig også tydelig i innlegget at hun angrer på den perioden av sitt liv hvor hun tok operasjoner, kanskje ta og les det innlegget en gang til og utvikle sympati 🙂 Det er ikke alle som har att A4 liv slik som du tydeligvis har hatt

    36. ville bare si, jeg så snappen din, den kommentaren.. jeg forstår meg ikke på mennesker.. blir satt ut, er ikke rart det er krig i verden “/
      jeg mener du skal gjøre det som gjør deg lykkelig, det som får deg til og føle deg bra, opperasjoner eller ikke, sminke eller ikke, mennesker må bare slutte og henge seg opp i det negative <3 syntes ikke du er falsk, syntes du er bra som gjør det som gjør deg lykkelig !! , en sang jeg har hørt der en setning er : You know some days you feel so good in your own skin
      But it's okay if you wanna change the body that you came in
      'Cause you look greatest when you feel like a damn queen
      og det er så sant ! stå på Isabell

    37. Dette var jo faktisk personlig også 🙂 godt å se at noen ganger er ikke alt på snap/insta clickbait! Og veldig godt å lese dette innlegget, jeg håper du endelig er fornøyd med deg selv og kan nyte livet og fokusere på at personlighet er hva som er vakkert <3

    38. Sykt at du skriver “Jeg skulle ønske jeg ikke hadde måttet oppleve det” unnskyld meg men det var noe du valgte helt selv! Andre mennesker OPPLEVER vonde ting. Voldtekt,sykdom,død osv. Du opplevde ikke noe som helst du valgte det HELT selv! Og at vi andre er fornøyd med måten vi ser ut på det er bullshit. Men de fleste av oss sliter med og betale regninger og få mat på borde. De er IKKE synn i deg. De er de som kjemper på hver eneste dag selv om de hater seg selv å måten de ser ut på, de er de sterke menneskene, voks opp!

    39. At du kan si det høyt og faktisk innrømme at du ser selv at det er et problem da er du kommet veldig langt;) Det betyr bare at du begynner å bli mer bevisst på problemet du føler du har, og da er det lettere å se ting fra et annet perspektiv 😉

    40. 04.55. Isabel er nydelig, du skriver at hu er tynn og ekkel.Men Isabel hun har en sunn Bmi, lurer på hvor feite du og de på jobben din er. Kvalme folk. Skrive sånn til henne når hun er nedfor. Skam deg, ta deg heller en løpetur i skogen..

    41. Du over her som prøver og psyke ned Isabel ved og si masse dritt om at hun er tynn, ekkel, operert osv: Du og dine collegaer høres ut som en gjeng feite rotter. Uakseptabelt og skrive slikt til ei jente som aldri har gjort deg noe. Det hun trenger stakkar er oppmuntrene kommentarer, trøst og at folk er koselige og kanskje kommer med gode tips. Skjønner jo at hvaler er sjalu på pene barbiejenter som ser stunning ut, operert eller ikke!!

    42. Du har tydeligvis funnet fasiten på hvordan både deg selv og alle andre burde leve. Veldig trist at du skal sammenligne folk og fortelle de om de har rett til å ha det dårlig med seg selv eller ikke. Sier jo ganske mye om hvordan du tenker og hvor lite reflektert du er.

    43. Synes det er trist selv… Men jeg håper du vet at det at du ikke var fornøyd ikke hadde noe med ditt utseende å gjøre, men rett og slett at du har lav selvfølelse, og det må jobbes med i fra innsiden…

    44. Så snappen din nå, du er helt gal i hodet ditt som shopper så mye mens alle sliter med å få mat på bordet sitt. For en meningsløs menneske du er som lever av å selge deg selv og din kropp til alle. Og fy skam seg nettavisen som sponser deg med så mye penger i lønn. Blir direkte kvalm at samfunnet har blitt så kvalm at de støtter mennesker med null moral og null hjerneceller! Det er ingen forskjell mellom deg og en prostituert. Du selger jo deg selv og kroppen din til leserne for å få penger til ditt overfladiske overforbruk liv!!! Stakkars deg…..søk hjelp hos psykiater!

    45. Det er ikke synd på deg i det hele tatt! Skjønner ikke at du leker offer engang på med dette innlegget ditt. Vi ler av deg!!!!

    46. Til kommentaren 31.08 kl. 17.42: for en patetisk, slem og ufølsom person du er. Ikke er du særlig reflektert heller. Jeg ser NED PÅ og LER AV sånne som deg. Med en gang du klarer å få deg selv til å si noe så ondskapsfullt til en annen person så er du ikke verdt en dritt!!! Det gjelder forsåvidt alle som KLARER å faktisk taste fra seg hat bak en skjerm og publisere det.

    47. Drit i alt og alle Isabell, du er smellvakker nå! Du har en kropp de fleste drømmer om, et nydelig ansikt, utrolig pent hår og ikke minst helt sykt bra klesstil.
      Uansett hva du poster vil de som er sjalu kommentere negativt for å føle seg bedre selv. U go guuurl 😘

    48. Kjenner at jeg oppriktig blir trist i hjertet, når jeg leser alle negative og nedlatende kommentarene noen av dere har ut av seg. Greit nok at alle har ulike menininger om ting, men forstår ikke hva dere får ut av å rake ned på et annet menneske?
      Synes det er trist Isabell at du hadde så dårlig selvtillit at den eneste muligheten var å legge seg under kniven, men igjen så har ingen noe med hva du gjør eller ikke gjør.

    49. kjææære søte vakre isabel! tårene begynte å renne da jeg leste dette.. for jeg kjenner meg SÅ godt igjen. har operert flere ganger, og driver alltid å ser etter feil og nye ting å fikse på. har du undersøkt om du har BDD? Tror jeg har det…

    50. Jeg synes det er en smule festlig at alle bloggerne som har operert alt som er å operere forsøker å “rettferdiggjøre” det med å skrive slike innlegg. Det er jo klart at når man ikke har mer å fikse på, så er det enkelte å gå ut med at man var sykelig opptatt av det og at man ikke ville gjort det samme nå. Det er litt synd egentlig – for da får det som skrives så liten verdi. Det signaliserer heller det stikk motsatte – litt sånn “det er lett for deg å si som per definisjon har fått det perfekte utseende”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg