YESTERDAYS LOOK

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) BUKSER MESHKI – LIGNENDE HER & HER // TOPP MESHKI – LIGNENDE HER // HÆLER HER

______

Jeg ELSKER denne looken! Jeg er redd for at dette blir det antrekket dere kommer til å se meg i konstant fremover. Haha! Jeg føler meg så utrolig kul og trendy i det. Slik så jeg i hvert fall ut i går. Jeg har nok aldri fått så mange spørsmål om et plagg som det jeg fikk på disse buksene da jeg la ut antrekket på mystory i går. Nå vet dere hvor alt er fra. 😚 Hva gjør dere i dag? Jeg skal straks dra avgårde til posten for å få sendt alle bestillingene som ble gjort på klessalget mitt. Det finnes forresten en del fint igjen – nettbutikken min finner du HER

Vi skrives mer senere! Klem.

26 kommentarer
    1. Døds kult antrekk – digger stilen!!
      Men linkene du linker er ikke i nærheten av antrekket du har på deg!! Å kombinere en sånn bukse med blonder er no, no!
      Casual og røft!
      2 heeeelt forskjellige antrekk.
      Så sett bort i fra spons – HVOR HAR DU KJØPT DET DU HAR PÅ DEG?
      Ha en fab dag! Xxx

    2. VAKKER!!! Her oser du av skjønnhet Isabel, ser ut som en gudinne. Du viser så sterkt alle disse negative sleive kommentarene du fikk på forrige post, er REN sjalusi. Forde du er vakker, nydelig hår, slank, rakrygget, og du hever deg stolt over alle drittfolk som driver med ren mobbing. Kjenner deg bare gjennom bloggen, men er så stolt av deg😀😀😀

    3. PS: Jeg lurer på om du har gjort noe operasjon med øynene dine også? Eller om det bare er sminke kan du please lage en sminke tutorial video om hvordan du får de så store og vakre?! <3

    4. Klærne du linker til ligner jo ikke i det hele tatt. Setter absolutt pris på at du faktisk leter deg frem til plagg som er like de du har på deg, når du ikke har mulighet til å linke direkte til antrekket. Men disse var jo ikke like i det hele tatt.

    5. Jeg blir nesten litt skremt hver gang du filmer haugene av klær og ting du bestiller på nettet heletiden, det er et helt ekstremt forbruk. Tenker du ikke på miljøet? Ingen mennesker trenger så mye nye klær heletiden! Du kan jo ikke rekke å bruke klærne før du har en ny haug i posten. Jeg synes ikke dette er en sunn hobby å promotere på Snapchat og bloggen, for det er virkelig ekstremt. Tenk over hvordan dette påvirker miljøet, og tenk på alt annet du kunne brukt de pengene på, og invistert i. Jeg vil nesten kalle dette en veldig usunn avhengighet, rett og slett shoppeavhengig. Hvis du ikke klarer å finne glede i noe annet enn en full postkasse, ville jeg oppsøkt hjelp for din egen del.

    6. Haha, jaaa – det skjønte jeg!! 😂
      Men link, googler, men finner ikke antrekket… :-/
      Hjelper meg lite med en link til noe lignende…

    7. Heihei 🙂
      La merke til på mystoryen din at du tok bilde med hunden til bror til pierre. Og at du kansje passer på han i dag? Lurte bare på om dere enda har kontakt?

    8. Litt sidespor her, men kunne du lagd er innlegg om aborten? Tankene og hvordan det var for deg?
      Er sååå mange jenter som sliter rundt disse valgene, og det er så trist. Deriblant en nær venninne nå. Tenker at kanskje et slikt innlegg kan hjelpe andre jenter i den situasjonen.

    9. 17.33 ååååå….hvorfor klikker du inn på bloggen hennes da og er med på og sørge for at hun får lønn?????? Herregud spar meg. Så mye dumme folk. Man bør ikke ta barn alvorlig det er bare barn som mobber. Voksne bør ha bedre vett.

    10. Nydelig hårmanke på deg bella, men hvordan i all verden får du tid til å dusje/tørke/stelle alt dette håret?

    11. Elsket buksen!!
      Har et par spørsmål.. du bruker vippe extensions og mye liner/skygge? Vippeteknikeren min anbefalte ikke det… men vil helst bruke det! Hvordan funker dette for deg?? Blir vippene fort stygge eller går det fint? Og hvordan funker det og fjerne sminken??
      Klem <3

    12. Wow, dette er det første antrekksinnlegget jeg liker hos deg! Dette kledde du veldig godt, og var en helt annen stil enn du pleier å ha! Buksa var kjempefin! Hadde vært ekstra fint om du gjorde noe med håret, så det ikke henger rett ned. En kul flette kanskje?

    13. Veldig fint antrekk, men kan du ikke linke til de faktiske plaggene i steden for eller i tillegg til de som skal ligne? De du har funnet ligner ikke i det hele tatt.

    14. Sååå fin look til deg! Absolutt elsket buksene – så er enig i at det hadde vært mer til hjelp om du linket til de faktiske produktene (selv om de er utsolgt), sånn at vi vet hvor å finne dem om de kommer inn igjen på lager 🙂 Forstår at du markedsfører nettsider du jobber med, men kanskje du kunne linket til begge deler da? Bare ett tips!
      Nok en gang; SMASHING look!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg