I HØST SKAL JEG…

Nå er høsten så og si her, til min store fortvilelse. Det er ikke til å stikke under en sol at jeg er et skikkelig sommer-menneske, men likevel kjenner jeg at det skal bli litt (les: biiiittelitt) hyggelig med koselige og lune høstkvelder. Det å gå tur mens man er omringet av løv og høst-luften er jo faktisk ikke så ille sånn egentlig. Jeg vet bare at jeg blir lei litt vel kjapt, haha. Jeg prøver å se positivt på den nye årstiden ved å notere ned x antall punkter som jeg gleder meg til! Det hjelper alltid på, uansett situasjon. You should try it! 💋

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· LET’S MAKE THIS AUTUMN THE BEST YET ·

1. Drikke masse kakao! Yum, yum, yum. Helst med en dæsj krem på og ett kilo sukker. Heh! Sunnheten sjæl, men det vet dere jo allerede.

2. Reise! Jeg er bortreist nærmest hele oktober til destinasjoner jeg alltid har drømt om. Herregud som jeg gleder meg til å ta dere med på dette eventyret. Jeg har en ting å si: gled dere! It’s going to be amaaaze.

3. Flytte. Forteller mer i et eget innlegg fortløpende.

4. Shoppe varme og gode strikkegensere som jeg skal myse i. Det fineste jeg vet er å kombinere strikk med skinn, så det blir nok mye av det de kommende månedene. Det er faktisk noe jeg liker ved høsten, altså høst-moten. Jippi!

5. På Nelly-fest i Stockholm! Det skjer allerede på fredag. Som jeg gleder meg! Jeg og en venninne blir faktisk der over helgen. Det er duket for masse fest og selvfølgelig se alle de fine svenske vennene mine igjen. 💞

6. Feire halloween. Hvert år har jeg vært bortreist, så nå skal jeg virkelig kline til. For to år siden hadde jeg faktisk akkurat operert å lå liggende i sykesenga mens jeg så på mystoriene til alle vennene mine som virkelig gikk all in. Jeg var sååå misunnelig! I år er det min tur. Hehe! Hva skal man kle seg ut som mon tro? Jeg skal være ærlig å si at jeg liker å være litt frekk og sexy på halloween. Frekk, sexy og litt skummel.

7. Kjøpe meg en veske jeg har siklet etter en god stund. Jeg oppdaget at prisen ikke var så ille som jeg hadde sett for meg, så da får jeg brått litt bedre samvittighet. Nå er det lenge siden jeg har investert i noe dyrt, så jeg synes definitivt at jeg har gjort meg fortjent til den. 

8. Varmebehandle håret mitt mindre. Vi får se om jeg klarer det da, men jeg vil begynne å være litt snillere mot håret mitt igjen. Jeg var kjempe flink på den fronten før, men nå har jeg blitt skikkelig fæl. Stakkars hår. Det skal bli mye av fuktighetsgivende hårkurer og gode produkter fremover. Er det bare mitt hår som blir skikkelig tørt og livløst så fort høsten stepper inn?

____

Hva skal du i høst?

26 kommentarer
    1. Jeg klarer ikke helt å forstå om du mente “stikke under en sol” som ordspill fordi sola som regel forbinnes med sommeren, eller om du faktisk tror ordtaket er sånn.

    2. Ser på Snapchaten din at du legger ut hvor utrolig mye du kjøper. Lurer derfor på om du prøver å være miljøbevisst? Mtp at du har en så stor blogg med så mange tusen lesere, blir jeg skuffet når du kommer med innlegg etter innlegg/snap etter snap med alt du kjøper. Skjønner at du er blogger og lever av å blant annet vise frem antrekk, men vi har alle et ansvar for kloden.

    3. Så gøy! Jeg er ikke sånn veldig glad i høsten jeg heller, men jeg trøster meg likevel med at det er bedre enn vinter. Gleder meg til å bli med på reisen din!
      Forresten har jeg sendt deg en liten fan-post på mail der jeg skriver en del fine ord til deg, som en liten oppløftning hvis du har en kjip dag 💗

    4. Alt du skal gjøre i høst er å kjøpe ting og feste. Vil du ikke bruke hodet ditt til noe fornuftig snart? Utvikle deg? Ta utdannelse? Kurs? Et eller annet?

    5. Studere til å bli barnehagelærer, jobbe deltid og satser på en sydentur med gode venner:-) ønsker deg lykke til med dine planer.

    6. Skrev ikke du på snap du skal flytte? Flytte hvor? Du har jo ikke nevnt du skal flytte? What? Ble forvirret

    7. Synes din kommentar til Silje var ganske spydig og frekk. Synes det er litt rart at du reagerer slik på en kommentar, som ihvertfall for meg ikke var hverken spydig eller frekk, mens du ikke svarer i det hele tatt på andre kommentarer som er forferdelig stygge. Det fikk meg til å tenke på om du er redd for å fremstå som uvitende, eller “dum”…? Jeg lurte på akkurat på det samme som Silje, uten at jeg mente noe stygt om det. Jeg lurte på om du faktisk trodde ordtaket var slik (ikke noe galt med det, jeg har også misforstått mange ordtak), eller om det var et morsomt ordspill mellom sol og sommer.

    8. Lurer på det samme som 01:08, både insta og Snap står det at du skal flytte og det er nytt innlegg. Ser ikke helt hvor? 😅 glemte du å trykke publiser kanskje?
      Jeg skal nyte livet i Australia i høst jeg, men merker at jeg ikke er noe sommer-menneske som jeg alltid har trodd! Jeg elsker det kjølig og gjerne litt regn, sånn at jeg kan sitte inne med god samvittighet! Haha

    9. Kan du legge ut hvilke hårkurer du skal begynne med? Sliter med tynt hår.. etter alt for mye hjemme bleking..

    10. Jeg skal fikse neglene mine og har sendt mld til hu du går til fordi hu er så flink! Men hu svarer ikke 😫 Og det klør i fingrene og fikse neglene nå denne uka ! Har du noen tips for å få kontakt med henne ?

    11. Er nok mest morro for dere bloggere som er på hundre reiser enn de som sitter hjemme i kalde Norge….litt merkelig at bloggere tror det er så morsomt sitte hjemme alene å se på rike bloggere som koser seg hele tiden … Noen reiser året rundt merkelig at non er født så heldige andre opplever bare ulykker,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg