MINE FAVORITTER – HØSTSALG PÅ HELE BUTIKKEN!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har klikket hjem et par godbiter nå nylig som jeg har lyst til å vise frem til dere. Jeg er helt sikker på at dere har kjennskap til et, eller flere av disse produktene som jeg viser frem i dette innlegget. Det er helt supre produkter som jeg oppriktig elsker og som jeg bruker på et daglig basis. Uansett! Jeg har en gladnyhet å dele med dere. Blivakker har nemlig høstsalg! Hvor fantastisk? Salget gjelder på hele (!!!) nettbutikken. Woho!

Jeg må bare tipse dere om at alle kunder som betaler med Masterpass har mulighet til å velge en av Blivakkers tre bestselgere helt gratis! Da står valget mellom Bahama Mama pudderet (en soleklar favoritt hos meg!), Tigi Masterpiece hårspray og Redken Extreme Shampoo. Tre fantastiske produkter! Du lurer kanskje på hva Masterpass er? Kort fortalt: det en en tjeneste fra Mastercard som leveres via bankene. Masterpass er en digital lommebok som samler alle dine kort- og leveringsopplysninger på ett sted. En rask, enkel og sikker måte å betale online på! Les mer om hvordan det fungerer HER.

DU FINNER SALGET HER.

ByNOOR er et vegansk hårpleie merke som blir produsert i Sverige. Jeg har brukt shampooen og balsamen flere ganger tidligere, og derfor tømt et par flasker. Jeg elsker hvordan disse produktene etterlater håret. Shampoen og balsamen lukter først og frest så utrolig friskt og godt, og i tillegg gjør det håret glansfult og fint. ByNoor hårsprayen er også en stor favoritt hos meg. Den gir strong hold, noe som er perfekt når jeg for eksempel har høy, stram hestehale. Da bruker jeg alltid denne sprayen, den er den absolutt beste når det kommer til å holde alt hår på plass. Dessuten blir håret så shiny og fint av den!

Dette Smashit øyenskyggepalettet er min «ride or die». Det er denne paletten jeg har sverget til det siste halvåret. Jeg har jo faktisk vist den frem på snapchat tidligere, uten at jeg har hatt noen form for samarbeid eller annonse. Jeg klikket den hjem fra egen lomme for flere måneder siden, og herregud så glad jeg er for det. Skyggene er så utrolig pigmenterte! Jeg bruker alltid den gullfargede skyggen over hele lokket, og to bronse/kobber farger i globalen. Elsker dette palettet! Det aller beste med dette produktet er faktisk prisen. Den er døøødsbillig! Jeg mener, se hvor mange skygger man får til 289,- kroner?! Det er jo egentlig galskap. Haha!

Real Techniques Sponges er perfekte til å legge foundation og concealer med. Jeg vet at de fleste sverger til Beautyblenders, men jeg personlig liker denne svampen fra Real Techniques mye bedre. Og ja, jeg har testet begge to. Jeg foretrekker denne fordi at den har en flat overflate også, slik at det blir lettere å legge basen på de store områdene som for eksempel kinn og panne. Før brukte jeg alltid å legge foundation med børste, men den tid er over. This is the shit!

BareMinerals Original Foundation er genialt når jeg ikke orker å bruke lang tid på sminken, eller når jeg er i utlandet. Dette er en foundation med god dekkevne i pudderform. Det tar bokstavelig talt 1 minutt å sveipe med denne over ansiktet, og voila – du har en fin og glødende hud. Det går på 1-2-3. Jeg bruker den mest når jeg er ute på reis. Kjapt og enkelt!

NYX Highlighter & Contour palette er min go to når jeg skal konturere ansiktet. Fargene er så fine, og de er kjempe enkle å blende ut! Jeg hater når man blir oransje og/eller grå, men det unngår man med dette produktet. Jeg har i likhet med Smashit øyenskyggepalettet sverget til dette produktet i flere måneder. Til og med de største makeup artistene elsker dette palettet, og det sier jo litt. 

___________________

Sjekk ut hele utvalget hos Blivakker HER

19 kommentarer

Siste innlegg