FEIRING AV PRINSESSA MI

SIDRA 12 ÅR

I går var ingen vanlig dag, for da hadde nemlig lille prinsessa mi (som ikke lengre er så liten) bursdag! Tenk at Sidra er blitt 12 år? Det skremmer livet av meg, men jeg antar at jeg bare må akseptere at hun også vokser opp. Til tross for det vil hun for alltid være min lille bebis! 💕 Jepp, jeg er en sånn der irriterende storesøster. Hehe! Hele dagen i går gikk med andre ord til å feire henne. Mamma forlot meg med alle kidsa på bursdagsfesten, så jeg fikk plutselig hele ansvaret over at leiligheten ikke ble brent ned. Heh! Det gikk bra, festen var vellykket og frøkna var i ekstase over gavene. Så lenge hun er fornøyd, er jeg fornøyd! Jeg kommer bare ikke over det faktumet at hun blir eldre og eldre. Kan noen please stoppe tiden? Please?

Og her dere, her har vi den fantastiske bursdagskaken jeg bakte til henne! Dere fatter ikke hvilket strev det var. Jeg holdt på frem til klokken 05 på natten! Helt krise. Skulle så klart startet tidligere enn ved midnatt, men jeg hadde virkelig ikke tid. Nå har jeg i det minste lært at det å lage en slik kake fra bunn tar flere timer. Jeg holdt på å sette hjertet i halsen x-antall ganger, spesielt når kaken skulle skjæres på midten. Jeg holdt på å få et stress anfall da, ja. Haha! Heldigvis gikk alt overraskende bra. Og dere? Smaken?! Den var AMAZING! Helt sjukt. Man må få lov til å skryte litt.. Spesielt når man er ny på dette wifey/husmor opplegget.

Siden jeg allerede vet at mange kommer til å spørre: av meg fikk hun seg valgfritt abonnement til iPhonen sin, i tillegg til et fett gavekort på favoritt klesbutikken sin. Senere i dag skal jeg hente henne for å dra på shopping. Jeg vet om en liten jente som skal gå crazy. Hehe! Det var det hun ønsket seg, så heldigvis ble hun overlykkelig da hun åpnet gavene. 😁

15 kommentarer
    1. Forresten: Kan du kanskje legge ut linken til oppskriften til kaka? Eller bare skrive den og hvordan du gjorde det? 😍

    2. Utrolig godt forbilde er du Isabel 🙂 liker deg bare bedre og bedre! måten du behandler søsknene dine på <3 håper du får en flott dag

    3. Så utrolig herlig at du passer på søskenene dine på den måten og passer på å ha så god forhold til dem <3

    4. Hei Isabell! Jeg har et spørsmål jeg hååper du vil ta deg tid til å svare på: jeg og kjæresten har vært sammen i ca 4 mnd, og ingen av oss har hatt bursdag på de 4 mnd, og han har ikke bursdag før februar. Så jeg lurer på om du har noen gode tips til gaver å kjøpe til kjæresten utenom jul eller bursdagsgave? Har så inderlig lyst til å kjøpe noe til han, for å vise hvor glad jeg er i han, men er så usikker på hva… trenger ikke være noe stort, men en liten oppmerksomhet. Tusen takk på forhånd!:-)

    5. Så utrolig snill du er 🙂 Skulle ønske jeg hadde mulighet til å skjemme bort søsknene mine sånn også! Én dag håper jeg 🙂 De er hvertfall heldige som har en så kul storesøster!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg