JEG ER BLITT AMBASSADØR FOR DREAMWORLD

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JEG HAR SOMMERFUGLER I MAGEN! I dag er dagen hvor jeg skal dele en dødskul nyhet med dere.

Jeg er så utrolig heldig som har fått æren av å bli ambassadør for reiseselskapet Dreamworld.

Dreamworld er et reiseselskap som tilbyr skreddersydde og eksotiske reiser til veldig lave priser. Målet deres er å kunne tilby oss drømmreiser til drømmepriser. Akkurat det synes jeg at de virkelig klarer å leve opp til. Jeg mener, dersom dere klikker dere inn på nettsiden deres HER, vil dere se oversikt over alle destinasjonene du kan reise til via dem, samt prisene som er overraskende lave. Det er virkelig de mest ekstraordinære feriene du kan dra på! Hvem vil vel ikke til Dubai, Bali eller Maldivene? For å ikke snakke om Miami og Cancun? Jeg drømmer meg bort på Dreamworld hele tiden, jeg vil seriøst besøke hver eneste destinasjon de tilbyr. For en drøm!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tbt til sist jeg var i varmen.. SOON!

Og nå til det gøyeste: for en stund siden ble to reiser booket! Jeg ser så vanvittig mye frem til avreisedatoen er her, dere. Altså, dette skal bli litt av et eventyr. Endelig skal drømmene mine gå i oppfyllelse, for jeg skal nemlig til *trommevirvel* DUBAI OG BALI!!! Herregud, som jeg gleder meg. Ord kan ikke beskrive lykken jeg kjenner på når jeg tenker på det. Heldige som jeg er, får jeg ta med meg bestien min Rebecka på dette eventyret! Ahhh, jeg skal få oppleve to fantastiske steder som jeg lenge har fantasert om. Først skal vi tilbringe noen dager i Dubai, før vi flyr direkte derfra og videre til Bali hvor vi blir de 10 resterende dagene.

Nå begynner det å nærme seg med stormskritt, vi reiser nemlig 4. oktober. Jeg vil aller helst bare spole frem i tid, slik at vi kan hoppe på flyet og endelig begi oss ut på ferie. Jeg kan seriøst ikke vente! Jeg lover å blogge kjempe mye derfra, samt vlogge på YouTube. Dette blir mildt sagt helt fantastisk!

Nå blir dette min første reise med Dreamworld, og jeg kommer så klart til å oppdatere dere på hvordan alt er etterhvert. Jeg er ikke annet enn super positiv til dette! Jippi. ✈️

35 kommentarer
    1. Jeg har bodd i Dubai, og dere MÅ faktisk oppleve utelivet i Dubai, det er helt sykt! Hvor mange dager blir dere der?

    2. Noen som har det, du er heldig som får så mye sponset!! men husk å ikke love for mye, du har allerede lovet vlogs og andre videoer på youtube. Feks fra vlogs herfra, Rhodos og en med søsteren din.

    3. Husk at du ikke får drikke alkohol hvor som helst. Og at kan ikke ha på sig hva som helst heller. I Dubai. Men kos deg på ferie.

    4. Hva skal man skrive på feltet hvor det står “henvendelsen gjelder”?
      Svar fort det er viktig! Vil bestille tur

    5. Dubai blir en reise for livet. Du må se: verdens største kjøpesenter, Burj Khalifa – verdens høyeste bygning, Burj al Arab Hotell – verdens eneste 7 stjernes hotell, Ferrari parken – verdens største innebygde fornøyelsespark + verdens sjappaste Berg og dalbane (ikke skummel i det heletatt), Abhu Dhabi som ligger utenfor Dubai og moseen der + verdens fineste hotell og selfølgelig må du dra på utflukt i ørkenen!
      Kos deg masse!

    6. Ååå! Så heldig du er. Var i Dubai for to år siden og det er hvert hele turen. Du kommer til å storkose deg masse. Masse shopping og utelivet, som du kommer til å elske♥️
      Var i Indonesia i påskeferien, men var ikke på Bali. Men det er også noe du burde glede deg til. Bare slappe av ved bassenget eller stranden og bare nyte livet😊
      Håper du får en kjempefin ferie💛

    7. Riktig god tur Isabel! Det fortjener du, herlig med flotte reiser og turer:) jeg og lever og ånder for det:) jippi jippi snaps

    8. Man trenger ikke å dekke seg til i Dubai. Var det i april og ingen reagerer, Dubai er veldig preget av turisme. Abu dabi derimot, der sa de man måtte dekke seg til.

    9. Har reist veldig mye iløpet av livet, men Dubai er definitivt den plassen som skiller seg mest ut! Det er så fantastisk der, du kommer til å kose deg masse! God tur😀

    10. Du skriver at du tar laser, mener du da hårfjerning med laser? Kan du i så fall lage ett eget innlegg om hvordan prosessen er/har vært og resultatet? 😀 Har leeenge vurdert det selv men er redd for at det er penger ut av vinduet hvis man ikke får så bra resultater.. 🙂

    11. Når det f.eks står at det koster 9999,- til Maldivene , er det kun flybillett eller er det billett OG hotell ?

    12. Har du sett i Dagbladet? 🙂
      Ville kanskje revurdert Bali.
      Så bare i dag at det er ventet vulkan utbrudd.. !! Der ville ikke jeg vært! :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg