MITT NYE HÅR

reklame

HAIR ON FLEEK 💇🏻

YAY! Nå er jeg fresh og fin på håret. I går var jeg en tur innom hos MOODstudio (sponset behandling) som er den frisørsalongen jeg alltid drar til. Jeg mener at jeg har gått der i snart to år, faktisk? I hvert fall 1,5 år. Det er ikke uten grunn, de er nemlig så utrolig flinke der at jeg fortsetter å dra dit hver gang. Uansett! Det vi gjorde i går var å bytte ut extensionet, stusset tuppene og kuret håret. Forrige uke farget vi etterveksten. Nå er jeg så vanvittig fornøyd! Jeg mener, se på det da? Så glansfullt og fint! Det er forresten mange som lurer på hvorfor jeg velger å sette i tapeextension når jeg har så langt hår. Grunnen til at jeg gjør det er fordi at jeg vil få mer tykkelse på det, rett og slett. Extension er ikke bare til for de som vil ha lengre hår, men også for oss som vil ha mer fylde. Da vet dere det! 😚

FOR BOOKING AV TIME – BESØK NETTSIDEN DERES HER!

17 kommentarer

Siste innlegg