LØRDAGSSLISTA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva spiste du til frokost i dag?

Ingenting, enda. Jeg hadde en sovemorgen i dag, som betyr at alarmen ikke var satt. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg for tiden, men jeg er konstant trøtt? Det føles ut som at jeg aldri blir uthvilt, selv om jeg sover nok. Veldig spesielt. Jeg skal spise snart da, tror det blir frokost ute på en hyggelig café. Det frister i dag, det er jo tross alt lørdag! Pannekaker, rundstykket med godt pålegg og ferskpresset juice. YUM!

Dagens humør?

GLAD! Livet er så fint om dage, dere!! Gårsdagen var så utrolig fantastisk. Den ene gladnyheten etter den andre ble servert til meg, og jeg var helt i ekstase fra morgen til kveld i går. Dere vet hvordan jeg har sagt at jeg er så stresset for hva jeg skal ta meg til nå i høst/vinter foruten om å reise? Vel, det er ikke noe jeg behøver å fundere over lenger…. Hihi!

Hva stresser du over i dag?

Jeg stresser over flyttingen hver eneste dag. Ikke bare i dag. Alt er jo i boks – flyttebyrå er booket, utvask er bestilt. Det eneste jeg mangler nå er å skru ned kronen i taket, male over noen flekker på veggene og så klart pakke ned hele leiligheten. Jeg kom på at jeg har en hel bod full med klær og sko som jeg har hatt siden jeg flyttet til Oslo fra Stavanger for 2,5 år. Jeg husker jo ikke en gang hva som befinner seg der nede. Jasmine og Michelle fikk gå ned å plukke ut alt de ville ha, så er planen at jeg skal gi resten til veldedighet. Er det noen som har tips til hvilken organisasjon jeg burde gi alt til? Det er snakk om maaasse greier. Vil hjelpe noen som virkelig trenger det! ❤️

Hva har du på deg?

Sorte jeans, hvite Puma sneakers og en grå topp.

Hva skal du i dag?

På dagen vet jeg ikke helt hva jeg skal enda, foruten om å jobbe et par timer. Jeg har et annonseinnlegg som skal ut i morgen som må finpusses på blant annet. I kveld har jeg derimot planene spikret. Jeg skal ut på middag og drikke vin! En deilig lørdagskveld. Husker dere den perioden da jeg hadde vært singel i typ 2 måneder og hadde en skikkelig feste-periode? Jeg festet seriøst torsdag-lørdag hver eneste uke. Det var ganske ille, spesielt når jeg ser tilbake på det nå. Da behøvde jeg det på en måte, for å få tankene over på noe annet og ikke minst for å komme meg ut fremfor å sitte hjemme å sture. Jeg har i hvert fall festet av meg for en stund, for det er virkelig ikke noe som frister mindre enn å feste om dagen. Blæh!

Hva er du glad for i dag?

At jeg er tilbake på 2. plass på topplisten igjen! We’re back, babies. Det er mange som skriver til meg når jeg er på typ 6. plass på listen en dag, og lurer på om det påvirker lønnen min. Det gjør det ikke overhodet. Jeg har jo fortsatt samme lesertall som jeg alltid har hatt (20.000-25.000 per dag), og plasseringen på listen har egentlig ingenting å si for meg som har vært så godt etablert på topp i snart to år. Jeg får betalt det samme likevel. Det eneste er at jeg selv liker å se at jeg er høyt oppe på listen! Hehe. That’s it.

32 kommentarer
    1. Jeg også har vært ekstra slapp og trøtt for tiden, aaaner ikke hvorfor. Men det går nok over snart 😁 Håper du får en fin fredag!

    2. Amigitos! En norsk organisasjon på den dominikanske republikk. De trenger det virkelig. De har vært gjennom to orkanen på kort tid (Irma og Maria), og de har nesten ikke noe nå eller fra før av!

    3. Ganske stor forskjell mellom 1. og 2. plassen da, anna har nesten 137 000 lesere mens du kun har 24 500

    4. Dagens humør?
      “Gårsdagen var så utrolig fantastisk. Den ene gladnyheten etter den andre ble servert til meg, og jeg var helt i ekstase fra morgen til kveld i går. Dere vet hvordan jeg har sagt at jeg er så stresset for hva jeg skal ta meg til nå i høst/vinter foruten om å reise? Vel, det er ikke noe jeg behøver å fundere over lenger…. Hihi! ” skjønte ikke kan du lage innlegg hvis du har mulighet? Du blogget ikke om noe spess igår så skjønte ikke

    5. Hei! Jeg håper du vil donere til flyktninger. Er litt usikker på om akkurat flyktninghjelpen tar imot klær, men finnes mange andre som gjør det. Jeg har en veninne som reiser jevnlig til Hellas og jobber frivillig i flyktningleirene der, og der er det stort behov for klær! Hun tar med glede imot donasjoner. Mange av flyktningene må sove under åpen himmel, det er barn uten foreldre, debut spist på av rotter, om vinteren er det ofte bare kaldt vann og dusje i. Menneskene har det helt forferdelig, og de trenger all hjelpen de kan få. <3

    6. Bra at ting går din vei men ikke legg lykken igjen i andres hender vært alltid forberedt deg å ha lykken i dine hender!

    7. Fattighuset på Grønland hadde nok blitt glad hvis de fikk noen klær tenker jeg også asylmottak med unge jenter …
      Jeg har misforstått ser jeg – ikke uvanlig det , hehe – trodde du skulle reise i dag – men da venter jeg med å ønske deg god tur til senere <3
      Ha en flott lørdag !!!

    8. Hva er du glad for ho at du ligger på 1 plass men samtidig så sier du at det betyr ingenting for deg…hva mener du????

    9. digger deg ,Bella. du gir meg så mye i hverdagen… takk for at du er du. Helt amazing jobb. Masse lykketil med flytting, og reise. Gleder meg sånn til å følge deg på reisen. Kommer du til å blogge like mye selvom du er ute på ditt nye eventyr?😍

    10. Med tanke på at du selv har vært under barnevernet, anbefaler jeg deg å høre med landsforeningen for barnevernsbarn eller UngNorge om de kanskje vil ta imot klærne dine, for å gi de vekk til barnevernsbarn som trenger det.

    11. Gi til gidetvidere.com
      Hjelper barn og andre til og føle seg som andre, som ikke har så mye selv. 🙂 sjekk b12! det var mangel hos meg. Kunne sove 12 timer enda like trøtt.

    12. Kanskje du burde gå til legen? Kanskje du har vitaminmangel eller jernmangel eller noe slikt som gjør at du er trøtt. Eller noe så enkelt som dårlig kosthold? Vil anbefale deg å ta prøver hos legen dersom du ikke kommer på noen åpenbare grunner til økt søvnbehov.

    13. Send gjerne klær til Frelsesarmeen, evn til rus organisasjoner. Tenker at mange pårørende og rusmisbrukere trenger klær. Du har veldig mange fine klær som du selv sier du kanskje Max har brukt en gang. Det er fine julegaver mennesker som ikke har så mye penger kan gi til barna sine ☺️ Håper det var litt til hjelp! Håper virkelig du sender klærne også! Veldig god tanke

    14. Å sove for mye kan også gjøre oss trøtte, på lik linje med å sove for lite! 🙂 men det kan være lurt å ta en tur til legen å få sjekket om du har noen mangler på feks. Vitaminer om det ikke går over

    15. Jaaa 🙂 Open heart.
      http://www.openheart.no
      De har oppmot 50- grader. De kjører rundt i gatene med busser, plukker opp barn, kler på dem, gir dem suppe. Så må de gå av igjen. Send en mail til de eller kontakt Hallvard Hasseløy på tlf. Det kan vere de har mulighet til å hente. De kjører trailere fra Norge til Ukraina hver mnd. Livet til Hallvard ble snudd opp ned og nå hjelper han på tusenvis. Jeg gir selv til dem hvert år. 3 år siden gav jeg 13 store søppelsekker. Da vet jeg at det kommer frem. Og jeg vet at de trenger kler så sårt :///💔
      May God bless you❤️

    16. Hvis du føler deg trøtt å sliten anbefaler jeg deg i å dra til legen for å sjekke om du har jernmangel eller vitamin b12 mangel. Plages med det samme selv, å fikk påvist at jeg ikke hadde noe lager av noen av delene😅

    17. Kjempefint at du ønsker å gi bort klær til noen som virkelig trenger det. Jeg skulle gjerne ønsket at min lillesøster på 13 kunne fått da hun har ekstremt mangel på klær. Er dessverre ikke en veldelig organisasjon…men hun trenger sårt absolutt alt av klær. Flott at mange vil hjelpe flyktninger ned slike ting.. helt utrolig at mange er så gavmilde. Men hva med å hjelpe fattige i vårt land? Lykke til og jeg håper at de som er heldige å få klær av snille deg er takknemlige 🙂

    18. Julefly kan du gi til 🙂 De sender til Riga i år, og hjelpen kommer garantert frem til de som har minimalt og trenger det 🙂 Søk de opp på Facebook om du vil 🙂 Et fantastisk tiltak.

    19. «Hjelp oss å hjelpe rogaland» kan du donere klærne til 🙂 hvis du har mulighet til å levere det dit. Da går klærne til helt allmindelige mennesker som rett og slett har dårlig råd / ikke råd til klær. Det gjelder både norske og innvandrere som melder i fra hva de trenger. Håper du finner utav det! (Søk gjerne opp gruppa på facebook)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg