UKEN SOM GIKK

annonse

TOPP HER

AKKURAT NÅ

Jeg har akkurat kommet hjem fra en shoot. Jeg har fotografert dagens antrekk + bilder av den nye vinterjakken min! Altså, den er så sinnsykt fiiiin. Gleder meg til å vise dere den senere i dag. Nå spiser jeg nøtter og slapper av i sofaen mens jeg skriver dette innlegget. Nøtter er faktisk sykt godt, spesielt når man kan plukke fra sånn “stand” i butikken. Mmm.. Sunnere enn godteri er det også. Jeg prøver nemlig å få et litt bedre kosthold, skjønner dere. Jadda!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Flyttestress herfra til helvete. Finnes det noe verre enn å flytte, egentlig? Det suger skikkelig! Denne gangen gidder jeg ikke dra med meg så utrolig mye, så jeg skal kvitte meg med typ alt som ikke er verdt stresset. Masse klær og sko skal gis bort til veldedighet (tusen takk for alle gode tips!!! <3). Jeg gleder meg så latterlig mye til flyttingen er over, og jeg kan puste lettet ut. Jeg reiser jo tre dager etter at jeg har flyttet ut. Det får være motivasjonen. Hehe!

UKENS HØYDEPUNKT

En telefon jeg fikk her om dageen. Jeg hater å ikke kunne fortelle dere, men dere vet jo hvordan ting fungerer i denne bransjen. Så mye må holdes hemmelig i så lang tid, men jeg lover dere.. Dere kommer til å bli sjokkerte, glade og ivrige. Haha! Tro meg. Jeg lengter etter den dagen. 

UKENS CRAVING

Den hjemmelaga pizzaen til Elias som han serverte forrige helg. Jeg har cravet det siden. Så kjipt, han bor liksom i Stavanger. Haha! Jeg får lære meg oppskriften, selv om jeg vet at det ikke hadde smakt i nærheten så godt som det gjør når han lager det. Han er virkelig dyktig på kjøkkenet! Ja, nå er du nok stolt Elias. Hahaha!

UKENS OPPTUR

At jeg kunne dele ut enda en rabattkode på Nelly! Jeg elsker jo at dere setter sånn pris på rabattkodene, så derfor prøver jeg alltid å informere dere om dem så fort jeg får en. Apropos det, nå er det en rabattkode ute som varer ut dagen i dag, så om dere vil shoppe så må dere være kjappe! Koden «FILTER» gir dere 20% på ALT fra NLY Brands (annonselenke) HER

UKENS NEDTUR

Jeg har merket at jeg har vært skikkelig trøtt denne uken. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg sover jo nok – ikke for mye, ikke for lite. Likevel går jeg konstant å gjesper døgnet rundt. Tror kanskje jeg må ta meg en tur til legen å se om jeg har mangel på noe. Slik orker jeg jo ikke ha det lenge, ass. Det ødelegger for så masse!

UKENS TANKE

Etter at jeg ba dere enda en gang om å la være å sende meg snapchats og kommentarer angående hva ekskjæresten min gjør på TV-skjermen, har det faktisk hjulpet! Det er jeg så utrolig takknemlig over. Tusen takk for at dere respekterer det. 

UKENS INNKJØP

Masse klær! Deriblant en ny vinterjakke som jeg viser senere i dag, og to par sneakers fra Puma. De er så fine!! Skal videre dere dem også + alt annet. Må bare få tid først, jeg har det som sagt veldig travelt med flytten akkurat nå. Bare with me! ❤️

UKENS ANTREKK

(annonselenker) TOPP HER // BUKSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAKKE HER // JEANS HER // SKO HER // SMYKKE HER // SOLBRILLER HER // BODY HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JEANS HER // SKO HER // TOPP HER // DENIMJAKKE HER

 BUKSER HER // TOPP HER // HÆLER HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

SOSIALE MEDIER ØDELA FORHOLDET

JA, JEG VET AT HAN ER MED PÅ PH

BESØKET MITT GJØR MEG LYKKELIG

8 kommentarer
    1. Hei Isabell! Jeg har et spørsmål jeg hååper du vil ta deg tid til å svare på: jeg og kjæresten har vært sammen i ca 4 mnd, og ingen av oss har hatt bursdag på de 4 mnd, og han har ikke bursdag før februar. Så jeg lurer på om du har noen gode tips til gaver å kjøpe til kjæresten utenom jul eller bursdagsgave? Har så inderlig lyst til å kjøpe noe til han, for å vise hvor glad jeg er i han, men er så usikker på hva… trenger ikke være noe stort, men en liten oppmerksomhet. Tusen takk på forhånd!:-)

    2. Føler ikke du leser kommentarer, men håper du leser denne.
      Dager går opp og ned for alle, sånn er vi bare laget tror jeg. Så du som alle andre har rett til gode/dårlige perioder.
      Tror du trenger en dypere mening med livet rett og slett som enkelte her har skrevet. Du er jo en oppegående jente, så hva med å hjelpe andre som har vært i din situasjon (barndomsmessig), eller andre som har hatt det enda værre? Hvordan stiller du deg til å reise å hjelpe barn som trenger det som mest? Du får utfattelig mye stygt sagt og skrevet om deg, men jeg håper og tror at du er et flott menneske bunn i grunn. Jeg tror også du ville fått det bedre med deg selv om du bidrar med noe som kan endre og forbedre livet til noen andre. Materialistiske ting er dessverre bare kortvarig lykke, selvom vi kunne ønske det varte lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg