UKENS PLANER

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LET’S KICK SOME ASS

Som vanlig er jeg super giret på en ny uke! Til tross for at jeg føler at tiden viiiirkelig flyr avgårde, er det samtidig deilig at vi nærmer oss mer og mer til julaften for eksempel. Dessuten kjenner jeg at det er på tide med årskifte snart – jeg har fått litt nok av dette året. Herregud så opp og ned livet mitt har vært i 2017. Det er jo helt krise, haha. Jaja! Her kommer mine planer for denne uken. Så glad for at dere liker denne nye spalten så godt! Denne uken er forøvrig ikke den mest spennende jeg har hatt i vente, det r jo tross alt nå flytten står på for fullt. Bare with me! ❥ Håper likevel at det er interessant å se hva annet jeg skal foruten om å flytte, flytte og atter flytte..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) JAKKE HER // JEANS HER // PUMA SNEAKERS HER

_____

Mandag: IKEA + begynne smått på nedpakkingen av leiligheten. 

Tirsdag: Spise frokost på en hyggelig kafé med en venn, legetime og sortere klær og sko.

Onsdag: Pakke, pakke, pakke. Jeg har tatt fri fra alt og blant annet avlyst et møte for å virkelig ha heeele dagen til å få alt i boks. 

Torsdag: Ta med Sidra på frisørtimen hennes før flyttebilen kommer! Dagen blir vel å gå til å flytte alt og komme på plass hos mamma.

Fredag: Lanseringsfest til Anna Rasmussen for hennes nye bok! Flinkingen. ❥

Lørdag: Feire!!! Flyttingen er endelig over, og jeg kan endelig puste lettet ut (forhåpentligvis). Herregud som jeg lengter til denne dagen, haha. Jeg skal ut å spise og drikke vin! Wuhu.

Søndag: Trene, ta sol OG levere nøklene. Kapitelet i denne leiligheten er offisielt over. 

15 kommentarer
    1. Fy fader så mye du jobber! Ikke rart du knekker sammen innimellom. På tide å ikke bare tenke på andre, men ta vare på deg selv!

    2. Må si at du har ei knall hard uke foran deg. Skjønne rikke at du klarer å komme deg gjennom alt det der. Fredagen må jo bli kjempe sliten, det gjelder også Mandagen, Tirsdagen, Onsdagen, Torsdagen, Lørdagen og Søndagen. skjønner godt at du ser fram til litt ferie snart.

    3. Lykke til med pakkingen – phuuuu – det er da man ser hva man har liksom – får håpe at du får litt hjelp da iallefall 😉

    4. Ser at du også denne uken jobber 24/7 ja. Overarbeidet. Kan du ikke snart svare på hvordan du kan komme med en slik uttalelse? Hva definerer du som jobb, du som jobber 24/7???

    5. Hei hvilken str har du i jakken? Skal bestille den, men er litt bedre og gå etter din str mtp høyde, for modellen på bilde er 170 og har str 34.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg