I DAG SKJEDDE DET

En stk sliten Bella..

Jeg vet ikke hva jeg skal føle, eller hva jeg skal tenke. Nå er i hvert fall alt av hva jeg eier ute av leiligheten min, og inne hos mamma. Flyttebilen kom med andre ord i dag for å kjøre flyttelasset avgårde. Jeg sitter igjen med blandede følelser. Jeg er på den ene siden veldig lettet og glad over å endelig flytte ut her i fra, og spesielt til å kunne omgås mer med familien min. På den andre siden derimot, føles det litt spesielt. Dette har jo vært min første skikkelige leilighet her i Oslo, og det har vært litt av et eventyr å bo her. Jeg har opplevd mye i løpet av tiden jeg har bodd i denne leiligheten. Krangler som har endt opp med hull i veggen, fine stunder hvor jeg har ledd til jeg har fått vondt i magen, romantiske kvelder hvor jeg virkelig har vært lykkelig på ekte, vorspiel hvor jeg dagen derpå har fått en lapp på døren hvor jeg fikk streng beskjed om at jeg måtte roe ned på festlighetene… Som dere skjønner har det skjedd litt av hvert her, og jeg hadde aldri byttet ut den tiden for noe som helst. De 1,5 årene jeg har bodd i denne cribben har bydd på mange oppturer og nedturer, men en ting er sikkert: mange minner er blitt skapt her.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Velfortjent pizza etter flyttelasset var vel over.. Jeg var SÅ sulten!

Kveldens snacks.. Dette er ikke det sunneste døgnet jeg har hatt i mitt liv, men fy faen. Jeg har fortjent det!

Jeg skal levere nøklene på søndag, så jeg har fortsatt noen få døgn igjen her. Den siste tiden skal jeg kose meg skikkelig og innstille meg ordentlig på å si farvel. Jeg takker for denne tiden, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg virkelig ser frem i mot et nytt kapitel. Og hey – de 18.000 kronene jeg nå kommer til å spare i måneden gjør meg ikke akkurat trist. Haha. NÅ skal det spares enda mer enn tidligere, og vipps så kjøper jeg meg noe eget så fort jeg finner noe som faller meg i smak. Det blir et enda mer spennende kapitel i livet mitt som jeg er klar for, men først må jeg få reist av meg litt de kommende månedene. Jeg er så eventyrlysten! ✈️

7 kommentarer
    1. Hun er jo ikke gjerrig som flytter hjem til sim mor? Hallo altså hvor mange unge er det ikke som flytter hjem igjen for å spare? Og pluss moren hennes ser nok ikke på sin egen datter som gjerrig fordi hun vil bo hjemme litt for å spare. Tror heller moren faktisk setter veldig pris på det og syntes det er koselig å ha henne hjemme litt igjen. Pluss at isabel hjelper jo til masse hjemme så hun er vel langt i fra gjerrig!? Seriøst må dere alltid finne noe å hakke på? Bare for å gjøre det liksom. Det er rett og slett slemt. Ønsker deg en fin helg bella ♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg