PENGER, SIVILSTATUS, SNAPCHAT

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   UKENS SPØRSMÅL   

Er familie viktig for deg?

Det er uhørt viktig med familie for meg. Kanskje fordi at jeg ikke har hatt en normal oppvekst, i og med at jeg har vokst opp i fosterfamilie. Jeg har alltid vært veldig opptatt av å få et godt forhold til søsknene mine, og selvfølgelig mamma. Jeg er SÅ glad i dem at jeg kan gråte bare av tanken på kjærligheten jeg har for dem. Jeg blir helt seriøst overveldet. Vi har gått gjennom så vanvittig mye som hvem som helst hadde fått bakoversveis av og ikke trodd på historien, men likevel står vi så utrolig sterkt sammen. Åh. Familien min er det kjæreste jeg har. ❤️

Hvor mye shopper du for i måneden?

Det varierer, men rundt 15.000-20.000 kroner? Det kommer an på, noen ganger er det mye mer, mens andre ganger er det mindre. Jeg er shopping gal da, det er det ingen tvil om. Dere kjenner meg jo allerede, hehe.

Er du ikke redd for hudkreft når du tar så mye sol?

Hmm.. Det er jo ikke slik at jeg tar så mye sol ofte eller over lengre perioder, nå gjør jeg det jo egentlig mest for at jeg reiser på ferie og derfor vil ha litt grunnlag. Jeg vil heller ikke tilbringe SÅ mye tid bare på å ligge på stranden/solsengen, men å oppleve mye istedenfor. Derfor jukser jeg litt mer fargen på forhånd!

Hvor er denne jakken i fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Den får du kjøpt HER! Jeg har den i størrelse 36. 

Hvordan har du tenkt å gjøre med bloggen når du er på ferie?

Åh, GLED DERE! Det er alt jeg har å si, og jeg lover at jeg kommer til å leve opp til det jeg gir dere forhåpninger om. Jeg skal blogge SÅ bra, vise dere mye av både Dubai og Bali, samt vlogge! Høres det bra ut? Det håper jeg! Jeg reiser jo sammen med bestevenninna mi Rebecka, og hun driver også med sosiale medier, og da blir det jo ikke annet enn bra. Vi begge kommer til å inspirere og ikke minst motivere hverandre. Vi skal selvfølgelig storkose oss å nyte reisen også, men shit som vi kommer til å dokumentere alt. Jeg gleder meg til å ta dere med på dette eventyret! 😻

Hva endte du opp med å gjøre med klærne du skulle gi til veldedighet?

Jeg har ringt å pratet med Fattighuset på Grønland, så der skal jeg levere alt. Det føles så godt å kunne hjelpe noen som virkelig trenger det. Tusen takk for alle fine tips, forresten. Dere er gode!

Hvor er jakka fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har fått så mange spørsmål om denne, noe jeg forstår godt! Jeg elskeeer den virkelig. Du finner jakken her. Jeg har den i størrelse 32 forresten. 

Hvilken rettetang bruker du? 🙂 en du vil anbefale?

Åh, det er SÅ viktig med gode stylingredskap. Jeg er veldig påpasselig med alt jeg utsetter håret mitt for, jeg vil jo ikke skade det unødvendig mye. Rettetangen jeg bruker er denne fra GHD, og jeg eeelsker den. Den er skånsom for håret, i tillegg til at den gjør jobben bedre enn alle andre rettetenger jeg har brukt (og det er mange…). Jeg retter og krøller håret med denne, og krøllene holder helt til neste hårvask. Kommer seriøst aldri til å bytte ut denne tangen. Min ride or die!

Er du singel?

Ja, det er jeg. Shit så nysgjerrige dere er på det hele tiden, haha. Jeg er siiiingel.

Hva heter du på Snapchat?

IsabelSraad heter jeg! Advarsel: jeg er litt “rett på sak” og kanskje litt provoserende på snap, just so you know. Der har jeg ikke så masse filter. Heh!

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

26 kommentarer
    1. Hvordan kan du mene at vi burde glede oss til du reiser på ferie? Hver gang du drar på ferie, hører vi egentlig aldri noe fra deg, du klarer ikke å blogge som normalt på en helgetur til Sverige engang, og du hadde plutselig ferie i Rhodos som ingen egentlig visste om før du var hjemme, så hvordan skal du klare å blogge som vanlig eller nogenlunde vanlig så lenge bortreist?

    2. Hey
      Kan du legge ut video om hvordan du får til å krølle håret med rettetangen?? Har selv ghd.
      😊😊

    3. Du soler deg for å få grunnlag? Jeg synes ikke du trenger det fordi du er jo litt brun fra før av. Du er ikke akkurat veldig lys heller.

    4. Hei fine du.
      Kunne du ha lagt ut før og etter bilder av leiligheten til moren din? Når du har freshet den opp? 😀

    5. Isabel, så fine klær! Synes det er så morsomt og fint at du kler klærne mye bedre enn Nelly-modellene. Før jeg kjøper noe sjekker jeg alltid om du har kjøpt det først slik at jeg kan se hvordan det ser ut på deg. <3

    6. Elsker bloggen din! Synes det er dumt at du får unødvendige negative kommentarer. Du burde absolutt ikke ta det til deg, selv om det kan være slitsomt å få slike kommentarer gjentatte ganger. Synes du er utrolig pen og et bra forbilde for mange. Elske klesstilen din, hvordan du sminker deg, det fine smilet, hvor god du er mot andre og familien din, du er alltid on point!

    7. Åååå – jeg blir helt rørt når du snakker om familien din <3 jeg regner med at du og mamma`n din har mye å ta igjen - håper at dere alle vil storkose dere sammen <3

    8. Da får man håpe du holder det du lover denne gang. Du sier det hver gang du reiser at du skal vlogge, lage interessante innlegg og dele fine bilder, men det ender alltid opp med antrekksbilder langs en gate, lite blogging, og vlogging som går i vasken. Så da håper jeg for din del, og for de leserne som gleder seg til innleggene, at du faktisk gjennomfører denne gang.

    9. Noen som kan svare på hvor den camuflerte jakken med pels den lange var fra…ingen som svarer og verfall ikke hun som eier bloggen…

    10. Linken til rettetangen fungerer ikke. Kommer bare inn på Nelly sine sider som jeg antar du får betalt for. Luremus

    11. Heii, fine! <3 Er du fornøyd med str 36 i den brune pelsjakken, eller ville du heller tatt str 34?? Jeg tenkte å ta 34, men så så jeg at du hadde 36 og da ble jeg litt usikker 🙈

    12. Monica: Nå har jo Isabel linket til den jakken i hvertfall to innlegg, så kanskje du skal lære deg å lese.

    13. Vi er i 2017! Har ikke folk blitt opplyst om at solariumsstråler ikke er det samme som virkelige solstråler? Man vil derfor ikke få et ordentlig grunnlag.. Det eneste “grunnlaget” man får er er farge, men det har ikke noe å si på f.eks. at man kan forebygge solbrenthet

    14. Til C
      Jeg er 168 høy og kjøpte jakken i 36. Jeg måtte bytte den til 34, da den var altfor stor og lang i armene, og jeg har lange armer 🙂

    15. 15-20k på shopping i mnd ja. Jeg er student, min totale inntekt hver mnd er ca 12000kr. Jeg har husleie på 7500kr, og bil. Du kan jo tenke deg hvor mye jeg har å leve for. Klager ikke, har valgt det selv. Det kunne vært interessant om du en mnd hadde gjort et prosjekt og levd for det samme. Betal husleie og faste utgifter såklart, men ha 4000kr å leve for etter at faste utgifter er betalt. Hadde du klart det?

    16. Kan du svare på hvordan du kan si at du jobber 24/7? Hva legger du unormert “jobb”? Å være hos frisøren, legge vipper, legge negler, sminke seg, shoppe på Nelly og hente pakker på posten er vel ikke jobb. Håper du snart kan svare på dette! 🙂

    17. Hvordan får du nye venner etter at du merker at folk er falske? Sliter litt med det nå.
      15.000kr i shopping, kunne ikke det gått til sparing:)?
      Hva sier moren din om pengebruken?
      Har du noen i kikkerten?

    18. I innlegget med spørsmålsrunden det 16.09 så skrev du “På den negative siden er jeg jo klar over at det ikke er så bra for miljøet, men jeg prøver å kompensere for det på andre måter.” Kan du gi eksempel på hvordan du kompenserer det på andre måter? Synes du miljø er viktig? Er det en hjertesak for deg?

    19. Har du sett sweatshop? På hvilken måte synes du at du som forbruker har ansvar for hva som skjer i klesbransjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg