JEG VIL BLI GRAVID

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det ikke merkelig hvor stor påvirkningskraft vi har på hverandre? Noen mener at jeg påvirker mine lesere i stor grad, noe som egentlig er helt fjernt for meg å tenke på til tross for at jeg vet at det er sant. For noen dager siden ble det annonsert at Kylie Jenner er gravid, og hele det o’store Internett tok helt av. Jeg har alltid sett på det å være en ung mamma som noe negativt, men jeg skal ærlig innrømme at til og med jeg tenkte i litt andre baner så fort jeg hørte om Kylie på 20 år sin graviditet. Jeg blir faktisk påvirket, som veldig mange andre. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil ha barn før om maaange år, men nå som Kylie blir det, er det nesten litt sånn at hun romantiserer tankene angående det å bli ung mamma. Jeg ble skikkelig flau over meg selv når jeg helt plutselig endret tankegangen min SÅ kjapt, bare fordi at hun har en bolle i ovnen. Jeg ser jo skikkelig opp til henne, både utseendemessig men også på grunn av hvilken boss bitch hun er. Nå gjenstår det å se da, men jeg er bombe sikker på at dette kommer til å føre til at det å bli gravid nå blir en trend. Haha, mark my words. Det kommer dog ikke til å skje her i gården, for jeg er ikke klar for å bli mamma enda, men jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg kanskje ser litt mer positivt på det. Haha, så teit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nok graviditetsprat. Hva gjør dere i dag? Jeg har egentlig hatt verdens kjipeste dag med motgang etter motgang, men nå ser det ut som at livet er på vei i rett retning igjen. Jeg fikk nettopp hjerte i halsen, for jeg fant søren meg ikke det j*vla passet mitt. Dere forstår virkelig ikke hvor surrete jeg kan være til tider. Det er helt ekstremt. Det skjer også hver bidige gang før jeg skal reise, og denne gangen var ingen unntak. Heldigvis fant mamma det i den ene jakken min hjemme etter en times tid. PJUH! Gullhår i rævva. Anyhow! I kveld skal jeg ut å spise med godt selskap og drikke vin. Jeg trenger virkelig å koble litt av nå og bare kose meg. Det har vært  noen sinnsykt stressende dager med flytting og diverse, men heldigvis tar det snart slutt. Gleder meg så ubeskrivelig mye til alt er over på søndag!

Ps! Jeg vil bare påminne dere om klessalget som jeg har gående. Jeg selger masse fint fra garderoben min! I dag er siste dagen dere kan shoppe hos meg, så dersom dere finner noe som faller i smak må dere med andre ord slå til nå! SHOP HER

40 kommentarer
    1. Haha, jeg fant ut jeg er (uplanlagt) gravid like før Kylies graviditet ble kjent, og jeg må innrømme at jeg ble litt ekstra stolt av tanken på å skulle bli ung mamma (er 22) når plutselig en ung superkjendis sto i samme bås.. så sykt teit, men sant 😂 nå hadde jeg bestemt meg for å beholde før jeg fikk vite at hun skulle ha barn vel og merke, but still… 😜

    2. Håper virkelig det ikke blir en trend. Verden er overbefolket nok som den er, vi trenger ikke alle sammen å få 5 unger hver før vi fyller 25. Tviler på at kylie er gravid uansett.

    3. Har to barn og er 23 år, eldste er 4,5 år 🙂 er gift og huseier, har to stasjonsvogner osv, så alt på stell da :p

    4. Dreamworld(?), det du er blitt ambassadør for, hvor legit er egentlig det? Hadde aldri hørt om det før, men så skrev du om det på bloggen. Så jeg kontaktet de, fikk raskt svar om at de skulle svare meg over helgen men så fikk jeg aldri svar, jeg sendte de en ny mail og spurte hvor «drømmereisen» min ble av, og da fikk jeg svar om at dette kunne ikke de svare meg på enda fordi de holdt på å flytte? I alle dager..

    5. håper virkelig det ikke blir en trend! får holde at det er tendens til at mindre intelligente jenter får barn tidligst og flest av de, mens mer intelligente jenter heller utdanner seg og går for karriere og får ett barn i slutten av trettiåra.. Kjenner det gjør meg bekymret for evolusjonen

    6. Skumle tendenser..ikke bare er det teit,det er uklokt og uansvarlig,når man lar seg påvirke av en kjendis på den måten.

    7. Jeg er 20 og endrer mening støtt og stadig, den ene dagen vil jeg ha barn og den neste vil jeg være barnløs for alltid. Herregud, skummelt hvordan tankene endrer seg så fort altså.
      Det som er synd med barnet til Kylie er at den ikke kommer til å ligne på henne, da – ops!

    8. Har ett spørsmål, vet du hva som foregår under i verden utenom perfekte Norge og Kardashian familien? Du bruker fleretusen kr i måneden pp shopping til deg selv…hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg kanskje gitt penger til veldedighet og sånne ting istedenfor bare meg, meg meg hele tiden. Du blogger bare om nelly innkjøp, clickbait, outfits og kardashian…kan du prøve å blogge om noe vi i Norge burde bry oss litt mer om.. f.eks sultkatastrofen i Jemen. fattige land, og. Sånne saker, eller hvertfall si litt om det, det er mange som ser opp til deg, og om du setter deg inn i litt viktige saker rundt i verden tror jeg jeg hadde likt deg enda mer. Har alltid likt deg som person og blogger men i det siste har bloggen din blitt litt for mye nelly rabatter og innkjøp.. vi vil ha

    9. Var 19 år da jeg ble gravid. Er så utrolig glad for det nå. Det å være ung mamma er fantastisk. Er nå 24 år å håper det kommer flere barn etterhvert❤️

    10. Og jeg er 27 og fikk fjerdemann for 10 mnd siden. Jeg er ferdig nå men ser for meg en attpåklatt om mangen år når de andre er større. Jeg lever bare engang så pm jeg vil ha fem eller ti barn så tar jeg ikke hensyn til hva andre syns er for mye 🙂

    11. Neeei Isabel 😅 du har vel ikke lyst på barn bare fordi ei kjendis (kanskje) er gravid?? Haha da er du virkelig fan av den familien ass..

    12. Hahahah helt enig kari😂😂😂
      Hu er ei stoooor kjendis ..
      du er ikke noe særlig kjendis.. du spiller på kropp og utseende.. Så skal fu liksom endre mening NÅ, med at du har lyst til å bli gravid, så fort du ser en stooor kjendis som du liksom ser opp til er gravid.. hahah latterlig!

    13. Når tiden kommer hvor du føler deg klar til og bli mamma, så er jeg helt sikker på du blir en fantastisk mor. Med masse kjærlighet, stabilitet og omsorg. Du er en flott person rett gjennom. håper dog ikke dette blir en trend , barn skal bli til om man ønsker og bli en mamma: pappa 🙂

    14. Jeg synes at du har ett feil inntrykk av Bella Kari – hun er vel ikke den som skryter seg selv oppi skyene over at hun er verdenskjent – Isabel er jo kjendis – om du vil eller ikke. Hadde hun ikke vært kjent så hadde vel neppe du eller jeg vist hvem hun er .
      Jeg ble mamma når jeg var 18 år og angrer ikke ett sekund – men – anbefaler ingen å få barn før de har livet i “vater” med en trygg inntekt og ett solid og trygt forhold – med barn følger det masse masse ansvar .

    15. Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Du lever i en paralell verden med fokus på ja ingenting.Du prøver for hardt, blir aldri endel av kjendisene…… Som om det skulle være et mål i seg selv. Du er en voksen kvinne på 23 år som burde vært moden. men få for guds skyld ikke barn..

    16. Det å bli gravid pga en trend er skummelt. Når personen selv kanskje ikke er klar for å få barn men får det likevell siden alle andre får det kan utvikle problemer for deg selv som mor. Og da mener jeg at risikoen på å få gravid eller fødselsdepresjon øker stor grad da fordi mor aldri var mentalt klar for å få barn.
      Så jeg anbefaler alle mennesker som er ung eller voksen med å vente med barn til man selv er sikker på dette og vet hva det innebærer det å være mor. Fleste tenker at det å få barn er bare kos, men det innebærer så mye annet og ❤️

    17. Hvis man ønsker å bli ung mor fordi Kylie Jenner gjør det, da er ung mor det aller siste man burde bli. Det må for guds skyld ikke bli en ting. Det var tåpent nok med Kylie lip challenge, hvis ikke jenter skal prøve å bli gravid fordi det er en trend. Men overskrifter og nytt tema på bloggen ville det nok ha skapt ja.

    18. Jeg syns kylie jenner er et forbilde for mange, og hun har en enorm påvirkningskraft, du har vell rundt 50-100 tusen følgere på insta, hun har snart 100 MILLIONER følgere. Alt hun gjør blir en trend, falsk rumpe,lepper, pupper og garantert mye mer, og vi ser på henne som “perfekt” og vil gjøre det samme.. men og bli påvirket til og bli gravid fordi kylie jenner er det, må være noe av det dummeste jeg har lest.. hvis man blir påvirket til og bli gravid på grunn av en kjendis, så er noe av det siste man burde gjøre er og få barn..

    19. Kan virkelig ikke tro at du skriver at du vil nå bli gravid pga Kylie Jenner har blitt gravid. Også i tillegg begynner du å kalle det en “trend”? Lar du deg selv virkelig bli så lett påvirket av andre mennesker? Klarer du ikke å være din egen person, ha egen identitet? Ingen vet om denne graviditeten var planlagt eller ikke, du vet ikke om dette er noe Kylie virkelig ville skulle skje, hun er bare 20. Men du får det til å høres ut som om du kjenner henne, og vet at hun er klar for barn osv.
      Ikke kom hit å få dine lesere til å begynne å tenke på samme måte som deg selv..
      Skam deg.

    20. Har ei jente på 3 år og får en gutt i desember. (Planlagt)Er 24år. Elsker å være ung og fresh mor!

    21. Hva??? Du tror vel ikke seriøst Kylie er gravid!!! Hahahaha!!! Det er hun jo alldeles overhodet ikke!! Det er jo nok et pr stunt!! 5 mnd sammen med en fyr som hun aldri har snappa eller snakka om! Latterlig at noen i det hele tatt skulle tro på det. Trodde ikke du kom til å falle for det da..

    22. Du med dine overskrifter/ alt for å få lesere ikke sant!!! Tragisk!!! Stakkars barna dine. De ligner ikke på deg engang da de vokser opp. Du får spare egen konto til operasjoner slik at de blir like falsk og plastikk som deg looooool!!!

    23. Håper du venter til du er helt klar 🙂 Jeg er 27 og ble mamma for en måned siden. Jeg har vært sammen med barnefaren i litt over 7 år, festet fra meg og gjort akkurat som jeg vil lenge. Det er så utrolig viktig å få gjort fra seg før man tar på seg et så stort ansvar. Og bli godt nok kjent med den fremtidige pappaen til ditt barn.
      Men du, det er helt fantastisk å være mamma ! Du kan glede deg til den dagen ❤
      God helg!

    24. Kylie Jenner har enda ikke gått frem og sagt selv at hun er gravid, det er mer eller mindre medier i hele verden som har omtalt det. Og med det så ønsker du plutselig å bli gravid? Du som sier selv at du har gått igjennom mye gjennom oppveksten din skjønner vel at barn ikke er en spøk, heller ikke et PR stunt?
      Det er ganske bekymringsverdig dette du skriver her. Du må være ganske klar over at slike ord har en stor betydning. Tenk hvis du plutselig hadde gått gravid 3mnd uten å vite det, da har du faktisk ikke et valg. Tror du det hadde vært lett? Tror du at du er istand til å bære et barn i 9 mnd, for å så være mamma for resten av ditt liv? Hadde du vært istand til å vie all din tid og energi på er barn, i den tilstanden du er i idag? Det første du burde tenke på, er å finne en livspartner som faktisk ønsker å dele hele livet sitt med deg, før du i det hele tatt tenker på å bli gravid. Hvis du tror blogging er hardt og krevende, så kan jeg love deg en ting: alenemamma er den mest krevende jobben som finnes i vår rolle som damer. Det finnes ingen TV programmer eller blogger som viser hvor stor jobb det faktisk er.

    25. Dette synes jeg er trist… Det skulle ikke ha blitt en trend å få barn bare fordi en kjendis er gravid. Og babyer skal heller ikke fungere som et objekt for å få mer likerklikk….
      Jeg håper du (og andre) forstår at det å få et barn til verden innebærer mye ansvar. Jeg er 23 og har nettopp blitt mamma selv, og jeg elsker det av hele mitt hjerte! Men så kan det nevnes at lillegull har vært vårt største ønske i flere år. Det var ikke bare et innfall jeg fikk den ene dagen 🙂
      Ellers sier jeg meg forøvrig HELT enig med Rebecca (kl.22:50)!!!!

    26. Å herregud for en verden vi lever i….
      Å bli påvirket av en hjernedød sminke- og plastisk operasjonsobsessed liten drittunge som har fått alt servert på sølvfat siden fødsel. Kylie Jenner er en skam

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg