JEG HAR BLITT VERIFISERT!

YAY! Jeg har helt glemt av å fortelle dere om at jeg har blitt verifisert på Snapchat. Hva det betyr er jeg ikke heeelt sikker på, annet enn at de største kontoene blir det eller at man er “kjendis/kjent nok” (lol). Jeg fikk en mail tilsendt fra teamet i Snapchat, og jeg trodde helt ærlig at det var tull. Jeg svarte derfor ikke på den, men noen dager senere rant det inn med meldinger av følgere og venner om at jeg hadde blitt verifisert. Det ser man ved at jeg har fått en emoji på slutten av navnet mitt. Om du søker meg opp, ser du denne «⛱» emojien. Kult, ikke sant? Jeg må innrømme at jeg synes at det er litt stas, hehe. Det betyr at jeg har en av de største snapchat-kontoene i Norge. Woho! Nå føler jeg et lite press på å oppdatere enda oftere på mystory. Derfor passer det eekstra bra at jeg nå reiser på ferie. Jeg mener, det å snappe fra Dubai og Bali blir ikke direkte kjedelig. 

Legg meg til om du ikke allerede har: IsabelSraad heter jeg!

17 kommentarer
    1. Når kommer videoen hvor du og lillesøstera de lagte slim?? Husker du la ut når dere filma på snap💘💘

    2. Du skal hvertfall ha for å sette ting i perspektiv! Å få en emoji bak nicket på snap, det er liksom en milepæl for deg, da har du oppnådd noe.. Kjempe kjekt for deg, det er jo deg dette er viktig for. Men takk for at du setter ting i perspektiv, den lukseriøse livstilen med shopping, sløsing osv vil jo de fleste drømt om… Men når en emoji på snap er en milepæl må jeg si jeg blir ganske fornøyd med livet mitt slik det er. Takk for du deler 🙂

    3. Hvorfor tror du egentlig folk følger deg? Helt særriøst? Du er på ingen måte et forbilde. Eneste grunnen til at jeg (og alle jeg vet av som følger deg) er for å ha underholdning og noe og le av.. eller bruke deg som et prakteksempel på hvordan man ikke vil se ut. “Kjent Snapchat”? Wow, gratulerer, virkelig. Helt utrolig at du ikke forstår hvorfor du har mange følgere…

    4. Åjaa det det betyr.. skjønte ingenting når æ så det på snap, tænkte faktisk og spørre dæ 😀 Men no slapp æ og gjør det.
      Ett spørsmål.
      Kor mange bilda har du sendt på snapchat ? ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg