VIP-SALG HOS NELLY!

reklame

Nelly starter snart tidenes største salg men før det åpner for alle, får mine lesere tilgang til VIP-salget før alle andre! Jippiiii 😁 Det er så utrolig mye fint på salg nå, at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg haha. Jeg elsker Nelly-salg, for de har så så mye kult alltid. Om dere vil shoppe, må dere slå til nå! Litt VIP-treatment er jo alltid gøy – hehe. 👑

✨ KLIKK HER OG OPPGI KODEN «ISABEL» FOR Å LÅSE OPP SALGET! ✨

(annonselenker) 1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

Og til det beste ved hele salget: komorebi vippeserumet er nedsatt til 199,- kroner. Jeg ELSKER dette produktet, og kunne med hånden på hjertet aldri klart meg foruten. Det er takket være denne mine naturlige vipper er lange, mørke, tykke og sterke! Jeg har fortalt dere mer grundig om det i dette innlegget. Dette er et skikkelig must have produkt. Tro meg, dere kommer til å takke meg etter å ha brukt dette. 💋 Du finner det HER!

8 kommentarer
    1. Hvilket øyeskyggepalett brukte du på snapchat for ca 20 timer siden? Du viste en video der du to øyenskygge på

    2. Jeg bare elsker at du legger ut rabattkoder til Nelly!
      Det er så sinnsykt mye fint der! Pga deg har jeg starta å elske de! 😁😁
      Har gått ned 40 kg på 5 mnd, så det er så gøy å kjøpe nye klær 😄🌸
      Så tusen takk for at du er en så stor inspirasjon Isabel! ❤️
      Du er bare herlig, smellvakker og fantastisk på samme tid ☺️
      Heier virkelig på deg! Stå på 😄 you go girl! 👊🏻

    3. Kan du pls ha sminkevideo eller iallefall eyeliner tutorial? Hadde vært frekt å holde den fleeken hemmelig <3

    4. Du flakser rundt i verden med rik stil og barsk attitude. Du er girly men samtidig lady. Du brifer med flotte klær fra nelly i stor grad, samtidig som din rikdom vokser med tiden. Hvilke skjønnhet du er!! Og ikke minst for et herlig liv du lever.. det er absolutt fortjent. Du løper i den retningen som blinker, nettopp forde det som blinker er gull. Godt at det finnes folk som virkelig nyyyter pengene sine, ikke bare de som sparer og sparer uten og vite at alt de får gjort med pengene er og spare! Vipps, en dag er de gamle, ja ja da kan de jo ihvertfall kjøpe seg en fin plass på et eldrehjem da, sukk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg