KJÆRLIGHETSSORG, RUMPEFORSTØRRING OG 50.000 KR

reklame: lenkene er annonselenker

UKENS SPØRSMÅL – YOU ASKED

.    .    .

Hva mener du er meningen med livet?

Godt spørsmål! Jeg velger å se på livet som noe så enkelt som at det blir til hva man skaper det til selv. Jeg tok alt mye mer seriøst før, og for å være helt ærlig var jeg mindre lykkelig da. Jeg synes at det er viktig å bruke tiden på denne jorden på ting man verdsetter og saker som er viktig for en selv. Gi kjærlighet til de man er glad i, se til at man tar de valgene som fører til at man blir lykkelig.. Jeg vet ikke, dette var litt vanskelig å svare på synes jeg. For meg er det å være glad og tilfreds med livet mitt alfa og omega. ❥

Når tenker du å ta lappen?

For dere som ikke har fått det med dere enda (som umulig kan være mange haha), så har jeg strøket på oppkjøringen to ganger allerede. Jeg ga faktisk litt opp etter siste oppkjøring, fordi at jeg selv forstår at jeg kanskje ikke er helt trygg i trafikken og generelt bak rattet. På den positive siden er jeg ikke avhengig av bil når jeg bor midt i smørøyet i sentrum av Oslo, så enn så lenge har jeg i grunn ikke et stort behov for sertifikatet. Vi får se når jeg tar tak i det igjen, men enn så lenge stresser jeg ikke. 

Hva er ditt beste råd mot kjærlighetssorg?

Åh, dette er vanskelig å svare på. Det som hjalp meg mest i den verste perioden var å aldri være alene. Tro meg, jeg vet at det å omgås andre mennesker ikke er der som frister mest når alt man gjør er å felle tårer og tørke snuen, men det hjelper. Virkelig. Vær med noen som du ikke trenger å prate så mye med, men bare å kunne være rundt dem. Jeg pratet ikke noe særlig når jeg var med vennene og familien min, men det å være i samme rom med dem å kunne høre på deres samtaler gjorde at jeg fikk tankene på litt annet. Foruten om det er det så viktig å innstille seg på at det er slutt. Mange av oss har tendenser til å gruble over alt. Hva kunne man gjort bedre? Hva skulle jeg gjort annerledes? Hvorfor forlot han meg? Var jeg ikke bra nok? La det ligge. Prøv så hardt du kan. Når man fortsetter å gruble over det, blir det tusen ganger vanskeligere å klare å gå videre.

Hvilken størrelse har du i jakka?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har den i str 32! Du finner jakken her. ❥

Hvorfor sperrer du ikke kommentarfeltet ditt, når du får så mye hat?

Fordi at jeg ikke vil la de stygge kommentarene ødelegge for alle de fine og gode. Jeg elsker å kunne kommunisere med dere i kommentarfeltet mitt, og det er hovedgrunnen til at jeg alltid har hatt det åpent. De fleste toppbloggere (da spesielt de som får mye hat og kritikk) har jo stengt kommentarfeltene sine for lenge siden. Mange undrer seg over hvorfor jeg ikke gjør det, noe jeg til en viss grad forstår. Hadde det vært slik at disse fæle kommentarene hadde gått inn på meg, så hadde jeg nok stengt det. Det var faktisk en periode i fjor hvor jeg var i møtet med Side2 hvor jeg diskuterte hvorvidt jeg skulle stenge det eller fortsette å holde det åpent. Jeg endte da opp med å gi det en liten periode til, hvor jeg skulle kjenne etter. Den perioden fikk meg til å ville kjempe på, for hvorfor skulle jeg la haterne vinne?

Har du sett at du har blitt verifisert på Snapchat?

Jaaa! Så gøy 😁 IsabelSraad heter jeg forresten, om du ikke allerede følger meg.

Jeg lurer på hva du tenker om rasisme? Du har jo “ikke norsk” opphav og har du noen gang opplevd at det gjør at folk behandler deg annerledes/urettferdig? 

Rasisme er noe jeg ALDRI har forstått meg på. Jeg mener, hvorfor i helvete eksiterer det? Vi er alle mennesker av kjøtt og blod – hvilket land vi kommer fra eller hvilken hudfarge vi har spiller da for f*en ingen rolle?! De som ikke tenker likt som meg synes jeg er ekstremt tragiske og smålige mennesker. Rasister er det ekleste jeg ser. Beklager at jeg er litt streng nå, men dette er et tema som virkelig får meg i gang. Jeg vil spy på rasister. For å svare på ditt andre spørsmål – om jeg har blitt behandlet annerledes eller lignende, er jeg litt usikker på hva jeg skal svare på. Jeg vil ikke påstå at jeg har blitt utsatt for grov rasisme, men når jeg flyttet i fosterfamilie langt ut på landet i en bitte liten bygd, merket jeg at folk syntes at jeg var annerledes. Det var kun jeg og en annen jente på hele skolen som ikke var av norsk opphav. Jeg kunne få noen kommentarer slengt min vei en gang i blant. Men igjen – ikke noe grovt, og heller ikke noe jeg tok skade av. Heldigvis.

Hvordan var det å operere rumpen? Var det smertefullt? Kan du fortelle litt om din erfaring?

Vel.. Det var forjævlig, mildt sagt. Jeg har aldri følt på en så forferdelig smerte noensinne. Det var helt ekstremt. Jeg husker jeg angret meg i hjel så fort jeg kom til hektene og var i stand til å kjenne på smertene. Det er ingenting jeg vil anbefale videre. Jeg synes dog at det var verdt det til slutt, da smerte-helvete var over. Det skal jeg ikke lyve om. Men der og da? De 14 første dagene? Shit. Jeg ville dø.

Har du en rabattkode på Nelly snart?

Ja, i dag faktisk! Du får 20% avslag på alt på salget HER ved bruk av rabattkoden “20OFF”. Oppgi koden i kassen. Happy shopping – det finnes så vanvittig mye fint! 

Hvor mye shopper du vanligvis for på reise?

Hmm.. 50.000 kroner, kanskje. Det kommer an på hvor jeg ferierer, da. Som oftest unner jeg meg mye shopping når jeg reiser til kule destinasjoner hvor shoppingmulighetene er store. Shoppingen er faktisk en av de største høydepunktene når jeg reiser på ferie. Sjokkerende nyhet: Isabel Raad elsker å kjøpe nye ting!!!

Kunne du ha meldt deg på Farmen og levd ute på en gård uten sminke eller mobil?

Heeell no! Haha! 

Har du lagt på deg litt? Du er mye deiligere/penere nå. Nydelig!

Jeg veier meg aldri, så det vet jeg ikke. Jeg tror ikke jeg har det, nei? Ikke som jeg selv ser i hvert fall. 

_____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

17 kommentarer
    1. Hahah ler av at du sier «nei det har jeg ikke» og legger ut i d vide å brede. når en spør om du har lagt på deg litt og at det er fint. Æsj! Voks opp!!!! Ha normale verdier! Spyr

    2. Kjenner du implantatene når du sitter/ligger? Eller føles det ut som det føltes ut før du opererte?

    3. når du betaler mye for overvekt for billige nelly klær- dette blir for dumt- tenk selv – du betalt sikkert 50 pst mer for det skralle du kjøper,,,,,,

    4. Jeg tror du hadde greid deg fint på farmen jeg om du bare hadde dratt inn på gården med en positiv holding!

    5. At du har lagt på deg litt er jo ikke så rart i og med at du ofte er på ferie hvor du drikker mye alkohol, drinker osv. Men dt trenger du, tar ikke noe skade av dt, så kos deg du:)

    6. woow det første spørsmålet trengte jeg virkelig å høre as. Føler jeg er i den delen av livet mitt der jeg tar alt så seriøst, og egentlig ikke er så veldig glad. Men i det siste har jeg begynt å være mindre seriøs når jeg kan, da er jeg alltid glad. Når jeg er ferdig med universitetet skal livet bli sååå mye bedre hahahah

    7. Liker du hatet du får når du legger ut bilder av feks stumpen?
      Ville du blitt sammen med en gutt som tjener en vanlig månedslønn?
      Så på gamle bilder på insta, savner du det lysebrunet håret ditt?
      Hvis du ville dratt til ett sted i Norge du ikke har vært, hvor ville det vært? Teit spm siden du egentlig kan reise hvor du vil haha

    8. Har du tenkt å verre med på andre TV-programmer? Eller er de risikerende for bloggen din? Vil veldig gjerne se deg på TV igjen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg