NÅ SYNES DERE NOK AT JEG ER TRAGISK

reklame: lenken er annonselenke

Puh, jeg er enda jetlagged. Har dere aning om hvor sykt irriterende det er å våkne klokken 06 hver morgen? Det er som om at jeg har en innebygd alarm i huet som smeller av grytidlig. Så slitsomt! Heldigvis ser det ut til å bli bedre og bedre, for i dag våknet jeg ikke før klokken 08. Forbedring! Jeg er jo som dere vet ikke en morgenfugl til vanlig. Uansett! Disse dagene har jeg egentlig bare jobbet, jobbet og atter jobbet. Jeg var i Gøteborg for et møte på lørdag, og etter det har jeg stort sett kun vært klistret fremfor mac’en. Jeg har hatt mye å ta igjen på jobbfronten, men det er ikke så unaturlig i og med at jeg tross alt tok meg en ferie på to uker. Deilig var det, men det er godt å være hjemme igjen også. Back to reality! 😉

TOPP HER

Som den overfladiske frøkna jeg er, ser jeg så latterlig frem i mot en ordentlig pamper-day. Vipper, bryn og hår må fikses, for hverken det ene eller det andre ser bra ut etter late dager i solen og i saltvann. Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg føler meg spesielt fresh for øyeblikket haha. Apropos beauty.. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg klarte å leve uten mine behandlinger før. Ikke satte jeg på negler og vipper, ei heller gikk jeg til frisøren en gang i måneden. Jeg bestilte meg frisørtime maks en gang, kanskje to, i året. Det er sjukt å tenke på – ting har jammen forandret seg. Nå får jeg nærmest panikk om jeg går for lenge (3-4 uker) uten å freshe meg ordentlig opp. Dere synes nok at jeg er tidenes mest selvopptatte, tagiske og overfladiske menneske nå som jeg skriver dette, men hey… Det er ingenting i veien med å ville ta seg bra ut. 

Nok vas fra meg. Nå skal jeg lage middag! I går ble det taco, noe jeg har lengtet sååå mye etter mens jeg var bortreist. Merkelig egentlig, for egentlig er jeg ikke fan av taco engang. Haha! Jeg er så sinnsykt rar. Lol! I dag står lam på menyen. Mmm!

18 kommentarer
    1. Du er ikke overfladisk, ei virker du som det heller. Hvis jeg hadde tjent like mye som deg så hadde jeg også unnet meg det hver mnd, og det tror jeg enhver drittunge som kommenterer stygge ting her også ville gjort. Folk er sjalue. Keep doing you <3

    2. hei, isabel! jeg vet at dette ikke har så mye med dette innlegget å gjøre, men her har du en liten melding 🙂
      jeg har lagt merke til at du har fått en del hatkommentarer i det siste, og dette er veldig synd. du er en veldig sterk og flott jente, så det gjør meg utrolig skuffet når jeg ser alle meldingene du får i innboksen din. jeg råder deg til å ikke legge kommentarene ut på din snapchat historie, ettersom at det kanskje gir folk lysten til å være på din story.
      stå på videre isabel, du er en stor inspirasjon 😀

    3. Om jeg har noen aning hvor «sykt irriterende» det er å våkne kl 06 hver morgen? Joda, fordi det er da værtfall jeg som begynner på jobb kl 07 hver dag må stå opp. Kalles virkeligheten, værtfall for folk flest 🙂 Btw, trenger ikke svare spydig tilbake, du spurte, jeg svarte.

    4. For oss med normal jobb/skole så er det normalt å stå opp 5.30.. Er vel ikke noe mer synd på deg enn alle andre.

    5. Tragisk å lese hvor synd det alltid skal være i deg, jeg er en 17 år gammel jente, står opp 06:30 HVER JÆVLA DAG, det kalles virkeligheten!! En vanlig hverdag for folk flest!

    6. Du vet når du legger til link til bloggen din på Snapchat? Kan du begynne å legge til link til det ene innlegget, slik at vi slipper å lete blandt 3-4 innlegg for å finne det vi vil lese.. bare et forslag altsåå

    7. Jeg skulle klart å møtt opp til frisørtimer å vippetimer
      + negler om jeg også fikk dette sponset!
      👍 Så når man lever på normal lønn
      Unner man seg dette 2 ganger i året som
      Du sier….! 🙄

    8. Et mere patetisk og falsk menneske som du skal man lete lenge etter. Syns du klager på nesten alt her i verden. Siterer det du har skrevet:
      Disse dagene har jeg egentlig bare jobbet, jobbet og atter jobbet. Jeg var i Gøteborg for et møte på lørdag, og etter det har jeg stort sett kun vært klistret fremfor mac’en. Jeg har hatt mye å ta igjen på jobbfronten, men det er ikke så unaturlig i og med at jeg tross alt tok meg en ferie på to uker.
      Vil ikke kalle det for en jobb det du har. Hva trur du eks en som jobber på NAV har å ta igjenn etter å ha vært ute i ferie i 3-4 uker. Du har skrøtte at du skulle “jobbe” mens du var på ferie med å blogge å ta masse bilder. Kan ikke skjønne at du skal ha så mye å ta igjen da nå som du er ferdig med ferien din.
      Nei skaf deg en skikkelig jobb så vil du fort oppdage hva jobbing er når du har vært på ferie.

    9. Å blogge er faktisk en jobb, omg, sjalu much? Bloggere har en mye lengre arbeidsdag en de som har en såkalt “normal” jobb. Tror ikke folk er klar over hvor mye arbeid som ligger bak.
      Det er så viktig å ta vare på seg selv, jeg må også fikse bryn, vipper og hår ofte, og sånn er det bare. Hvorfor skal ikke det være lov? 🙂
      Du ser fresh ut <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg