ALT DETTE KLIKKET JEG HJEM!

reklame: lenkene er annonselenker

Jeg shoppet som en gal her om dagen. Nelly har fått inn så utrolig mye fint, så jeg klarte ikke la være å fylle opp handlekurven. Det ble ekstremt mye, men hallo… Se på hva jeg har valgt meg ut da. Det er jo sååå fint! Dessuten behøver jeg sårt litt varmere klær nå som det er så fryktelig kaldt ute, så det ble både strikkegensere, boots, jakker osv. Jeg har mye klær, men ikke vinterklær. Det merker jeg hver gang jeg skal kle meg for tiden haha. Uansett! Jeg spurte dere på Snapchat om dere ville se hva jeg klikket hjem, og ettersom jeg fikk enorm respons på det, fikset jeg collager med alt som jeg nå venter på at skal leveres på døren min. YAY! Ps. Nelly har fortsatt et enormt salg HER, om du vil shoppe billig!

DETTE KLIKKET JEG HJEM!

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (et must til amazing selfies!) ⎮ 6. HER 

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER 

1. HER ⎮ 2. HER (denne jakken dør jeg for!)⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER 

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER 

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER 
 

17 kommentarer

Siste innlegg