NELLY-RABATTKODE & SØNDAGSPRAT

reklame: alle lenker er annonselenker

Processed with VSCO with s2 preset

BUKSER HER ⎮ BOOTS HER ⎮ GENSER HER ⎮ JAKKE HER ⎮ VESKE CHANEL

Sunday funday! Jeg er glad for at det er søndag i dag, faktisk. Eller, det er egentlig ikke så uvanlig. Jeg elsker jo søndager! Da har man automatisk en god unnskyldning til å bare slappe av hjemme med masse snacks og film på tv-skjermen. Det blir en rolig dag på meg, med andre ord. Deilig! Jeg skal nyte en siste dag på Quality Hotel 33 før jeg sjekker ut i morgen. Jeg har fått unnagjort så utrolig mye på jobbfronten, akkurat som planlagt. Det verste jeg vet er å være stresset med altfor mye å gjøre, så det var på tide at jeg kom a jour med alt. Klapp på skuldra! 😉 Akkurat nå er jeg hjemme hos mamma og har spist en tidlig familiemiddag. Hvem spiser søndagsmiddag klokken 13 liksom? Haha. Jeg klager dog ikke, middag er det beeeeste jeg vet og jeg spiser det gjerne til alle måltid. Rart jeg ikke er tjukk i grunn. 

RABATTKODE PÅ ALT HOS NELLY.COM!

Se så fin jakken jeg har på meg på bildene er! Jeg fikk den og masse annet levert på døren på fredag. To fete pakker fra Nelly, for å være presis! Apropos Nelly: i dag er siste dagen rabattkoden på ALT hos Nelly (unntak av noen få eksklusive merker) gjelder. Perfekt på en søndag, ikke sant? 😻💸

Klikk HER og oppgi rabattkoden “TREAT” i kassen for å få 20% avslag på alt. 

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

VERDENS beste vippe og brynsserum, som jeg forøvrig er HELT hektet på. Klikk det hjem HER til 199 kroner! 

8 kommentarer
    1. Blir trist av å lese bloggen din. Så pen og vakker du en gang var, og nå har du ødelagt deg uten mulighet for reversering. Tenk at du frivillig velger å operere deg så du ser ut som en dragqueen. Håper du aldri kommer til å se deg selv slik som vi andre gjør, for det vil være vondt for deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg