UKENS PLANER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er tirsdag alt, og jeg er sent ute. Dette innlegget skulle egentlig ut i går, i og med at det er et innlegg om ukens planer. Pytt pytt – vi overlever! Denne uken er i hvert fall nokså fin for min del. Ikke for travel, ei heller for chill. Jeg har litt å fylle opp dagene med hele uken. Sist jeg la ut et lignende innlegg som dette, fikk jeg pes for at jeg tidligere har sagt at jeg jobber super mye hver dag, men at det ikke virket slik da jeg unnlot å skrive det i planene for hver enkelt dag. Derfor vil jeg bare poengtere at jo, jeg jobber minst 4-5 timer fremfor mac-en hver dag. Det lar jeg være å skrive ned i slike innlegg som dette, fordi at det ikke er noe interessant for dere å lese. Det er en selvfølge at jeg jobber disse timene, i tillegg til det som står på agendaen hver dag. Da vet vi det! 😁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DENNE UKENS PLANER 

Mandag: jobb, jobb, jobb og atter jobb. Jeg har satt av hele dagen til å sitte fremfor mac-en for å blant annet klippe to vlogger.

Tirsdag: frisørtime + henge med Rebecka! Har savnet henne så, så, så masse. ❥

Onsdag: lasertime, møte + photoshoot med en super dyktig fotograf!

Torsdag: dagen for alle ærender. Jeg må hente nye linser, kjøpe ny ansiktsrens, hente ut en resept og fikse litt småtterier.

Fredag: brynstime + finne ut helgens planer. Jeg vil på en weekendtur!

Lørdag – søndag: enda uvisst.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg gleder meg til alt som står på planen de kommende dagene. Jeg merker at jeg behøver å ha mye å gjøre, for jeg er redd for at vinterdepresjonen er på innmarsj. UGH! Det vil vi ikke ha noe av. Så lenge jeg har mye å tenke på og mye å gjøre, tror jeg at det blir enklere å unngå det i år. I fjor slet jeg fryktelig mye med det, faktisk. Jeg vet ikke hvor åpen jeg var om det på bloggen, men jeg hadde en sinnsykt tøff vinter i 2016. Jeg er engstelig for at jeg skal havne tilbake i mørket, og det er derfor jeg iherdig prøver å holde meg så travel som overhodet mulig.

9 kommentarer
    1. Kjenner jeg blir så enormt provosert av hvordan samfunnet vårt er. Folk sliter seg ut og jobber med svært viktige ting og tjener ikke en brøkdel av hva du gjør. Og dette er din hverdag???? Skjønner at det ikke er din feil, det er samfunnets. Men er du ikke litt flau over å skrive slik og vifte med pengene? Hadde du i værtfall brukt stemmen din til noe nyttig…

    2. Du er vakker! Kjøpte du noe annet på gucci, eller fikk du bare så svær pose for beltet? :p Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg