HÅRET MITT UTEN EXTENSIONS

reklame: sponset behandling hos MOODstudio

I går var jeg en tur innom hos den fantastiske frisøren min Ann Beate på MOODstudio (verdens beste salong!), og da vi tok ut extensionet for å heise det, utnyttet jeg muligheten til å knipse bilder av mitt naturlige hår. Det er i grunn ikke så aller verst, er det vel? Det føltes veldig tynt da, i og med at jeg har masse ekstra hår påsatt for fylden sin del. Som dere ser er jo lengden min typ den samme, den eneste grunnen til at jeg benytter meg av tapeextensions er fordi at jeg vil ha tjukkere hår. Det gjenstår å se hvor lenge jeg kommer til å bruke det da, men enn så lenge ser jeg for meg at jeg kommer til å gjøre det for alltid. Hehe! Jeg elsker tykkelsen jeg får på håret med tapen. Det er fantastisk at man kan jukse seg litt frem! 😉

Dersom du oppgir navnet mitt hos MOODstudio får du 20% rabatt på tapeextensions!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg