NEW IN

reklame: alle lenker er annonselenker

Jeg klikket hjem litt klær fra Shein her om dagen! Ikke bare er jeg glad i klær fra Nelly, skjønner dere. Hehe! Jeg vet ikke om dere har kjennskap til nettbutikken Shein fra før, men det er i hvert fall en nettbutikk som fører vanviiiiittig mye fine klær til latterlig lave priser. Det er helt sykt hvor billig det er, faktisk. Det er her jeg kjøper så og si alle bikiniene mine forresten. Jeg får alltid spørsmål om det, så nå har dere svaret! Her er alt jeg klikket hjem for denne gang ❥

1. HER ⎮ 2. HER

1. HER ⎮ 2. HER

1. UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎮ 2. HER

1. HER ⎮ 2. HER

1. UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎮ 2. HER

1. HER ⎮ 2. HER

1. HER ⎮ 2. UTSOLGT – LIGNENDE HER

BUKSER HER ⎮ SANDALER HER

17 kommentarer
    1. Super fint! Jeg bare lurer på en ting. Det er jo en grense på 250 kroner hvis man skal få bestillinger fra utlandet toll og moms fritt. Har du opplevd å måtte betale toll og moms når du bestiller fra SheIn? Isåfall hvor mye?

    2. Hva er det neste du har tenkt å operere, og vil du – nå som du har fått bedre økonomi – få det gjort på en norsk klinikk i stedet for i utlandet?

    3. Hei, så utrolig fine klær.
      Du er veldig flink til a lage youtube videoer også, jeg ser på en av videoene dine nå i skrivende stund 🙂

    4. Hvorfor kjøper du billige klær da du tjener så bra?? Nelly og shein er billige klær og hvertfall shein! Hvorfor så gjerrig?

    5. Hvordan får du bikinien til å passe når du må ha større underdel enn overdel? Bestiller du to sett i forskjellige størrelser? Sliter med dette problemet selv, men kjipt å kjøpe dobbelt opp 🙄

    6. Er Shein en trygg nettside? Kommer bikiniene på tide? Kan du betale med faktura? Lurer på dette fordi det er mange nettsider med bilde av samme bikinier der de aldri kommer og man må betale før man har fått de. Elsker bloggen din, stå på!🔥

    7. wow så mye fint! Hvilken str har du i det sorte settet med striper på siden?
      Og kan du legge ut bilde av den hvite bikinien på? nyyydelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg