JEG TRODDE NEPPE AT JEG SKULLE POSTE DETTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er et innlegg jeg ikke trodde at jeg skulle skrive. Jeg har blogget på topp i 2,5 år og aldri har jeg bedt dere om noe som dette. Vixen Blog Awards. Jepp. De tidligere årene har jeg ikke skrevet et eneste ord om det, for jeg har vært livredd for å bli nominert til noe som helst. Det bunnet i grunn mest i det at jeg ikke ville dra på selve Vixen, for jeg kjente ingen andre bloggere på den tiden. I tillegg til det var jeg ikke komfortabel med å i det hele tatt tenke tanken på å dra dit. Jeg vet ikke, det hele skremte meg. Men nå føler jeg at det er på tide. Jeg, som alle andre bloggere og influencere, har muligheten til å bli nominert til en eller flere kategorier. Jeg vet ikke hvilken kategori dere eventuelt mener at jeg passer i, men selv synes jeg kanskje at jeg hører til livsstil, årets business eller kanskje årets sterke mening? Jeg har ikke peiling, haha. Det er opp til alle dere hva dere vil nominere oss til. Jeg synes at det er litt kleint å skrive dette innlegget, det må jeg innrømme. Jeg vil i det minste oppfordre dere lesere til å nominere den bloggeren dere synes fortjener en pris. Det behøver overhodet ikke være meg – det finnes jo så utrolig mange dyktige og fantastiske bloggere i Blogg-Norge som fortjener en liten klapp på skulderen.

KLIKK HER FOR Å NOMINERE!

85 kommentarer
    1. Du er en flink blogger, men årets sterke mening? For hva? Denne prisen bør jo definitivt gå til noen som faktisk har en sterk mening om noe de brenner for, og det er ikke akkurat noe jeg forbinder med deg…

    2. Natasha: Jeg vet ikke, jeg oppfattet det som at det er en person med sterke meninger, noe jeg synes at jeg har. Men for all del, det trenger absolutt ikke være en kategori du eller noen andre synes at jeg passer i 😀 Hehe.

    3. Haha årets sterke mening handler om noen som har stått ppp for en viktig sak. For eksempel pelsindustrien o.l. Funny at du tror at dine sterke meninger om ingenting som handler om andre enn deg selv skal bli nominert i denne kategorien😂😂😂

    4. Om det hadde vært årets opererte blogger hadde definitivt vunnet. Noen andre kategorier hører du ikke hjemme i…

    5. altså, bloggen din handler for det meste om klær, utseendet, hår, sminke, shopping, «Nellykoder», ferier! Og hvor masse penger du bruker eller har! Men har ikke sett noen sterke meninger du har utgitt? Og det er ikke feil det! Du er den du er! En person som setter bryr seg altfor masse om hvordan du ser ut, klær, fashiion osv! Du er en person jeg klikker inn i bloggen til for å blant annet få en inspirasjon når det det gjelder look! Som en bloggleser! Så vil jeg gi deg wt lite tips, kanskje skriver mer om andre ting? F.eks en bok du har lest? Og si din mening om den osv! Men ellers , så synes jeg bloggen din er gøy å lese!

    6. Jeg vil ikke si du passer til noen av kategoriene egentlig🙄 Føler de som vinner her er gode forbilder, mener du selv at du er det?

    7. Hei. Er første kommentaren jeg har gitt deg i løpet av årene jeg har fulgt deg. Jeg har vært uenig med deg i veldig mye, men samtidig så har jeg etterhvert begynt å respektere deg. Du står i utrolig mye hat og dritt hver eneste dag, men du fortsetter alikevel å blogge som før. Det er ganske sterkt. Jeg (og mange andre) hadde mest sannsynlig gitt oss for lengst.
      Jeg har nominert deg til årets mote. Synes det var det som passet best av alternativene som var.
      Kult at du endelig tør å tenke på vixen.
      Du har like mye rett til å være tilstede, spørre om nominasjon og få priser, som alle andre 🙂
      Håper du tar være på deg selv og fortsetter å vise fingeren til haterne. Enkelte folk er bare..ja, søppel.
      Stå på
      Hilsen Kristine

    8. Har nominert deg innen kategorien årets business og håper flere gjør det samme! Du fortjener det 🙂

    9. LYKKE TIL!<3
      til dere over; en sterk mening kan være alt fra mote, rumpeopprasjon til mennesker i nød. Jeg personlig vil nok heller plassere deg i årets livsstil ja. Men for all de, sterke reaksjoner til sterke meninger synes jeg absulutt du har hehe

    10. Herregud folkens, chill.
      Hun har faktisk sterke og til tider provoserende meninger. Ikke rart dama har mange klikk.
      Isabell, du er rå!

    11. Pleier aldri å kommentere… men unlike mange andre bloggere så oppfordrer hun DERE til å stemme på en blogger dere mener er en VERDIG VINNER! Hun har faen ikke skrevet direkte «stem på meg» det var vell bare forslag? wtf…

    12. Har nominert deg til årets business❤️ digger deg! Du er virkelig flink, flittig og dyktig. Du er definisjonen på independent woman, og du kan klare alt her i livet. Mange her inne ser opp til deg pga du er pen og har god stil(noe du er og har) men jeg ser opp til deg fordi du er så selvstendig og virkelig er en business woman. Og nei, jeg er ikke en 14 år gammel jente som mange nok her tror jeg er nå. Jeg er en jente et par år eldre enn deg Isabel. Elsker deg <3

    13. Jeg synes du hadde passet under kategorien “mote”, for en jente med så mye klær og så bra stil må man lete lenge etter. Du holder deg alltid oppdatert på stilen og bytter ut garderoben ofte noe jeg liker! slik at det ikke blir de samme gamle outfitene hele tiden <3 stå på!

    14. Håper du vet at når man forteller andre hvor mye og hva man gjør for andre så er det ikke fra hjertet. Man flasher helst ikke med hvem man hjelper

    15. Årets tøffeste blogger. For at du står på og ikke gir deg til tross for all dritten du får. Det krever nok mer enn mange av trollene her inne noen gang kommer til å ha under magebeltet. Kan man være stolt av noen man ikke kjenner? Ja, da er jeg stolt av deg Isabel! Stå på! Klem fra ei på 36 😉❤️

    16. Min første kommentar på bloggen din. Jeg syns du gjør en god jobb. Ja, du er opptatt av hvordan du ser du, du har tatt flere operasjoner – men hva gjør vel det? Jeg syns du er nydelig på mange måter! Har nominert deg til årets business. Lykke til!

    17. jeg hadde nominert deg hvis det var en kategori over folk som absolutt ikke fortjener å bli med på vixen blog awards <3 !! xoxo

    18. Blir rett og slett dårlig av alle de stygge kommentarene du får:/ Her sitter det mennesker bak en skjerm, å spyr ut den ene sure dritten etter den andre. Fatter det bare ikke, jeg håper virkelig ikke disse har barn.Tenk å vokse opp med slike holdninger som disse har !fy ….jeg hadde vært pinlig berørt over å ha noen av de i mitt liv…. Nei folkens ,skjerpings, tenk om det var deres søster, datter, sønn, kusine,fetter, venn +++som hadde måtte tåle så mye dritt. Dere burde skamme dere, virkelig !!!

    19. Tror jeg gir deg en stemme for Årets mest opererte, hjernedøde blogger;) eneste kategorien du hører hjemme

    20. Igjen, må jeg skrive en flott kommentar til deg. Jeg HÅPER du er såpass sterk at du ler av disse sjalue og negative menneskene ovenfor her, dem har rett og slett ikke annet å bruke tiden sin på, og jeg syns synd på dem. TENK å ha det så jævlig med seg selv? Gud bedre. Få fingern ut av ræva, voks opp og vis folkeskikk.
      Å folk som bare “årets sterke mening, hva faen?”, holy crap. Hvis du ikke vet hva årets mening er så skal jeg svare på en litt penere måte enn dem som spyr ut av seg. Årets sterke mening er dem som brenner for en sak, dem som virkelig kjemper en kamp. Ta Kristin Gjelsvik da, som kjemper mot operasjoner hver bidige dag. Det er årets sterke mening ❣️ Nå var det litt feil at jeg valgte Krisin som er i mot operasjoner, men du skjønner?
      Anyway, du er fantastisk. Du er rå. Du jobber hardere enn noen andre her som bare er negative, det er sikkert og visst. Dem har ikke et liv og det håper jeg du vet så godt. SELVOM det gjør vondt, please, vær sterk. Vi kan syns synd på dem og vi kan le av dem, det gjør jeg med deg, men dem får faen ikke deg til å se ned på deg selv.
      Jeg skal stemme på deg, selvsagt ❤️ Om du ikke får en pris, så fortjener du hvertfall de stemmene du får. For det er MANGE som liker deg, det er MANGE som vil deg godt. Det må du vite.. ❣️

    21. Årets sterke mening syns jeg skal gå til June Holm, som står sterkt opp med tema voldtekt, og kjemper for dette hver dag. Hun sto også for #metoo markeringen i Oslo.
      Jeg har stemt deg frem til Årets beauty og Årets stjerneskudd :)) Du fortjener virkelig en pris!!
      Håper mange stemmer på deg<3

    22. Så ufine dere er. Isabell fortjener virkelig dette på lik linje som de andre bloggerne.
      Heier på deg Isabell❤️ Du har fått min stemme

    23. Alle dere som skriver stygge kommentarer hva får dere ut av det?? Stakkars familie og venner dere har, jeg hadde vært FLAU av dere… Æsj..

    24. Jeez ikke alle legger det samme i hva de mener passer seg i kategorien “årets sterke mening”, ikke angrip henne fordi du er uenig.
      Uansett, nominerte deg ifjor også. Men håper du kommer gjennom i år!! Nominerte deg til Årets Influencer: Mote!
      Stå på nydelige du!

    25. Hei! Pleier vanligvis ikke kommentere her, men har nominert deg til årets mote! Det er tittelen jeg syns kler deg best, du har utrolig fin stil og ikke minst er du nydelig på utrolig mange måter!
      Mange ufortjente stygge kommentarer ovenfor. Du er vanvittig sterk som klarer å stå imot alt det negative du får hver dag, enkelte folk hører ikke hjemme på nett. Stå på! Og lykke til! Klem fra ei jente på 18 år <3

    26. Syns du er utrolig pen jeg, å rumpa er ganske pen den også… ærlig hadde jeg hatt pengene så hadde jeg brukt dem som deg, er veldig sjalu på livet du lever, fordi du jobber med det du liker, du hjelper til der det må til, du står opp for deg selv å utrykker deg på en bra måte!!
      Har nominert deg, å måtte alle andre også gjøre det!!

    27. Wtf folk er sykt frekke? Hun ga et forslag folkens, FORSLAG. Hun har hverken sagt hun er den aller beste bloggeren på topplisten eller bedt dere direkte om å bare stemme på henne. Hun nevnte Vixen fordi hun selv føler det kanskje er på tide og det skjønner jeg med tanke på at hun har vært på topplisten lenge nå. Da må hun ha gjort noe riktig. Og ikke kom her å si dere leser bloggen for underholdning og for at dere skal ha noe å le av fordi det er ren bullshit. Dere leser åpenbart bloggen fordi det er spennende og dere er interessert uansett hvor lite dere ønsker å innrømme det, så kan jeg gjøre det for dere:-) eneste er bare at dere ikke klarer å kommentere noe fint siden dere blir så sjalu. Og hvis hun er så jævlig som dere «mener» så la FUCKINGS være å lese bloggen da? Hvor vanskelig er det? Til syvende og sist så er det Isabel som er på blogg topplisten i Norge, og hva faen er dere? Rotter som gjemmer seg bak en anonym knapp, goals ass. Skaff dere er liv.
      Syns du fortjener flere priser innenfor flere kategorier Isabel, og det vet jeg majoriteten av leserne dine er enig i. Pusspuss❤️

    28. Isabel, jeg skal få inn å nominere deg. Fy fader, jeg hadde elsker om du vant pris foran de som har gjort det til en hobby å gjøre narr av deg. Damer som drar ned andre damer fortjener ikke å vinne synes nå jeg. Om ikke for noe annet folkens, så stem på Sraad for the drama!😀
      Ønsker deg lykke til 💚

    29. Må si at du ikke passser inn under noe av kategoriene. For det første så er overskriftene din helt på trynet, men det gjør du jo kun for å få mere klikk. Synes det er jævlig synd når unger som går i 6 klasse ser opp til deg og du er dems store forbilde som dem skreiv på et tidligere innlegg der hele den 6 klassen hvor du var det stor forbildet. Ei som er så du som går å ta div sprøyter for å få unna rynker som du påstår du har i ansiktet og hvor det måtte være ellers hvor du har fiksa på kroppen din. Dessuten er vel du den eneste bloggeren som går å skryter hvor mye du tjener. Nei du hører ikke hjemme under noen kategorier og håper for min del at du ikke blir nominert og ihvertall ikke vinner noen pris

    30. Årets shopper? Årets pengebruker? Årets skrytepave? Er det noen av kategoriene? Årets mest opererte?
      Hvis ikke går dessverre ikke min nominasjon til deg, Sraad ¯_(ツ)_/¯
      Men du må ha masse lykke til!

    31. Done ❤
      Jeg nominerer deg for at du er den ærligste bloggeren og jeg synes også at du er ett flott forbilde – operert eller ikke. Når det angår plasikk operasjoner så ser vi bare begynnelsen av det nå – dette vil det bare bli mer og mer av uansett.
      Jeg synes at du er ett flott forbilde fordi : du fester og drikker ikke som en gal hver helg -“du dater ikke nye menn i hytt og pine – du slenger ikke dritt om de andre bloggerne – du vser hvor mye familien din betyr for deg og det virker som at du er dønn ærlig.
      Jeg synes at du er ei knallsterk jente Bella – du står oppreist selv om hatet hagler inn i kommentarfeltet- du har ikke stengt det slik som de fleste bloggerne og det viser jo at noen av komentarene personer sender inn betyr noe for deg.
      Du fortjener virkelig en pris – du har vært blandt de øverte på topplisten leeeeenge nå 👍
      Lykke lykke til – vi er mange som heier på deg ❤😍❤

    32. Altså hva skjer folkens??? Alle sier hun bryr seg mye om seg selv og bruker penger på det bla bla bla. Hvilken andre bloggere ikke gjør det? Vis meg kun en stygg bilde av andre bloggere alle reiser og bruker penger på seg selv på forskjellige måter. Hun har vært på toppen i flere år og da fortjener hun også en pris.
      Til dere som skriver stygt om henne ser ikke mye mer enn bare sjalusi og ulykkelige mennesker. Isabel dritt i alle de drittungene og vi er mange som heier på deg.
      Masse lykke til❤️

    33. Kommenterer aldri bloggen din. Er ofte inn på bloggen din pga inspirasjon av bilder osv. Syns du har veldig fine bilder. Har nominert deg, men bare til årets beauty. For beautiful det er du. Men ikke noe mer enn det. Har fulgt bloggen din siden dag 1. Beklager sterke meninger har du ikke. Må si jeg er en av dem som aldri dømmer. Jeg bryr meg veldig lite om andres mening og kjører alltid mitt eget løp. Liksom jeg er den som tenker: do you and I do me. Etter alt eg har lest på bloggen din så virker du som ei forrvirret jente. Vet ikke hvem du er og er egentlig veldig usikker på seg selv. Og du skal alltid overbevise noe som ikke trengs å overbevises. Stå for det du skriver jente. Så fort noen uenig kommentarer raser inn så skal vi alltid få 2-4 bibel om der du skal prøve å rette deg opp eller overbevise. For hvem prøver du egentlig å overbevise? Vi er alle forskjellige. Du gjør en god jobb. Og har klart å holde deg på topp. Men det er ikke pga at bloggen din har vært så interessert heller, men ganske ..ja hva skal eg si? Ganske wrack egentlig. Ikke ta meg feil. Eg dømmer deg ikke, du er den du er. Men jeg vet innerste inne er du ei ganske bra jente og kjempe smart. Alt dette på bloggen er bare jobb. Du har innsett hvordan du skal klare å tjene penger. Nettopp å leke dum. Jeg vet du er ellers ikke som du fremstiller deg på bloggen. Men fordi du vet slik tekster som du skriver er da du tjener best ofc forstår jeg at du fortsetter. Jeg mener hvem hadde vel ikke gjort det? Om det hadde vært at jeg skal nominere deg utføra hvordan du egentlig er så hadde mange av kategorier passet deg perfekt, men skal jeg nominere deg utifra hvordan bloggen din er og hva den gir meg. Beklager så må det være årets beauty. Dette er ikke noe negativ kommentar til deg. Ikke ta meg feil. Jeg er en person som liker litt action i hverdagen. Og action finner jeg inn på bloggen din. Men ellers personer som kommenterer frekt har ikke ett liv og har ikke noe bedre å finne på. Stå på jente.

    34. Du trenger ikke å nevne at det er kleint å skrive. Ingen fatter den følelsen du har uansett. Du skriver kjempestødige setninger, og det er viktigst. Du klarer deg kjempebra som du er! Spennende at du endelig vil være med på awards. Jeg håper du vinner! =) Du har jo mote på 1 har du ikke? Det er ikke business akkurat, men mote! Og livsstil er du vel ikke så mye om? Du tar mange modellbilder med nye klær! Så du er garantert i motekategorien! Og du vinner helt sikkert! Strøken dame, det tenker jeg om deg! =)

    35. Jeg synes det er helt fair og OK at du ber folk om å nominere deg. Men for min del klarer jeg ikke se at du passer i noen av kategoriene, heller ikke i noen av kategoriene du foreslår: Årets livsstil ville vært katastrofe – du fronter en livsstil som fremstår så innholdsløs at man nærmest er garantert meningsløshet og depresjon om man følger den. I tillegg til å være skadelig på individ-nivå, er den katastrofe mtp klima og verden. Årets sterkeste mening – hvilken mening tenker du på? Jeg leser bloggen din, men kan ikke komme på noen relevant, intelligent sterk mening fra deg. Årets business kunne evt vært noe, for du har klart å skape en stor blogg og bli et kjent blogg-ansikt. Problemet er bare at buisnessen din er bygget på at du fremstår så outrert og smakløs at mange av leserens dine klikker seg inn av den grunn. Men du har muligheten til å endre på dette, så kanskje til neste år?

    36. Jeg blir helt sjokkert over hvor utrolig dårlige mennesker kan være mot andre. Du er en fantastisk flott jente Isabell, og ikke minst utrolig tøff og sterk, du fortjener virkelig ikke alle disse stygge kommentarene du får.
      Har nominert deg til årets business😇

    37. Årets sterkeste mening???? I hva? :p Vil nå heller si buisness om du skulle ha blitt nominert i noe da 90% av innleggene dine handler om shopping og sponset ting:)

    38. jeg vet ikke helt hvilken kategori jeg syns du passer inn i, det er liksom så mye forskjellig med deg. Jeg har et lite håp om at du kanskje kunne funnet en hjertesak du kunne brukt stemmen din til og fronte. Du når ut til så utrolig mange mennesker, bruk det til noe fornuftig!

    39. Du må ikke bry deg om de som kommenterer stygt! De er null verdt når de skriver slike ting om deg. Jeg personlig er litt imot plastisk kirurgi, men det gir meg ingen rett til å skrive stygt til deg, og det betyr vertfall ikke at man er en hjernedød person! Det er helt sykt at folk kan skrive sånn til deg. Skjønner at det folk skriver kan gå inn på deg, men håper du ikke begynner å tro på det. Siden det kan virkelig gå på psyken til slutt. Du er bare en ung person som nyter livet nå som du tjener godt, og det takler ikke de. Jeg syns også at sykepleier og andre yrker burde tjene like mye som bloggere, men det er ikke din feil at annonsører og liknende betaler så mye til bloggere. Stå på ditt! Du er en fantastisk person uansett hva andre måtte mene❤️ Skal stemme på deg

    40. At dere som misliker Isabel så sterk, går inn på bloggen hennes i hele tatt er for meg helt uforståelig!!! Jævla drittfolk! Det beviser jo at det er kun sjalusi det står på! Eg ler meg ihjel, dere skjønner ikke hvor kleint det er selv!!! Stå på Isabel og bry deg dritten om drittkommentarene! De har tydeligvis ikke noe liv, siden de må klikke seg inn her og legge igjen dritt! De har et kjedelig og meningsløst liv rett og slett!!!

    41. Åå stakkars te dåkker som må rakke ned på den peneste jenta i værden.. har dåkker ingenting fornuftig og komme me enn og være stygg i kjæften ? – altså ho e et menneske ho også me følelsa akkurat som dæ.. ka faen tænke dåkker me ?? – Dåkker e såå jævlig missunnelig og sjalu på ho at det syng ætter dåkker.. stakkars si æ bare, dåkker træng særriøst hjælp og det e fort.. søk dåkker inn før det e forseint.

    42. Du kan nomineres for flere ting!
      Etter alle stygge kommentarer og hatere, er du fortsatt her og står på med dine meninger og lar dem ikke ta helt knekken på deg. Det at mennesker kan være så fæle og skrive så mye nedlatende, det sier mer om dem enn det sies om deg! Det at du har operert deg, tjener masse penger og bruker det på ting som andre ikke godkjenner, betyr ikke det at du er en dårlig person eller en grådig kjerring som flere refererer deg til. Velfortjente penger eller ikke, du har nå fått alle disse pengene og fortsetter og imponere med din inntekt! Folk raser ut med sjalusi, fordi de ikke tjener like mye og ikke kan kjøpe seg dyre vesker og dra på dyre reiser. Mange som skulle ønske de var i dine sko; nettopp derfor strømmer det med mange stygge kommentarer. Hadde vært så gøy å se om du ble nominert og faktisk vant en award, for å se hvem som ler sist da. Disse menneskene som kommenterer og har et så stakkarslig liv er det kun synd på. Tenk og bruke så mye tid, og ikke minst ha så mye hat inni kroppen sin! Tid du har i livet er verdifullt, og hvis haters vil bruke mer tid på deg, enn på seg selv og sitt liv så er det dumt for dem.
      Stå på med det du gjør, du er en knall jente som står for dine egne meninger og ikke er redd for å si det du mener. Folk reagerer på alt; synd mange mennesker har en IQ på 0. Du er rå!

    43. Du passer overhode ikke i noen kategoriene for å vinne en eneste pris!
      Men hadde det vært “Årets clickbait” eller årets “plastic fantastic”, “Årets luksusfellen” eller “Årets Nellykode”, så hadde du vunnet soleklart.

    44. Blir så sjokkert over hva folk klarer å lire av seg. Selv om man ikke er super-fan av en person, så behøver man jaggu ikke å skrive så fæle ting uansett. At ikke dere blir flau over dere selv! Mennesker altså…..

    45. Hvorfor er folk så frekke??.. Sophie Elise fikk også mye motgang når hun først ble introdusert for vixen. Årets business passer jo fint?
      Tror dette er ditt år!!

    46. Blir helt seriøst kvalm av deg. Du lokker leserene dine inn på bloggen ved å poste 1 mill snap om noe helt sjukt! Rumpa di er operert, hvorfor klarer du ikke å være ærlig? Du tjener mer på ærligheten din.. du brifer med handleposer i fra Chanel Osv, herregud. Greit du syntes du er deilig, men ro deg seriøst litt ned.

    47. Klart jeg skal stemme på deg. 🙂 Det har du fortjent, snille, vakre deg.
      Årets business synes jeg er den mest passende kategorien du passer inn i.
      Heia deg! 🙂
      Klem.

    48. Jeg vil kalle dem som skriver stygge ting til deg for nettmobbere. Vær så snill å ikke ladem gå inn på deg. Dem som mobber og skriver så stgge ting til deg, dem hardet ikke noe bra med seg selv. Du legger ut og skriver akkurat det du vil isabell. Nettmobberene er drit sjalu på deg fordi du har så mye penger at du kan kjøpe det du vil og hjelpe familien din. Er det ikke allers jenter drpm da ? Og kunne kjøpe akkurat dem klærna og veskene dem vil og dra hvor dem vil. Synes det er så latterlig at dere som rakker sånn ned på isabell klager over at dem som leser bloggen og synes den er så bra , er småjenter osv. Er det noen som er drittunger så er det akkurat dere nettmobbere som er sykelig sjalu på isabell. Fordi dere ikke har penger til å kjøpe dyre ting. Jeg kjenner jeg blir så matt. Vi jenter bør holde sammen uansett form og farge. Er det noe vi jenter er så er det at vi er vår egen fiende og det er trist. Og dere nettmobbere av en dritt dere er kun sjalu og deprimert. Skaff dere hjelp med å først få orden på deres eget liv. Selv om dere har drit dårlig selvtelitt og ikke har det godt med dere selv så har dere faen ingen rett til å skrive drittmeldinger til noen som helst. Eller isabell. Tenk litt på om det var dere selv som fikk sånne meldinger hver dag, om dere faktisk har litt empati da eller ei fungerende hjerne. Det er absolutt ingenting galt i isabell hverken som person eller utseende. Vet dere hva , det er dere som kommer med stygge hat meldinger det virkelig er noe galt med bokstavelig talt. Dritt unger ta å skjerp dere alvorlig talt, bli voksen og heller støtt hverandre. Verden er i ferd med å rase totalt sammen. Og dattera mi skal vokse opp i dette her :'( fy faen det går ikke an å bli verre en dette her. Eb siste ting til dere haters. Hvorfor i det hele tatt bruke energien og tiden deres på å holde på sånn når dere heller kan dra ut å gjøre noe som faktisk er fornuftig og voksent. Det er dere det er noe voldsomt galt med og ikke isabell.
      Synes du er super og ei kjempe flott ung dame isabell som fortjener så uendelig mye mer enn dem haters. Jeg har stemt på deg og håper virkelig du vinner. Jeg skulle ønske du bare hoppet over alle stygge kommentarene og ikke bry deg. Prøv å drit i å lese dem stygge meldingene og ikke svarer på dem eller nevner noe om dem hat meldingene så kansje det blir mindre av dem eller ikke gi haters noe form for oppmerksomhet. Lat som dem ikke finnes fordi haters er dem mest negative og ekkleste personene som finnes med null selvtillitt og null hjerne.. Men uansett bare la vær å les dem og la være å svare på det ? Jeg synes uansett du er drit bra og et av dem beste jentene jeg vet ❤❤ stå på og gjør akkurat det du vil og skriv/si akkurat det du vil. ❤ vit uansett at det er ingenting galt i noe ved deg, det er haters det er noe fryktelig galt med.

    49. Synes dessverre ikke egentlig at noen av kategoriene passer deg. For å ha sterke meninger må man være en sterk person. Sterke personer har ikke et så dårlig selvbilde at de må gjennom 4 plastiske operasjoner på et år. Når det gjelder møte tviler jeg på at det er de Nelly-uniformerte bloggerne som blir nominert. Livsstil? En hel sommer på fylla på Rhodos, og konstant sløsing med penger. Folkets favoritt? Neppe, med de kommentarene du ser her. Og hvem skal du prate med under Vixen? Kristin Gjelsvik? Anna Rasmussen?
      Buisness? Joda. Du fortjener skryt for hva du har bygd opp, du har jobbet godt. Men det har andre bloggere i gamet også, som har blogget i årevis. Blir vanskelig å konkurrere mot fotballfrue og Sophie Elise.
      Ønsker deg lykke til, hvordan det nå enn blir. 🙂

    50. Så slemme dere er! Hun var faktisk veldig ydmyk og sa bare hva hun ønsket/følte. Greit nok at dere ikke er enige, men trenger ikke si sånn stygge ting..

    51. Ikke bry deg om de fæle kommentarene<3 Syns ikke de skulle blitt lest eller publisert faktisk. Helt ærlig, de burde bare blitt avvist. Du fortjener ikke å måtte lese de stygge kommentarene mot deg av sjalue haters! Og det gjør vondt i hjertet til resten av oss også å lese:( Pluss at de ikke burde få noe oppmerksomhet på bloggen, de fortjener virkelig ikke noe oppmerksomhet i det heletatt..
      Leste en kommentar om hvem skulle du vært med under Vixen og at du ikke kunne blitt stemt til årets favoritt eller business pga hat kommentarer.. Ingen bloggere som får så mye hat som feks Anna Rasmussen. Sophie Elise får også massiv hat, til og med stalkers. Men vinner priser allikevel. Flertallet er IKKE haters❤️
      Håper du får mange stemmer og stikker av med en, om ikke flere priser!

    52. Kjøper hun nelly klær er det billige klær. Kjøper hun en ønsket Chanel veske er den for dyr.. bare nevner det🤷🏼‍♀️

    53. Hallo folkens…
      Hva er det dere driver med? Hvem i alle dager ga dere retten til å rakke ned og tråkke på et annet menneske denne måten?
      La oss være realistiske og se at dama driver en over gjennomsnittet god business her, da fortjener hun vel en nominasjon på lik linje som alle andre nominerte?
      På hvilken måte tror de av dere som slenger så voldsomt mye drit, at dere under noen omstendigheter er et bedre menneske enn hun dere prøver å dra ned?
      Ingen tvinges inn på denne bloggen for å lese, stakkars dere som er så underutviklet at dere lar en annen persons handlinger (som tilsynelatende er bedre enn deres egen) fremprovosere så forferdelig oppførsel.
      Dere burde skamme dere!

    54. Ærlig talt, folk må ta seg kraftig sammen. Det her er overhodet ikke greit! Jeg skjønner at ikke alle mennesker kan like hverandre, men å spytte så mye dritt på et annet menneske er så sykt bak mål. Har du ikke noe fint å si, så kan du enkelt og greit holde kjeft. Hva får dere nettmobbere ut av dette? Dere oppnår ingenting annet enn en enveisbillett til helvete. Jeg håper dere kjenner på samvittigheten deres at det dere bedriver er ondt, og ikke minst at dere skammer dere.
      Du, Isabel, du er en fin jente. Du og jeg er uenig i mange ting, men mennesker er forskjellige – sånn er det bare. Det endrer ikke mitt syn på deg som person, for jeg ser at du er god. Og det er det som til syvende og sist er viktigst. Min stemme går til deg❤️

    55. Var også under barnevernet,14-18 år. I ettertid ser jeg flere overtramp som ble gjort fra dem, gikk gjennom saken min som 28-åring med dem og fikk en unnskyldning. De sa at saken min aldri hadde blitt håndtert slik idag. Likevel setter jeg stor pris på jobben barnevernet gjør og vet at de gjør en tung, men utrolig viktig jobb. Og du Isabel, jeg heier på deg, ønsker deg ei fin uke ❤️

    56. jo lenger mot midten jeg leste, jo tristere ble det. blir nedstemt av å lese all den dritten folk skriver. hvordan kan de mene at du ikke har fortjent noen priser? regner med du virkelig prøver å gjøre en god jobb på bloggfronten, og at folk da får for seg å skrive dette, er jo SÅ tydelig hvor mye mer det sier om dem, enn om deg. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg