SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN ⎮ OPERASJONENE MINE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her kommer første del av svarene på spørsmålsrunden. Første del handler om operasjoner. Jeg har ikke svart på disse spørsmålene før, men i og med at dere lurer så fælt på dette tenkte jeg å dele med meg. Den ene historien jeg forteller dere om i dette innlegget er noe jeg føler skam ovenfor, og det er ekstremt følsomt for meg å prate om. Jeg vil bare fortelle dere hva jeg gikk gjennom i fjor, for jeg vil ikke at noen av dere skal oppleve det samme eller sette dere selv i en slik situasjon. Comfort Zone Surgery klinikken i Istanbul er forferdelig. Her er svarene:

Lurer på hva du tenker når folk sier puppene/rumpa di var en dårlig jobb? Tenker du bare at folk er sjalu eller har du vurdert å rette på jobbene?

Dette er noe som er utrolig sensitivt for meg å prate om. Det er ingen hemmelighet at jeg har et merkelig forhold til egen kropp, så det å faktisk svare på dette krever mye mot fra min side. Jeg har alltid unngått å svare på dette, men jeg lovet jo å være åpen på denne spørsmålsrunden. Vel.. Jeg vet ikke hva jeg skal si. For en måned siden ca dro jeg til en klinikk her i Oslo hos en av Norges flinkeste kirurger på silikon. Jeg er ikke fornøyd med puppene mine. Så langt i fra, og det gjør så vondt. Det gjør vondt å innrømme ovenfor dere, men også meg selv. Jeg ble så knust når kirurgen sa at det ikke er noe han kan gjøre. Jeg forstod ikke helt hvorfor og hvor problematikken lå, annet enn at om jeg ville gjøre noe med dem, så anbefalte han meg å vente minst 7-10 år. Jeg kommer nemlig isåfall til å få fæle arr, som jeg ikke vil ha før det er helt krise. Jeg synes ikke at puppene mine er så ille at jeg ikke kan tenke på noe annet liksom, men det er klart at jeg hadde forventet et “perfekt” resultat når jeg først la meg under kniven. Men det er ikke tilfelle, og det er vanvittig kjipt. Jeg tror at det er min egen feil egentlig, for jeg brukte ikke støtte-bh slik som man skal. Utrolig korket og helt bak mål, men jeg forstod ikke hvor viktig det åpenbart er. Dere kan tro jeg er bitter over det nå…

Angrer du på operasjonene dine eller tenker du noen gang på å ta ut implantatene?

Jeg angrer ikke på inngrepene jeg har gjort, nei. Jeg skal vel svare noe annet for å please samfunnet, men jeg vil ikke være uærlig med dere. Jeg er fornøyd med utseendet mitt nå, selv om jeg skulle ønske at puppene fikk et bedre resultat enn det de gjorde. Men igjen, jeg synes de er finere nå enn hva de var før jeg la meg under kniven. Jeg har ikke tenkt tanken på å ta ut implantatene per dags dato nei, men hvem vet? Kanskje en dag? Enn så lenge kan jeg ikke se for meg at det kommer til å skje, men hvem vet. Jeg skifter jo mening oftere enn jeg skifter sokker, så..

Hvis du kunne fått tilbake den gamle kroppen din, ville du gjort det da?

Nei, dessverre.

Hva opererte du som du aldri fortalte oss allikevel? Du snakka om å si deg men så angret du deg. Har vært mange som har sagt ribbein osv. Men hva gjorde/opererte du egentlig?​

Jeg vet at jeg sa at jeg skulle besvare alle spørsmål, men dette er noe som er og forblir privat dessverre. Det går masse rykter om hva den operasjonen skal ha vært, men helt ærlig? Alle tror feil. 

Er det sant at du har operert vaginaen din?

Nei, det har jeg ikke gjort. Hvordan dette ryktet har oppstått har jeg ingen anelse om, men det er ikke sant. 

Har du planer om å operere noe mer?

Ikke noe jeg ikke har gjort før, nei. Det vil si at jeg kanskje kommer til å reise til Beverly Hills og la en av de super dyktige og berømte kirurgene gjøre puppene mine på ny, men det venter jeg med. Det koster utrolig mye, så først skal jeg investere i leilighet og bil. Som sagt er det ikke slik at puppene mine plager meg kjempe masse i hverdagen, men jeg er mer oppgitt over at de ikke er “perfekt”. For det skal de jo være etter en operasjon, vil man jo tro. Det er jo tross alt derfor man legger seg under kniven i første omgang. I hvert fall i mitt tilfelle.

Siden du får så mye hate om rumpen din, begynner du å se selv hva haterne mener?

Jeg lyver om jeg sier nei. For så klart påvirker det meg, enten jeg vil det eller ei. Jeg blir mer usikker på den siden jeg daglig får høre hvor stygg den er. Noe annet hadd vært umenneskelig. 

Vil du anbefale klinikken i Istanbul til andre?

NEI, NEI, NEI! Jeg så at Sophie skrev om klinikken, og den samme har jeg operert hos. Klinikken heter Comfort Zone Surgery og ligger i Istanbul. Først og fremst: vær så snill å ikke dra dit.  Jeg ble utsatt for noe helt forferdelig da jeg opererte meg der. Jeg har planer om å gjøre en video om det hvor jeg forteller dere absolutt alt. Jeg kan si så mye som at de filmet meg naken under operasjonen og la ut på YouTubekanalen sin uten at jeg visste det. De filmet meg når jeg var i narkose, altså bevisstløs. Så hele operasjonen min på over to timer hvor de skjærte i meg og viste hele min nakne kropp var ute på YouTube i en laaang video. Dette er noe de tar seg friheten til å gjøre, og håper at pasientene ikke skal oppdage det. Lov meg å ALDRI dra dit, det der ønsker jeg ikke en gang at min største fiende skal måtte oppleve. Helt forkastelig, jeg hadde det ekstremt tøft i fjor etter den hendelsen. Det spredde seg fort her i Norge og mange så videoen. Jeg har aldri følt meg så hjelpesløs, dere aner ikke. Ps. Jeg fikk videoen fjernet, så den ligger ikke lenger ute. Men! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med dette, forresten? Kan jeg saksøke dem? Jeg vet ikke hvordan det fungerer i og med at det er i utlandet, og ikke i Norge. Det er helt jævlig for meg å prate om, men jeg vil dele min historie for å beskytte dere. Dessuten er det flere som har fått vanlige silikon proteser som er ment for pupper innsatt i rumpen, istedenfor riktige som skal brukes når det gjelder bakdelen. Dette gjør de fordi at det er billigere for dem, men resultatet blir ikke bra hos pasientene. Så alt i alt vil jeg fraråde dere å dra dit i det hele tatt da den klinikken er super useriøs og helt elendig. Om man søker opp klinikken får man nesten kun dårlige anmeldelser. Ergo: 80% av pasientene deres er misfornøyde, inkludert meg (big time). EDIT: Klikk HER og les alle de forferdelige historiene tidligere pasienter hos Comfort Zone har å dele. Jeg er ikke den eneste som har opplevd et rent helvete av den klinikken og av samme personer. Jeg kjenner jeg blir kvalm. Det her er ikke OK! Denne personens opplevelse er nøyaktig den samme som mammas venninnes. 

Hvor mye oppfølging har du fått etter operasjonene?

Null oppfølging. 

Hvor mye kostet alle operasjonene dine til sammen?

Rundt 214.000 kroner.

Synes du selv at du er et godt forbilde?

Nei, ikke når det kommer til utseendetfikseringen jeg har.

Vil du si at du ble mer eller mindre lykkelig etter operasjonene? Eller fant du nye ting å være misfornøyd med etterpå?

Etter den siste operasjonen jeg gjennomførte gikk jeg på en smell. Jeg gikk i veggen. Jeg har aldri følt meg så stygg i hele mitt liv, selv om jeg var fornøyd med resultatet. Det jeg ikke skjønte var at disse inngrepene kom til å påvirke psyken min til de grader. Jeg så på det som ingen big deal, og kjørte på. “Det er jo bare en mindre nese”, “det er jo bare større pupper” og sånn fortsatte det. Jeg så ikke hvor alvorlig det var, men det gjorde alle rundt meg. For å besvare spørsmålet ditt: jeg ble hverken mer eller mindre lykkelig. I dag er jeg ikke mer lykkelig enn hva jeg var for 2 år siden da jeg var på TV-skjermen og skrøt om at “alt e ekta”. Operasjoner gjør deg ikke mer lykkelig, det kan jeg fortelle dere. 

Opererte du nesen på samme klinikk? Altså på Comfort Zone?

Ja, men kirurgen som utførte min operasjon har sluttet på Comfort Zone. Så dere får ikke tak i han der, heldigvis. Verdens jævligste klinikk. Jeg vil forøvrig ikke anbefale min kirurg til dere uansett, for han opererte venninna til mamma sin nese i vår, og den ble helt katastrofe. Hun kan ikke puste som normalt, og hele nesen hennes er ødelagt. Hun er nå i gang hos en ny kirurg som må fikse opp i alt, som vil koste henne mer enn en vanlig neseoperasjon. Så utrolig synd, men man skal være ekstremt forsiktig med hvem man velger. Jeg var heldig, men han har fått ekstremt mange dårlige reviews, og jeg er selv vitne til et helt forferdelig resultat. Jeg vil ikke anbefale dere å dra til han. No way.

_______

Håper dette ga dere svar på det dere lurte på. <3

116 kommentarer
    1. Nå ble jeg stolt av deg! <3 jeg skjønner hvor vanskelig det må være og innrømme at man ikke er fornøyd! Man vil jo alltid vise sin beste side og man vil jo så gjerne være perfekt sånn som verden er blitt, og du som har så mye haters som gjerne vil se deg falle, og enda innrømmer du at du ikke er perf, det er mot det!! Husk at du er nydelig akkurat sånn som du er, og utsende er ikke alt, du har en fantastisk personlighet som mange er gla i <3

    2. Herregud så respekt isabell!!! 👊👊 du er nydelig på innsiden og utsiden.
      Ang bruk av bilder og video, skal dette ha vært spesifisert i kontrakten du undertegnet før operasjon. Hvis du bare skrev under uten å lese så nøye kan du lett ha gitt klinikken godkjennelse for bruk av dette. Det kan du be om bekreftelse om! Har de ikke det, er det godt mulig du har en sak mot dem. Skjønner at det var en veldig emosjonell påkjenning å måtte se/at andre har sett. Faktisk helt grusomt og umoralsk å legge slike videoer på youtube i utgangspunktet

    3. Fine svar<333 Jeg føler jeg forstår deg bedre nå! Du er et menneske du også, og det føler jeg folk glemmer siden du er kjent. Blir sur når folk på en måte stempler deg som et dårlig menneske, siden du har operert og er åpen om det: men du har jo ikke gjort d for å være slem, men fordi du har vært usikker på deg selv og ville føle deg finere. Hvem vil ikke det? Ikke at operasjoner er bra, men folk må lære seg å forstå at det er en grunn til at mennesker gjør som de gjør.. og ikke gjøre det verre ved å si "rompa di er stygg" "nesa di er stygg" siden du har operert deg.

    4. Dette var et bra innlegg Isabell. Stolt av deg at du er så ærlig som det kommer frem her. Jeg er ikke noe ?fan? av at folk skal legge seg under kniven uten at de faktisk trenger det men, det er ikke noe hverken meg eller andre har noe med. Du må være stolt av deg selv fordi det du har oppnådd med bloggen din, økonomi og at du har muligheten til å bidra/ hjelpe familien din. Dette er en drøm sikkert alle har å hjelpe sine nære og kjære 🙂 ikke bry deg om folk som skriver stygge kommentarer bassert på utseende ditt. Normale mennesker har ikke behov for å skrive slike ting for å føle seg bra!

    5. Kan ikke du si hva du ikke liker med puppene dine? Så kanskje folk reagerer litt mer sensitivt tilbake. Det å bare si du ikke er fornøyd får jo bare folk til å være kjipe og spekualre på hva (altså de som er hatere fra før)… Det er også fint for andre å vite om de skal ta operasjon hva resultatet av at du ikke bruker støtte bh er?
      Uansett synes jeg det var et bra innlegg. Kanskje du kan følge opp med de spm folk skriver nå (når du føler for deg). Tror de fleste vil hjelpe med det de kan, og kanskje når alle leserene dine forteller deg at du er fin så går det inn <3

    6. Vet om mange med ca samme rumpeform som deg, trent da. De får ingen kommentarer om at den er stygg, tvert imot. Det er bare fordi du har operert den. Synes du ser SMASHING ut, og aldri la noen fortelle deg noe annet!😍

    7. Veldig flott og ærlig innlegg! Vil si at med dette innlegget syntes jeg du faktisk er ett godt forbilde på tross av utseendefikseringen! Ærlighet varer lengst! Takk for at du åpnet deg og var ærlig med oss! Skriv slike innlegg oftere, hvor du er deg!

    8. ÅÅh dette va et fint innlegg å lese, ikke noe overfladisk og rett ut ærlig, sånn det skal være! Syns du ser nydelig ut, og håper virkelig du tar det til deg<3 operert eller ikke!

    9. Respekt til deg for at du er så ærlig om alt, du er så vakker og håper du aldri glemmer det til tross for alt hat du får. ❤️

    10. RESPEKT!!! Ærlig, voksent og flott innlegg! ❤️
      Ang hva du kan gjøre med at de la ut video av deg. Det eneste du kan gjøre er og saksøke dem! MEN! Da MÅÅÅ du ha videoen lagret, du MÅ ha alt av bevis, du må ha bilder av jobben de gjorde som du er missfornøyd med, du må ha navn på lege, sykepleiere, medisiner du fikk, personen du var på konsultasjon med, og ikke minst, Kvitteringen! ❤️
      Når alt det er på plass, kan du begynne prosessen med og saksøke! ❤️
      Du har krav på erstattning siden du ikke er fornøyd, og har blitt utsatt for slike grusomme ting ❤️
      PS : i love u❤️

    11. Respekt for at du er så ærlig! Lurer på om du noen gang har tenkt på om du også kanskje har fått silikonproteser for pupper innsatt i rumpen? For det kan se litt sann ut. Dette er ikke noe hate, jeg synst du er veldig vakker!

    12. Masse respekt for dette innlegget, digger når du er så åpen! Tror (og håper) flere forstår deg bedre et sånt innlegg 🙂 Leser bloggen din hver eneste dag og liker deg kjempe godt 🙂 Skjønner ikke hvorfor så mange hater kun for noen valg du tok for din egen del, noe som ikke påvirker haternes liv uansett! Anyway, trist at du ikke er helt fornøyd med operasjonen(e). Jeg syntes du gjør rett i å navngi denne klinikken så andre ikke går i samme fella. Det jeg lurer på er hvorfor du opererte på denne klinikken hvis den har et dårlig rykte? Hvis jeg skulle operert noe hadde jeg definitivt gjort mye research sånn at jeg kunne fått trygg oppfølging og et best mulig resultat. Heller betale mer penger enn å ikke bli fornøyd og i tillegg bli utnyttet sånn som du ble, liksom!

    13. Din skriver at du selv tror det er din egen feil at puppene dine ikke ble helt som du forventet etter operasjonen, men det er en omstridt diskusjon blant flere kirurger om bh-støtte egentlig har noe å si for det endelige resultatet. Det er en som skriver/har sagt at det ikke burde ha noe å si for dem som har silikon under muskelen, men at bhen kanskje bare hjelper med å minske smerten etter operasjonen.
      Elsker bloggen din, og spesiellt dette ærlige innlegget! Du er modig!!

    14. bra som skriver om dette så flere får det med seg 🙂 respekt og klem til deg! men 1 spørsmål: gjor du ikke reasearch før du reiste til klinikken? leste du ikke at mange var misfornøyde men du valgte å ta sjansen?

    15. veldig tøft av deg å skrive om dette som er et såpass sårbart tema. du fortjener ros for din ærlighet, ikke bare nå, men alltid. håper du har det bra! god helg<3

    16. Dette var faktisk et fint innlegg. Syntes du skal fortsette slik! Vær mer ydmyk, så vil du nå langt! Det er trist hvis du bygger karrieren din på haters, slik skal det ikke være. Lykke til videre 🙂

    17. Jeg lurer på hvorfor du valgte akkurat den klinikken i utgangspunktet? Hadde du hørt noe om den fra før? Trist å høre at du måtte gå igjennom disse tingene!

    18. Slo det deg ikke inn å lese om klinikken før du opererte deg der? Hvis den har fått så mange dårlige anmeldelser så burde det vel lyst opp en varsellampe??
      Uansett, et veldig tøft innlegg av deg å skrive!:)

    19. Utrolig tøft av deg å skrive dette innlegget! Er oppriktig imponert. Endelig ett ærlig, ufiltrert innlegg. ❤️

    20. Åå❤❤ ikke hør på de værste kommentarene. SÅ ille er ikke resultatet, og du ser jo sykt bra ut! Man kan nok aldri bli 100% fornøyd uansett hvordan utfallet blir. Har operert litt selv – og ja jeg er fornøyd, men samtidig så finner man alltid noen ting man kunne “rettet” på.
      Dette var et sykt fint og sårbart innlegg som jeg ikke tviler på var litt skummelt å poste. Følger deg hver dag, og selvom jeg absolutt ikke er enig i alt det du skriver så synes jeg du er den beste bloggeren nå nettopp fordi du virker så ekte og sier rett ut hva du mener (selvom det noen gang er på bærtur hahaha – men det er vel alle av og til!!!!!) ❤

    21. Oii, jeg er blitt mindre og mindre fan av deg for tiden. Og ikke missforstå jeg elsket/elsker deg! Men noe skjedde, usikker på hva… Men dette var virkelig det som manglet!! Så stolt over at du fortalte aøt dette og var ærlig. Denne siden av deg vil jeg se oftere!

    22. hvorfor skriver du noe sånt om comfortzone? jeg har vært der sjøl å alt er bra med de,hadd de ikke vært for comfortzone hadd du ikke vært sånn som idag 🙂 du burde å takk gud for at det gikk bra med deg etter oprasjonen.. å hvis du mener de filmet deg så må du ta de opp med de ikke hele verden kjære.
      jeg ringte til engin å sa du skriver stygt om de.

    23. Jeg synes i alle fall du er forferdelig pen. Føler med deg ang den videoen på YouTube, det er ikke greit!

    24. Respekt til deg for at du er helt ærlig i dette innlegget. Selv om alt kanskje ikke ble helt perfekt, og sånn som du ville så er du veldig digg uansett hva folk sier, og det at folk hater i kommentarfeltet sier bare at du gjør ting riktig, kjør på! 🙂

    25. Du må jo bare saksøke for det der er helt uakseptabelt! Snakk med et advokatbyrå og hør litt om hvilke muligheter du har. På den måten kan du skåne andre potensielle fremtidige kunder også!

    26. åå nå fikk jeg mer forståelse og respekt for deg! veldig modig og blir så glad over å se at kommentarfeltet er 99% positivt når du velger å åpne deg ❤️

    27. Så utrolig bra innlegg Isabel ! Det er godt å se at du bryr deg såppas mye om leserne dine og det de lurer på at du faktisk svarer på alt dette. Du er en veldig sterk person! Og uansett hvor mye stygge ting du får høre fra folk, så må du virkelig ikke tro på dem! <3 Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med brystoperasjonen, jeg kan bare tenke meg hvor jævli følelse det må være! Men om jeg skal være ærlig så ser de bra ut! Jeg vet ikke hva det er som plager deg med dem, mem jeg synes at du er veldig fin! Rumpa, puppene, nesa, ansiktet.. hele deg! Håper du har det bra <3

    28. Skal man operere seg så drar man ikke til land som Tyrkia… Eneste landene jeg kunne ha operert meg er Norge, Sverige, Danmark og USA. Jeg tror puppene, rompa og nesa di hadde blitt mye finere om du hadde gjort det i en av de landene. Rompa passer ikke kroppen din. Nesa passer ikke ansiktet ditt. Puppene er OK. Kirurgene du har brukt har ikke brydd seg noe om den nye nesa passer deg og ansiktet ditt, eller at den nye rompa passer kroppen din. De har vært totalt blinde og kun brydd seg om å tjene penger på det. Og det er jeg ganske sikker på at Dr. Ray, Dr. Diamond og Dr. Motykie kan si seg enig i :-/

    29. Dette var vondt å lese, Isabel. Har bare lyst til å gi deg en klem, kjenner jeg. Hva er det du ikke liker med puppene dine, forresten? De er jo flotte!
      Angående comfort zone; er det på grunn av videoen de la ut du ikke er fornøyd, eller er det på grunn av resultatene av operasjonen? Jeg er nok ganske sikker på at du kan saksøke dem. Tror ikke det å poste bilde / video av andre menneskers nakne kropp på internett er lovlig i noe som helst land.
      Rakk ikke spørsmålrunden, så spør her og håper du svarer likevel; hvor har du operert nesen? Var det på comfort zone det også?

    30. Nææææi – ikke ta til deg det de sier om rompa di 😠 Norge ligger bare laaaangt etter resten av verden. Sammenling deg med de “store” og ikke Kari borti gata.
      I love your ass – haha 😜😍

    31. Hei. Opererte du nesen din på samme klinikk, og er du fornøyd med den og måten de behandlet deg på den gangen? Jeg har tenkt til å operere nesen min selv og kikker rundt på ulike klinikker. Synes nesen din ble utrolig fin 🙂

    32. Du er jo helt insane. Spøker du med meg nå? Comfort Zone er store i Istanbul, og du tror at du er så viktig. Du er ingenting for dem. Du er bare En pasient som mange andre, og du prøver å tjene penger på dem. Du dummer deg ut. Jeg har oversatt det du har sagt om dem og lagt ut om dem til tyrkisk og engelsk, og dette kan de lage en sak ut av. Du lager falske anklagelser. Hvorfor kommer dere ut først nå? Du har jo operert deg flere ganger hos dem.

    33. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke Er fornøyd med utsende ditt. Eller var det før operasjonene du ikke var fornøyd? Min mening er at du ser perfekt ut vertfal. Kunne drept for å se ut som deg!

    34. Anonym: jeg kan gledelig legge ut screenshot av samtalen mellom Engin og meg, om du vil? Han «beklaga» seg og sa at han skulle fjerne videoen, men det krevde at jeg måtte mase på han konstant i tre døgn før videoen ble fjernet. Kan du forstå hvordan det er at denne videoen ble spredt mer og mer? At kroppen min, helt naken, ble lagt ut i en video i underkant av 1 time? Hvor du ser underlivet mitt, puppene mine.. alt så man. Helt nakent. Forumer på nett var sprengt med linker til videoen. At du i det hele tatt skal få meg til å føle meg dårlig over dette, er helt sjukt. Og for all del, oversett og vis dette til dem om du vil. Jeg håper de ser dette, så kanskje de forstår hva noe slik gjør med et menneske. Det er ikke OK.

    35. Anonym: jeg kan gledelig legge ut screenshot av samtalen mellom Engin og meg, om du vil? Han «beklaga» seg og sa at han skulle fjerne videoen, men det krevde at jeg måtte mase på han konstant i tre døgn før videoen ble fjernet. Kan du forstå hvordan det er at denne videoen ble spredt mer og mer? At kroppen min, helt naken, ble lagt ut i en video i underkant av 1 time? Hvor du ser underlivet mitt, puppene mine.. alt så man. Helt nakent. Forumer på nett var sprengt med linker til videoen. At du i det hele tatt skal få meg til å føle meg dårlig over dette, er helt sjukt. Og for all del, oversett og vis dette til dem om du vil. Jeg håper de ser dette, så kanskje de forstår hva noe slik gjør med et menneske. Det er ikke OK.

    36. Hei! Hva mente du med at du ikke brukte støtte bhen riktig? Kan du forklare litt mer rundt det? Tok silikon for 2 måneder siden og jeg bruker støtte bhen enda og er derfor nysgjerrig 🙂 Likte dette ærlige innlegget ditt forresten.

    37. Jeg liker ikke å skrive stygge ting hverken om eller til andre mennesker, men dette her klarer jeg ikke å la være å skrive. Beklager på forhånd, men du har provosert meg så lenge med din adferd.
      Og jeg må starte med å si at jeg har virkelig aldri ledd (og forsåvidt grått) så mye av noen før.
      En ting er at du representerer omlag alt jeg forakter hos et menneske. Det være seg overfladiskhet, fordomsfullhet og at du er dømmende, generelt dobbeltmoralsk og rett ut slem. En annen ting er at din grenseløse mangel på intelligens aldri slutter å imponere.
      Du tjener opptil 200.000 på en god månede, la meg gjenta: TOHUNDRETUSEN kroner bare på en jævla månede! Bare fordi du er i besittelse av evnen til å skrive og formulere deg helt ok, og har vært med på et ungdomsprogram der folk gjør karriere ut av å være genuint tilbakestående.
      Med en så god inntekt, så velger du likevel å dra til en klinikk i ISTANBUL. Hahaha… Som du da tydeligvis ikke engang har tatt deg bryet med å undersøke nok om. Men det er vel slik dere mennesker med en hel haug med penger dere ikke vet hva dere skal gjøre med, (Så lenge det ikke er å bruke dem til å hjelpe andre mennesker) bare finner et sted derekan legge igjen en hel bunke med penger.
      Dette er så komisk at jeg finner ikke ord. Du fortjener seriøst hvert eneste sekund av den videoen du beskriver, som ble lagt ut.
      Du er så grenseløst dum og blottlagt for selvinnsikt at jeg har faktisk ikke ord for å uttrykke det. Ord kommer virkelig til kort her….
      Jeg håper for Guds skyld at hele bloggen din, livet ditt og absolutt alt dette her er SATIRE. For hvis ikke er det faktisk ikke håp for menneskeheten. Da er du i egen person manifestert galskap, ren galskap i ett eneste menneske. Isabel Raad, du er skyldig på intelligens, og det er så ille at det er deprimerende. Virkelig deprimerende. Som sagt, jeg håper du står frem en dag og forteller hele verden hvordan du har lurt masse mennesker, spilt dum og overfladisk, og tjent en hel haug med penger på det. Da har du min største respekt!

    38. Jeg har lest bloggen din over lengre tid, men aldri kommentert. Jeg må bare få si at det virker som at du har et så nydelig godt hjerte ❤ Du virker tvers igjennom omtenksom og snill.
      Klem💋

    39. Du burde kontakte en advokat og forhøre deg om søksmålet, kanskje du eventuelt kan få en erstatning for det de lot deg gå igjennom.. Skjønner godt du hadde det vanskelig etterpå, det er jo et slags overgrep. Skader ikke og kontakte noen og sjekke ut mulighetene dine. Så gjør det visst du vil ta de på en måte..

    40. utrolig bra du svarte på dette! vurderte den klinikken etter både du og sophie var der, men da blir det hvertfall ikke den!

    41. Fikk mye mer respekt for deg, for å dele et så ærlig og åpenr innlehh. Dette er innlegg som gjør en blogg vært å lese, uten clickbates og drit. Lykke til videre, du er fin som du er og håper du har øyeblikk hvor du ser det selv! Har selv gått igjennom to av de samme operasjonene som deg og kan skjønne deg når man tror at resultatet skal bli perfekt. Realiteten er at man alltid kommer til å finne feil og man må til slutt godta seg som den man er. Klem<3

    42. Syns det er utrolig tøft gjort av deg å være ærlig om dette og faktisk vise baksidene ved å fiske på utseende. Det er så mange folk der ute som kun tenker på forbildene sine som ser så flotte ut, at de glemmer risikoen. Hadde vært så fint om folk bare kunne godta utseende sitt og være fornøyd med slik en ble skap!

    43. Her er det flere ting som må forklares før folk fortsetter å kritisere og dømme. Har selv operert nesen på comfort zone og er storfornøyd med resultatet. Med dette sagt så er ikke comfort zone surgery en klinikk slik som Fornebuklinikken f.eks. Comfort zone er et «aftercare» hvor man bor ved villaen der alt er inkludert i prisen og hvor Engin han som driver comfort zone avtaler operasjonen med kirurgen og du blir kjørt dit på operasjonsdagen og hentet og kjørt tilbake til villaen hvor du bor før du reiser hjem igjen. For å si det slik, kirurgen jeg fikk var spesialist og til og med legen her i Norge ble imponert over resultat og alt postoperativ. Det er et par kirurger som comfort zone bruker som blir rost opp i skyene og med god grunn. Tyrkia har mange dyktige kirurger så dersom man bestemmer seg for operasjon der så dropp et mellomledd slik som comfort zone og gå direkte til kirurgen og book et hotell like ved klinikken hvor kirurgen opererer. Comfort zone er bare ute etter pengene dine hvor jeg selv så mens jeg var der at mange av jentene var misfornøyde men ble ikke tatt på alvor og sendt tilbake hjem uten en kontrolltime engang etter operasjonen. Mange fikk infeksjoner og dette gav de blaffen i. Jeg skjønte fort hvordan engin var og prøvde å ikke komme på hans dårlige side som fort kunne føre til en dårlig kirug. Men jeg var heldig og fikk en kjempefin nese. Hadde jeg gått direkte til kirurgen selv så hadde jeg spart rundt 10.000 kr. Comfort zone er et mareritt!

    44. Åå, fint å se at du åpner deg for leserne dine!! Jeg leser bloggen din fast, men jeg legger aldri igjen kommentarer, men nå følte jeg faktisk for det. Stå på videre, Bella💋
      Og PSsss du er superbabe

    45. Frister å si at det et fint av deg å dele såpass personlige ting osv, men må nok bare si meg enig med den personen som mener at du er fryktelig dum. Samme hvor vanlig det er mer silikon så er det for meg helt sykt at slike inngrep finnes… vi er dyr som skal leve i “naturen” egentlig. Isteden ligger vi på operasjonsstuen. Samfunnet er galskap!
      Men jeg tviler ikke på at du er et tvers gjennom godt menneske. Det tror jeg du er. Men du har blitt påvirket i negativ retning av crazy idealer. Jeg nekter å tro at sånne inngrep kan bedre ens psyke.
      Hadde vært interessant å være deg for en dag, for å sjekke hvordan tankene dine er i forhold til normale folk..

    46. Ærlig og modig spørsmålsrunde. Du er tøff som tørr å skrive sannheten, selv om du får mye hat. 10/10 poeng til deg!! ❤️❤️

    47. “IkkeEtGeniNødvendigForÅForklareHvorforDuErHjernedød” du var dyyyyyp, og helt enig med deg! Tommel opp for deg👍

    48. Har også vært på klinikken der og jeg kan si meg helt enig med deg. Ekstremt uprofesjonell klinikk og direkte livsfarlig.
      Egin er arogant og frekk og direkte uprofesjonell.
      De bryr seg kun om penger og ikke om menneskene de operer. Da jeg var der …ble jeg og person jeg reise med begge operert samme dag. Ingen kunne engelsk og ingen kunne snakke med oss eller forklare oss noe. Vi ble forlatt alle på et sykehus uten noen engelsk talende personalet og måtte vente 7 timer før vi ble operert. Likevel om vi hadde oprasjonstid 07.00 , ble vi ikke operert før 13.00. Uten noe beskjed om at det var forsinkelser eller at det ville bli senere.
      Konsultasjonen var direkte uproffe og foregikk i forbifarten på vei inn i oprasjonssalen.
      Ble lagt på operasjons bordet får så å måtte krabbe av igjen uten en forklaring. De forlott meg alene i 1 time til før jeg faktisk ble operert.
      Våknet helt naken og med et kateter inni vaginaer min. Noe ingen hadde fortalt meg. Å noe jeg fant svært sjokkerende og krenkende. Lå der helt naken og neddopet da Egon bare kom inn å satt seg ved meg uten å ta hensyn til at jeg er en ung pike i starten av 20 årene som lå der helt naken….
      Noe oppfølging ble det heler ikke. Fikk ikke tatt ut sting eller tatt av bandasjer. Legene og Egin dro på ferie midt under oppholdet vårt.vi kom vist på et dårlig tidspunkt…altså vår feil ? Burde de virkelig ta inn klienter hvis de ikke er tilstede en gang ?
      Mitt reisefølge fikk blodpropp som følge av operasjonen…å det ble ikke oppdaget før vi kom tilbake til Norge. Dette hadde kunne blitt oppdaget og ungått hadde vi fått kontroll etter operasjonen og blodfortynnende som er helt normalt.
      Jeg ringte også på alarm klokken på rommet flere ganger og ingen kom da jeg ringte på …personalt satt nede i hagen og drakk seg full. Altså jeg trengte hjelp , men for de var det viktigere å drikke å danse….
      Det var også en stor politisak da jeg var der…fordi to svensker hadde blitt frastjålet de 35 tusen de skulle betale operasjonen med…av sykehuset da de lå under narkose . …de våknet altså med at veskene deres var ransaket og pengene var borte. De hadde fått beskjed om at en ledsager fra comfort zone skulle være på rommet og det var trygt å forlate pengene der …det var det altså ikke.
      I etter tid har jeg også fått mail av ei som jobbet for Egon som har fortalt at han er en forferdelig mann og at hun ikke lenger ønsker å jobbe får han eller klinikken mer.
      Jeg har også selv kranglet med Egin på meldinger da han nektet å betale tilbake pengene mine som jeg hadde forhånds betalt ….jeg betalte får operasjonen mine før jeg ankom klinikken , men utførte ikke det jeg hadde planlagt fordi legen ikke mente det var nødvendig. Jeg betalte altså før mye og ønsker å få refundert pengene får det jeg ikke utførte.
      Etter mailer og meldinger hver dag i 3 uker måtte jeg til slutt true han med å omtale klinikken negativt i sosiale medier før han orker å gi meg et svar.
      Da beklager han seg plutselig og mente han ikke hadde hatt tid til å svare og han skulle selvsagt refundere pengene. Enda måtte det gå et par dager til med enda mer massing før han til slutt ga meg tilbake pengene . ….
      Altså ikke dra på comfort zone !!!!
      Bra du advarer folk isabell 😉

    49. Skjønner veldig godt at du ikke brukte støtte-/sportsbh etter operasjonen. Opererte selv på onsdag og det er et helvette å sove med, får jo nesten ikke puste 😅 Men hva er vel 4 uker med smerte og litt pustevansker når resultatet blir så smashing? 💪🏼
      Uansett, jeg syns du er utrolig tøff! Alltid hatt den tanken om deg. Jeg skal ikke si jeg er enig i alle operasjonene dine, men hva angår det meg? Ingenting. Du er kjempefin, operasjon eller ikke. Og jeg beundrer deg veldig masse!
      Lots of love! ❤️

    50. Spør av nysgjerrighet: hvis klinikken er så dårlig og har fått så mange dårlige reviews, hvorfor valgte du den da? Du sier du vil dra et annet sted å få det fikset, men hvorfor valgte du ikke bare den beste til å starte med?

    51. Så fint og ærlig innlegg, Isabel. Hvis haterne dine gidder å ta seg tid til å lese dette, tror jeg du har vokst i deres øyne.
      Selv om dette sikkert var vanskelig for deg er det sterkt gjort, og noe det står respekt av 🙂

    52. Veldig modig av deg å skrive et slikt innlegg, du er så utrolig fin og sterk! Beste innlegget jeg har lest av deg så langt! Du burde være utrolig stolt over deg selv☺️

    53. Til ikkeetgeninødvendig ovenfor: det må jo være du som er blottet for intelligens og hele innlegget lyser av sjalusi (på økonomisk front)
      Å være 22, få masse penger tilgjengelig, ha stor frihet og et yrke hvor utseendet ditt blir studert og pirket hver eneste mm på sier seg selv er en eksplosiv kombo. Frontallappen og konsekvensutredningsevner er ikke ferdig utviklet før 25!
      Hvis man ikke ser hvor tøff isabell er for å åpne seg om operasjoner er man blind! Jeg har selv operert (både fornøyd og misfornøyd) og skjønner hvor sårt tema dette er. Isabell du er et forbilde for å dele dette, tusen takk!

    54. Utrolig fint og ærlig innlegg, men jeg må bare spørre – gjorde du ingen research? Når du skal endre kroppen din permanent, vil du ikke forsikre deg om at du er i trygge hender? I Norge har du jo den tryggheten at du kan komme tilbake dersom noe oppstår. Virker helt rart for meg å skulle reise til utlandet på en klinikk uten gode tilbakemeldinger for å operere til samme pris som i Norge. Mener du sa det når du tok operasjonen, at det var like dyrt men at de var så mye flinkere enn norske leger?

    55. Wow Isabel, til vanlig blir jeg ofte irritert av mye av det du skriver,
      En nå var du så ærlig og voksen, ble skikkelig glad av å lese noe så ærlig

    56. Herregud… når jeg leser disse hatkommentarene blir jeg rett og slett kvalm! De er så usaklige og motbydelige og er skrevet kunn for å såre og provosere. Dette er miserable mennesker som er desperate etter å dra deg ned! Ikke bry deg om dem, ikke gidd og svar engang. De er latterlige og ingen er enig med dem. Jeg synes du er utrolig pen og har digget deg helt siden ph! Elsker bloggen din

    57. Åpent og ærlig innlegg. Synd du måtte gå gjennom så vonde opplevelser. Du fikk en lang og stygg kommentar over her som jeg fikk helt vondt av å lese. En egenskap jeg forakter hos andre mennesker er skadefryd… Du er kjempeflott som du er, håper du ser det selv <3

    58. TUSEN TAKK FOR DETTE UTROLIGE INNLEGGET, U GO MA GIRL. Nydelig innlegg fra nydelig dame, inside out. HER SER ALLE DERE EKLE MENNESKER SOM HATER PÅ ABSOLUTT ALT AT ISABEL KUN ER ET JÆVLA MENNESKE HUN OGSÅ. Vi alle har ting vi sliter med. Ingen er perfekte, men Isabel er faen ikke langt unna.
      Isabel, u my quuen. Du inspirerer meg så mye.

    59. COMFORT ZONE SURGERY
      Vet du om det finnes flere videoer ute på Youtube av andre jenter som har operert seg der???? 😲
      Dette er jo helt sykt!!! At Engin er kynisk og pengegrisk er én ting, men å filme nakne pasienter og legge det ut på dette, dette må stoppes ASAP.
      Lykke til Isabel!!! ❤️

    60. Hei! For et utrolig bra innlegg. Jeg liker veldig godt denne åpne og ærlige Isabel. Sykt bra❤ Men jeg lurer egentlig på hvorfor du jar gått til comfortzone så mange ganger, når du sier at de ikke er bra i det hele tatt??? Og du burde undersøkt FØR du tok operasjonene, da hadde du nok skjønt at du ikke skulle gått dit…

    61. Siri: Takk, Siri. Jeg gjorde ekstremt dårlig research før jeg dro dit. Ei jeg kjenner hadde vært der tidligere, og derfor stolte jeg på at det skulle være bra. Det var så dumt av meg, for hadde jeg gjort nok research (eller iallefall LITT) hadde jeg ALDRI dratt dit. Aldri.

    62. Hvem tar bildene av deg? Jeg har nesten ingen venner, så det er vanskelig å finne noen til å ta bildene..

    63. hei Isabel! jeg var der selv og oppererte nesen min i sommer. jeg har heller ikke fått oppfølinf etter opprasjonen og merker at Engin bare tenker på pengene

    64. Hvordan fikk du fjernet videoen fra youtube? Slettet de den selv?
      Var det noen som la ut linken til videoen i kommentarfeltet ditt, og hva gjorde du med det?

    65. Ville du ikke hatt de 214 tusen kronene tilbake og heller sett ut som du gjorde før?
      Hvordan kan denne operasjonen som du ikke forteller om, være så privat, når du har fortalt oss om alt annet? Klarer ikke å se hvordan du plutselig ikke kan fortelle om en ting, når du har fortalt om alt annet.
      Når man opererer, er det på “eget ansvar”. Man forventer såklart å få et bra resultat av at profesjonelle fikser på kroppen din. Men det kan alltid skje ting, man er ikke garantert å få et 100 % perfekt resultat. Kirurgene er bare mennesker de også, og kan også gjøre feil. Det må man allltid huske på, gjør du dette finnes det risikoer og ting kan skje.

    66. Dette var et tøft og ærlig innlegg!
      Jeg har søkt en del på nettet for å finne ut mer om dette. Og det er ganske alvorlig.
      Produsere/filme en annen person på en svært krenkende måte (i dette tilfelle helt naken) uten personens samtykke er straffbart.
      Produsere/filme en annen person naken, som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg. Du lå i narkose.
      Legge ut/dele og spre bilder eller videoer av en annen person naken er straffbart.
      Det er straffbart å gjengi/offentliggjøre fotografier eller videoer av en annen person uten samtykke. Med mindre bilde/video er tatt ute i offentlighet (feks 17-mai tog).
      Pasientloven, det er ulovlig å dele bilder, videoer eller annen informasjon om pasienter uten samtykke. Brudd på taushetsplikt bla.
      Jeg syns du skal ta kontakt med en advokat så fort som mulig og anmelde dette forholdet. Lykke til <3

    67. Så fint innlegg å lage og endelig svarer du ærlig. Det er ingen skam å innrømme at ting ikke ble som man hadde te kr. Og disse opplevelsene du har opplevd ang rumpe operasjon osv unner man jo ingen. Så forferdelig. Jeg har aldri kommentert noe her men rumpa hadde nok vært mye finere om man ikke så så tydelig at det er implantater. Ser rett og slett rart ut. Synd når man har brukt så mye penger. Du virker som en herlig jente hvertfall:) Kreds for gode svar!

    68. Jeg fulgte tidligere comfort zone på snapchat, og der filmer de ofte pasienter under inngrep. Jeg bare antok at dette var noe pasientene hadde gitt samtykke til, men nå begynner jeg jo å lure litt..

    69. Tusen takk for svar! Ja, jeg skjønner at du da stolte på venninnen din! Men husk til neste gang at du må gjøre god research før du gjør noe som helst, for selv om det var bra for andre so betyr det ikke at det blir bra for deg! 😊 Og det viktige er jo at du selv blir fornøyd.. lykke til videre, stå på and be strong 😘😘

    70. Opererte du brystene dine i Istanbul? Håper du lager en video om operasjonene, du som har mye erfaring å dele! Selv tenker jeg på å operere brystene mine en gang i fremtiden, og derfor trenger jeg alt av erfaring, tips og info! Det er isåfall utrolig fint at du åpner deg om dette, da det kan hjelpe andre og kanskje deg selv? 🙂 Lots of love.

    71. Hei! Jeg bare lurte på hva du mener når du skriver at du ikke brukte støtte-bhen slik som du skulle? Har selv nylig operert og det ville vært til stor hjelp med svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg