BUSINESS & GIRLSNIGHT

Her har jeg tilbrakt mesteparten av denne dagen. Se så koselig! Mitt lille kontor for disse dagene. Jeg jobber så mye mer effektivt når jeg er strukturert. Det har jeg vært i dag, så det var en stor suksess. Jeg har fått unnagjort masse jobb, jeg har bestilt hjem masse fine klær (hele 4 bestillinger – omg!), betalt regninger og tømt mailboksen. Produktiv dag! Etter at jeg ble ferdig, møtte jeg søstrene mine. Jeg er med dem i skrivende stund. Vi har litt etterlengtet kvalitetstid, en aldri så liten jentekveld. Kos! 

Jeg måtte faktisk bytte hotell i dag, selv om jeg hadde booket rom på et annet. Jeg forteller dere i neste innlegg. Gud, jeg får fortsatt frysninger av å tenke på det… Jeg har aldri opplevd maken. Beklager at jeg skriver i koder nå, men jeg har ikke tid til å skrive hele historien nå. Jeg må være litt sosial, så jeg tar det i neste innlegg. Håper dere har hatt en super da, så snakkes vi mer senere. Tusen klemmer fra meg! ❥

16 kommentarer

Siste innlegg