1. Anonym: Hvor har du fått det i fra? Hun fikk derimot min gamle mac, da jeg kjøpte ny. Jeg har ikke kjøpt en ny til 30.000 kroner til en 12-åring. Så klart ikke 🙂

    2. Hei Isabel:) Jeg pleier faktisk ALDRI å kommentere noens blogg. Men jeg måtte bare legge igjen en kommentar nå. Jeg setter stor pris på at du i det siste har sluppet oss lesere tettere innpå deg. Delt litt mer private ting på andre plan i det siste. Det gjør det lettere å forstå at du er så mye mer enn det overfladiske som blir vist frem. <3 Det kan nemlig være vanskelig for lesere å minne på seg selv at mennesket bak bloggen er som oss alle andre.
      Kommer det flere innlegg rundt den spørsmålsrunden? Hadde vært gøy om du hadde gjort det på video også 😀
      Stå påå!!!<3

    3. Herregud!!! Jeg dør av hvor fin øyenfarge du har. Jeg håper at du aldri bruker linser igjen. Og du er sååå forbanna pen uten sminke. Hvordan fikk du så fin glød på ansiktet i slutten av vidoen? Du er virkelig pen uten sminke. Likte øynene dine og gløden du hadde på slutten av videoen.

    4. Heii 😀 i vloggen din så bruker jo du det powershot kameraet men bruker du en ekstern mikrofon eller er den innebygde mikrofonen så bra som den lyden du får i vloggene dine? Kjempe gode vlogs! Stå på!

    5. Litt vittig at du sier i videoen at du ikke røyker, mens du la ut flere snap videoer av deg som røykte

    6. Hei Isabel!
      For det første, følger deg på snap så jeg så akkurat det du la ut av at noen som beskrev deg som en hore. En ting skal du vite, du virker som et varmt og fantastisk menneske. Jeg kjenner deg overhodet ikke personlig, men ta det til deg. “Fuck the haters” som alle sier. Stå på, stå for det du tror på, stå på for det som gjør deg glad.
      Jeg har aldri vært et menneske som interesserer meg i “kjendis” verden eller noe som involverer det. Men det å bli kalt for hore, er rett og slett mobbing. Men som de fleste andre jenter som blir kalt hore, hev deg over det! Ordet “hore” er en betegnelse på alt annet enn du er. Håper kvelden/dagen i morgen blir noe bedre av dette, for det fortjener de fleste medmennesker, spesielt deg. Du er bra nok, kroppen din er fantastisk og den du er, er den du er! Hold på dine verdier og lev opp til de, jeg vet du klarer det❤️

    7. Fyfaen så nydelig storesøsteren din er!!! Hun har virkelig fått seg de mest fanatiske persiske trekkene man kan tenke seg!! WOW
      Jeg digger deg og Isabel, du er nydelig og virkelig viktig her i denne verden!! U GO GIRL!!! Stooor klem fra meg<30

    8. Haha, jeg skjønner virkelig ikke at folk henger deg opp i hva du gir og ikke gir til søsknene dine???
      Altså HVA SÅ om hun hadde fått en Mac? Nå var jo ikke det tilfellet, men veldig mange får Mac av foreldre osv? Er det så stor forskjell 😅 Blir helt matt..

    9. Blir så frustrert over enkelte personer! Du blir kaldt «egoistisk» osv fordi du tjener en hau av penger, folk mener du bare bruker dem på for eks deg selv. MEN med en jævla gang du bruker penger på familien din, familien din faktisk, så skal det også være galt?… Det er ikke fair ass.. Du er super Isabel! Ingen skal sitte her å fortelle deg hva du kan gi og ikke gi til din søster eller bror! <3 Du er alt anna en egoistisk, du er fantastisk. Du er faktisk et prakteksemplar på et godt menneske!
      Much love

    10. Du utsatte kroppen for røyk bare for en boomerang på insta? Altså hva? Røyk er jo alt annet enn kult.. verken om det er med boomerang eller ikke

    11. Du skal virke så god og snill, men egentlig er du en mobber. Håper du har dårlig samvittighet ovenfor meg som du ødela livet til på videregående . Du er et jævlig menneske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg