JÆVLA LØGNER

annonselenke

Det er mye man skal bli anklagd for, spesielt jeg. Det nye er at jeg tydeligvis “faker” mine egne kommentarer og tar en såkalt “fotballfrue”. Det vil si at jeg legger igjen og skriver kommentarer selv som jeg poster i mitt eget kommentarfelt. Helt ærlig, ser det ut som at jeg “trenger” det? Ser det ut som om at jeg får få hatfulle og stygge kommentarer fra før, at jeg må ty til å skrive egne? For det første, hvem VIL ha hat? For det andre, HVEM skriver stygge kommentarer TIL seg selv?! Noen ganger blir jeg helt paff altså haha. At jeg skal bli anklagd for det er jo helt på trynet. Hadde det vært fine kommentarer hadde jeg muligens forstått, men jeg blir altså anklagd på ulike forumer og tragiske gossip-blogger om at de kommentarene jeg har svart på i kommentarfeltene mine som er stygge, har jeg skrevet selv. Come on… Jeg kan gledelig gi dere IP-adressene på alle kommentarene om det er ønskelig. Hadde det ikke vært for at det er ulovlig, så hadde jeg lagt de ved i dette innlegget slik at disse nett-trollene som ikke har annet å bedrive tiden sin med kunne fått et nytt tidsfordriv. For et liv enkelte har, seriøst. Jeg kan avkrefte at jeg sitter å skriver kommentarer til meg selv. Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre det heller. At dette i det hele tatt er noe jeg er nødt til å ta opp. Tragisk.

TOPP HER ⎮ BELTE GUCCI

Sorry, men jeg måtte bare kommentere dette. Enkelte saker er bare så ekstremt pinlige at jeg bare må få sagt mitt. Lol, lol, lol. Foruten om det har jeg fått mensen… WOHO! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde mensensmerter. Det er jo helt jævlig? Jeg har ligget i fosterstilling helt siden i går, spist sjokolade og sett på serier. This aint cool. Jeg elsker å være av det kvinnelige kjønn, men ikke når tante rød er på besøk. Da skulle jeg ønske jeg var mann.

44 kommentarer
    1. Nå overdriver du. Det var jo ikke det som ble skrevet. Det som ble sagt er at IP adressen kommer fra Sverige. At det da muligens er din ex som sitter og skriver dette. Derfor ble du sammenlignet med fotballfrue.

    2. Det kan ha noe med at du promoterer hat-kommentarene dine og bruker dem som reklame for egen blogg da..

    3. Så fine bilder av deg 🙂 Spesielt de to siste!
      Ellers er jeg enig i det du sier, noen mennesker har virkelig for lite å gjøre. De leter etter feil, og hvis de ikke finner noen finner de på selv!

    4. Maria: Ja, fordi at folk finner det interessant hvor idioter folk er på nett. Derfor gjør jeg det! Hvordan i alle dager man kan vri det om til at JEG skriver dem selv er jo helt latterlig. Haha.

    5. Hmmm jeg synes jo det var litt rart at du svarer med et eget innlegg når du sier det er sprøyt. Jeg får også mange uønskede kommentarer ettersom jeg skriver om vårt liv etter at kjæresten min fikk alzheimer. De sletter jeg. Var det ikke bedre du også gjorde det da det er jo din blogg. Du lar jo ikke alle kommentarer komme inn eks. meg som aldri skriver et vondt ord 😉 Ha en fin kveld.

    6. Likte ikke disse bildere noe særlig godt av deg ærlig. Men la nå folk si hva de mener, de gjør det kun for å irritere. Slutt å grin over alt du også.

    7. Gossip-bloggen du nevner er skrevet av to veldig smarte og reflekterte damer, så jeg har litt vansker for å bare avfeie det som tull. Alt de har skrevet til nå har vært godt begrunnet, velskrevet, saklig og med bevis, men samtidig høres det jo rart ut at du skal gjøre det.. Blir spennende å følge fortsettelsen av dette, de har lovet bevis.

    8. Anonym: Gleder meg veldig til disse “bevisene” kommer. Haha. Smarte og reflekterte damer, sier du? Vil du si at det å sitte som to anonyme stakkarslige nett-troll og skrive en blogg hvor de skriver løgner og “gossip” om mennesker, er særlig smart og reflektert? Det kaller jeg low lifers, og ikke intelligent en plass. Hvem bruker tiden sin på det, helt ærlig? Er du oppegående nok, har du bedre ting å finne på. Synes oppriktig synd i dem og alle andre mennesker som ikke har bedre å bedrive tiden sin med enn å spre hat, rykter og løgner om andre mennesker.

    9. Dæm må ha jævlig lite og gjøre i tillægg altså wtf.. kæm skriv stygt om sæ sjøll.. sikkert nån men da må dæm være skada oppi toppen men normale folk gjør ikje sånn 😂❤

    10. Disse jente du så fint kaller anonyme er absolutt ikke det! De står frem med navn! Jeg vil kalle de veldig reflekterte da de skriver om det mange av dere bloggere, inkludert deg!! ikke tørr å være ærlige om og mer! Plis, se opp

    11. Ida: Jeg ble kjent med et par nye “venner” dette året, men jeg har kuttet ut samtlige. Rebecka er den eneste jeg har holdt på av de jeg har hengt med av de nye jeg ble kjent med i 2017. Folk er rett og slett ikke alltid de man trodde de var. Jeg er heller ikke en person som orker å omringe meg selv med personer jeg ikke føler at er genuine eller ekte mot meg. Det er ingenting mer enn det, jeg vil kun bruke tiden min på de som virkelig er en god venn mot meg 🙂

    12. Har du fått deg iPhone X? Skjermbildene du legger ut på stories ser annerledes ut enn vanlig, og det er iphone x som har klokkeviseren og batteriprosent på hvert sitt hjørne(?) ei litta stalker kan du si hehe

    13. herregud så patetiske de er som tror du ville skrevet slikt om deg selv i ditt eget kommentarfelt. Ikke vits å brenne bort mer energi på haters, håper ikke de ødela helga di! Sånne folk er bare sjalu på deg og alt du har oppnådd.
      M

    14. Hva med spørsmålene i ukens spørsmål da? Der er det definitivt noen av dine egne oppdiktede spørsmål! Hmm…

    15. Kjære du nett troll er dette sier Wikipedia
      Troll og praksisen trolling er et fenomen som forekommer i mange ulike former på Internett. Trolling kan defineres som «å lokke andre inn i meningsløse og tidsløsende (off-topic) diskusjoner».[1] Et troll på nettet skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; trollets primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».
      Er ikke dette omtrent slik alle ” toppbloggere ” gjør ? Det å skape diskusjoner i kommentarfeltet gir jo ” klikk” i seg selv og det er jo det alle som blogger vil uten at det jo er noe galt i det. Jeg vil gjerne tjene penger på bloggen min.
      Takk for at du tok inn kommentaren min.

    16. Er det mulig liksom 😲 jaggu mye rart du skal bli beskylt for også 😲😲 Folk er gæææærne ass 🙃
      Flotte bilder 😍😘😍

    17. Så fin skjorte 😍
      Menssmerter er dritt men jeg kan love deg at du aldri kommer til å klage på de igjen etter du har fått barn. Rier er nemlig akkuratt samme smerten lokalisert på ca samme sted bare ca 500 tusen ganger mer jævlig xD sorri future moms. Had to be said! God helg girl😄

    18. Du kaller de nettroll som sprer løgner om mennesker – da lurer jeg veldig på å om du kan komme med eksempler på løgner de har fortalt? Løgner som at du sjekker inn på hotell for å ligge med Pierre? He-he.. Synes det er en hard påstand å komme med uten å ha noe eksempel.
      Og stakkarslige lowlifers? De tjener på å avsløre deres feil og påpeke deres dumheter for oss lesere, akkurat som du tjener på å lure folk til å reise med Dreamworld eller at tennene dine ble hvite med hjemmebleiking. Jeg synes de er en viktig motvekt, jeg er ikke 14 år og naiv, men mange av leserne er det, og da trenger vi bloggomtoppbloggere.

    19. TIL DERE SOM SKRIVER ANG. BLOGGOMTTOPPBLOGGERME:
      For det første er de anonyme. Vi vet INGENTING om de annet enn at de er noen kjerringer i 30-årene som bruker tiden sin til å lese blogger til over 10 år yngre jenter. Rimelig stusselig spørr du meg! Så NEi disse to sladrekjerringene står ikke frem med navn, de er 100% anonyme. Jeg synes heller ikke disse damene virker verken intelligente eller velreflekterte med tanke på at de velger å bruke så mye tid av livet sitt på å sladre om unge jenter. Har de selv glemt hvordan det var å være unge? Tenker de over at mange av disse unge jentene disse blogger om sliter psykisk og at det derfor ikke er særlig smart å skrive så mye stygge ting som de gjør. Bloggen var en gang morsom, og det hele var komisk å lese. Før var det morsom ironi, men nå derimot så er ikke bloggen lengere morsom, nå er bloggen bare en (desverre stor) blogg som bare er ute etter å finne feil ved bloggerne. Humoren er vekk og det er plutselig bare en jævla mobbeblogg. Hvis de er så jævla velreflekterte og intelligente burde de ikke da tatt å brukt livet sitt til å konsentrere seg om seg selv og egent liv enn å kaste bort tiden på en kjedelig og hetsende måte som de faktisk gjør?! Disse er 30+ og burde være voksne nok til å forstå at alle gjør sine feil i ungdommen og de er ikke kult når de da attpåtil skal skrive om det om og om igjen. Jeg døøøøør av den tragiske bloggen. Jeg har sett at det er flere som skriver på jodel at de ikke godkjenner kommentarer eller svarer særlig fint for seg heller om det er noe de ikke er enige om. Skulle ønske de kunne skjerpet seg og blitt morsomme igjen istedenfor å være så bitre å drive en online-gapestokk med 5.000 tilskuere! 😡 ikke bry deg om disse Isabel, de er bare misunnelige ❤️ Maria

    20. 04:43: Du mener 30-åringer er kjerringer? Veldig rar ting å skrive. Mange i 30-åra som er mye mindre kjerring enn mange i 20-åra. Ikke at det er galt å være kjerring, men virka ikke som du mente det positivt. Da vet vi i alle fall at du Isabel, ikke vil finne på å lese noe fra noen som er yngre enn deg senere. For det er jo patetisk. Å lure folk med click baits og kalle folk stakkarslige er bedre?

    21. Sier vel sitt at du godkjenner hatkommentarer og støttekommnetarer. Konstruktive kommentarer retrett mot deg forsvinner på mystisk vis… om noen er 20 eller 30 år er vel overhodet ikke relater til vedkommendes rett til å uttale seg? Å skylde på alder for dårlig oppførsel blir uansett for dumt. Dårlige verdier som 20-åring endrer seg sjeldent til det bedre med årene

    22. Disse såkalte low lifers som du mener de er er faktisk et etterlengtet pust i blogg verden i Norge. Det var på tide å få inn noen som faktisk setter spørsmålstegn og er kritisk med alle bloggerene som er på nettet. De aller fleste blogger gjør store operasjoner på utseendet, reklamer for produkter, fremstiller seg i en perfekt verden osv. At du føler støtt av dem er din sak, men den bloggen er en hyllest til alle som blir omtalt som nett troll og hater hvis de viser et snev av kritikk mot en kjent blogger. En blogger er en vandrende reklame og det skal jammen kunne diskuteres!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg