RABATTKODE: 25% PÅ NELLY!

reklame: alle lenker er Nelly annonselenker

WOHO! I dag slår Nelly til med et døds bra tilbud, nemlig 25% rabatt på ALLE sko!!! Det er jo helt galskap 😬💸 Jeg elsker slike gode tilbud, haha. Nedenfor her har jeg samlet sammen alle mine favoritter. Jeg har faktisk alle parene foruten om to. Hah, vet ikke om det er positivt eller negativt. Planen min er å klikke hjem mange julegaver i dag, for hvem elsker vel ikke sko? Nå gjelder det å slå til mens vi kan. Ps. Tilbudet varer kun frem til klokken 10:00 i morgen tidlig, så vær kjappe dersom dere vil benytte dere av dette amazing tilbudet. I know I will!

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL TILBUDET!

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (disse har jeg, de er SÅ fine!!) ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (disse er kjempe gode å gå i!) ⎮ 6. HER (favoritt sneakers!)

4 kommentarer
    1. Hvordan er de høye støvelettene med tykk hæl i størrelse i forhold til hvilken størrelse du bruker normalt?😍😄

    2. Huff, jeg blir så lei alt det Nelly snakket. Kan du ikke blogge mer om livet ditt? Mer spennende det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg