TIL ALLE DERE SOM LURER

reklame: behandlingen er sponset

BROWS ON FLEEK

Brynene mine er noe jeg konstant får spørsmål om. Det forstår jeg godt, for jeg må ærlig si at jeg synes at de har blitt super fine selv! Jeg pleier alltid å poste info om brynstylisten min på mine andre sosiale medier hver gang jeg er hos henne, men jeg tenkte å skrive et innlegg om det her på bloggen også til dere som kanskje ikke følger meg på Snapchat eller har fått det med dere der. Jeg kan starte med å si at jeg har gått til Elin i snart to år, tror jeg? Litt usikker på hvor lenge det er helt nøyaktig, men det er i hvert fall sjukt lenge. Etter første besøk hos henne har jeg ikke turt å la noen andre røre bryna mine. Hun er nemlig så vanvittig dyktig! Jeg har som kjent ikke vært den som har vært mest begavet med flotte bryn, men Elin har faktisk gitt meg såkalte brow on fleek. 

Behandlingen jeg alltid går for er brynsforming. Det innebærer napping, farging og voksing. Elin er kjempe flink til å forme bryna etter ansiktsformen din og hva som vil se best ut på nettopp deg. Prisen er 650,- kroner, men dersom dere oppgir navnet mitt i kassen får dere 15% i rabatt. Tilbudet varer ut året! ☺️ 

Jeg anbefaler dette på det sterkeste! Jeg mener, jeg hadde aldri gått til henne samt utført denne behandlingen i to år dersom jeg ikke hadde vært døds fornøyd. 

BOOK TIME ONLINE HER!

14 kommentarer
    1. Hvor er det du går for å fikse på leppene dine nå Isabell?? Trenger hjelp. Vil også gjøre de mer naturlig.:( please svar

    2. Utrolig flotte bryn !!! Du har nok litt mer fylde i brynene dine enn oss 100% hvitinger 😜 men ser på bildet at hun fyller inn med farge så det ser veldig veldig naturlig ut. Perfekt !!!

    3. Hei Isabel. Jeg må bare legge igjen en kommentar til deg. Jeg har fulgt deg siden du var med på PH, og har alltid digget deg. Jeg fortsatte å følge bloggen din, selv rundt alt dette med clickbaits og operasjoner… Jeg begynte å se på deg som en mer overfladisk jente som bare gjorde alt for clicks og penger.. Men etter de to innleggene dine der du svarte på ærlige spørsmål og viste en ber ydmyk og sårbar side av deg, har jeg fått ny respekt av deg. Det å blottlegge seg sånn på en sånn sårbar måte foran neste hele Norge, står det respekt av. Jeg er utrolig glad du gjorde det. Håper likevel det kommer enda en sånn ærlig sprøsmlåsrunde, fordi det er viktig at vi som er opp til deg og leser bloggen din fast, også får vite hva som skjer på innsida av deg, og ikke bare utsiden. Takk for at du er den du er. Klem <3

    4. Gjør behandlingen at flere hår vokser ut der en vil ha de? haha kanskje teit spm men jeg ønsker fyldige bryn med brynshår, og ikke bare farge som går vekk etter et par uker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg