VIDEO: MIN NYE NESE-PIERCING + NELLY HAUL!

reklame ⎮ alle lenker er annonselenker
 

NÅ FÅR DU 20% PÅ ABSOLUTT HEEEEELE NELLY.COM – KLIKK HER FOR TILUDET

___

・ LENKER TIL ALLE PRODUKTENE JEG VISER I VIDEOEN ・

1. Nike sneakers her ⎮ 2. Glitterkjole utsolgt ⎮ 3. Sort faux fur jakke her

4. Rosa genser her ⎮ 5. Two piece set her ⎮ 6. Michael Kors klokke her

7. Sort genser her ⎮ 8. Velvet bukser her ⎮ 9. T-skjorte utsolgt

10. Lumee case her ⎮ 11. Nike t-skjorte her ⎮ 12. Lace heels her

13. Sort stripete kjole her ⎮ 14. Jumpsuit (Dubai) her ⎮ 15. Sparkly kjole med split utsolgt​

16. Blå velvet kjole utsolgt ⎮ 17. Rød kjole her ⎮ 18. Søt svart kjole her

19. Sort velvet kjole utsolgt ⎮ 20. Polo skjorte her ⎮ 21. Rød topp her

22. New Era vinrød caps her ⎮ 23. Rosa caps her ⎮ 24. Mine favoritt hæler her

25. Adidas caps her 26. Sort New Era caps her ⎮ 27. Chain hårbånd her

28. Smykke her ⎮ 29. Choker utsolgt ⎮ 30. Gull armbånd utsolgt

31. Hårbøyle her ⎮ 32. Rosa faux fur jakke her ⎮ 33. Army kåpe her

34. Rød jakke her ⎮ 35. Fila genser utsolgt

32 kommentarer
    1. Du er utrolig nydelig! Er det ditt ekte hår eller bruker du extensions? Evnt hvor bestiller du? ❤️

    2. Jeg syns faktisk du kledde det (jeg er ikke fan av septum piercing generelt), men skjønner samtidig at du kanskje ikke likte det. Det er jo ganske ulikt fra hvordan stilen din er ellers, og jeg tror også det er en god ide å holde seg til den fake haha, Nå kan du jo faktisk bare slenge den på hvis du plutselig skulle få lyst på piercing igjen 🙂

    3. Du har altså et så vakkert smil, Isabel! Smiler med hele fjeset og ikke minst øynene. Nydelig jente er du!

    4. Jeg må bare få si en ting: du er så ufattelig nydelig! Og jeg ønsker gjerne flere videoer, du virker så glad og sprudlende, og det er når jeg ser videoene at jeg virkelig ikke kan forstå hvordan du kan få så mye negativt på denne bloggen. Du virker jo bare helt…ultraherlig! Nyt siste del av helgen, fine du.

    5. Ja fortsett med dette! Kan du også ta sånn “mnd favoritter”! Ligger mange sånne på nett som du kan ta Inspo fra! <3

    6. Synes du ser mye bedre ut nå når leppene dine er mindre! Mye voksnere, penere og mer seriøs. Du ser ut som en helt annen person og du stråler! Håper virkelig du går for denne looken lenge nå! Klem!

    7. Hei Isabel. Jeg har fulgt deg egentlig ganske lenge nå. Jeg startet egentlig å følge deg, siden det var så mye prat om deg. Altså jeg ville utforske selv hvem du var, og hvorfor alle snakker om deg. Engang var jeg ute med ei venninne, også begynte hu å snakke mye om hvor stygg og ekkel du var. Så rett etter det begynte jeg å følge deg. Jeg må innrømme at på starten, tenkte jeg å følge deg kun for å vite hvor langt du skulle gå. Så rettere sagt, var det kanskje litt dumt av meg å bestemme hvordan du er som person. Etter hvert når jeg fortsettet å følge deg, begynte jeg å like deg mer og mer. Du er jo helt fantastisk! Dette håper jeg alle innser. De fleste bloggerne lyver utrolig mye, men du foretrekker å fortelle sannheten, ellers sier du det er en hemmelighet. Jeg digger det at du er ærlig, og håper du rett og slett fortsetter med å være det. Jeg stoler på de produktene og varene du anbefaler siden du er ærlig. Beklager for oppførselen min på starten, men jeg angrer virkelig for dette. Tenkte å være selv ærlig, slik at alle forstår hvor god person du er ❤️

    8. Du er så herlig!! :)) Synes også leppene dine er så mye bedre, selvom de er fortsatt ganske store. <3

    9. Hei 🙂 Ettersom du er fra Stavanger området, hva er grunnen til at du har en ganske egen dialekt? Ikke frekt ment, bare lurer på hvilke steder som har påvirket deg 🙂

    10. den faux fur jakke du hadde på videoen ligner ikke den som du viser linje til på nelly, men er det den samme?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg