JEG ER I SJOKK

reklame ⎮ lenken er en annonselenke

God morgen babes! Altså, hvor skal jeg begynne.. TUSEN TAKK for all positiv respons etter at jeg delte den store nyheten i går! Jeg er helt i sjokk over hvor glade dere ble. Det var over all forventning! Jeg var litt nervøs for å fortelle det, men samtidig super giret på å endelig kunne meddele at jeg faktisk skal på en ny sesong av Paradise Hotel. Det at dere er så glade og spente på mine vegner varmer virkelig hjertet mitt! Jeg kan aldri få sagt det nok; dere er verdens beste lesere! Jeg er så forbanna heldig som har dere. ❥ Dagen i går ble mildt sagt veldig fin på grunn av all feedback jeg fikk. Jeg er så glad! Gikk seriøst rundt å smilte 24/7 i går haha. One happy girl!

Nå er det på tide for meg å komme meg ut. En tur på stranden står på agendaen nå, før jeg skal på ørken safari senere. Jeg gleder meg! Jeg har kun hørt masse positivt om det, så dette kan ikke bli noe annet enn bra. Magedans show, arabisk mat, ATV og så klart selve safarien er det som venter meg. En litt fartfylt dag med andre ord, og det passer meg midt i blinken. De tre dagene jeg har tilbrakt i Dubai så langt har for det meste bestått av shopping, masse gode restaurant besøk og egentlig bare flydd fra sted til sted. Jeg vil få med meg mest mulig av Dubai denne gangen, så nå har jeg tikket av et par punkt allerede. Og jo forresten – i dag er det selveste nasjonaldagen her! Det betyr at jeg skal feire og virkelig dra ut på eventyr i kveld. Ble så glad da jeg fikk vite det i går kveld. Tenk så kult å få oppleve det mens jeg er her. Jippi!

TWO PIECE SET HER

Jeg har forhåndsskrevet to innlegg til senere i dag, forresten. Jeg lå på rommet og tok igjen litt jobb i går kveld, slik at bloggen er oppdatert slik som jeg ønsker at den skal være. Et innlegg til dagen er ikke bra nok! Sjekk innom litt senere igjen, så vil dere få masse nytt og gøy å lese. Håper dere har det fint! Masse klemmer fra meg. Og igjen – tusen takk for at dere er så gode. ❥

28 kommentarer

Siste innlegg