ER DET MULIG Å VÆRE SÅ IDIOT?

reklame ⎮ turen er sponset av Dreamworld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DUBAI MARINA

Jeg fikk meg en overraskelse når jeg fikk vite at “marinaen” på Dubai Mall ikke var den marinaen alle egentlig pratet om. Haha, så typisk meg at det ikke er klokt. Det finnes nemlig to marinaer, om jeg nå endelig har forstått det riktig. Denne marinaen er tydeligvis den ordentlige, og den ligger ved JBR stranden. Her fantes det utrolig mange flotte restauranter, mektige yachter og småbåter man kunne leie samt helt sjuke skyskrapere (som over alt annet i Dubai). Om dere noensinne skal hit, må dere spise på restauranten Reem Al Bawadi. Helt amazing arabisk mat, vannpipe og nydelig beliggenhet. Jeg spaserte rundt en god stund og bare tok inn alle inntrykk. Det er så fantastisk fint her, at jeg ikke finner ord. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Link til hele antrekket står i innlegget nedfor. ❥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må bare fortelle dere om noe som skjedde da jeg spiste middag. Plutselig la denne båten til land ved brygga ved siden av restauranten vi spiste på. Jeg blir alltid så fascinert av slike mektige og svære yachter som denne på bildet, og denne gangen var intet unntak. Jeg begynte å prate om hvordan jeg drømmer om å en dag eie en slik og kunne chille rundt på havet med familie og venner om et par år. For dere som ikke visste det, så vokste jeg opp med båt. Uansett, etter at jeg har pratet ferdig om det oppdager jeg navnet på denne båten. Ser dere hva som står på den oransje ringen? Lady Bella. Jeg fikk chills over hele ryggen. Hva er sannsynligheten, liksom? Slike sammentreff skremmer meg så jævlig mye at jeg ikke har ord. Faktisk kan jeg begynne å gråte av slik, det har skjedd flere ganger. I går måtte jeg ta meg sammen for å ikke gråte mens jeg satt på restaurant. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, men slike sammentreff skremmer skiten ut av meg.

31 kommentarer
    1. Du skriver veldig ofte “jeg” nå når du er der nede. Er du der alene? Litt innimellom kommer det “vi”, men jeg begynner nesten å lure litt på om du glemmer deg. At du er der alene, men egentlig skal få det til å virke som du er der med noen?

    2. Wow! Skjønner godt at opplevelsen ga deg en støkk! Navnet på båten var ikke tilfeldig, vet du! Det er ikke mulig! Og alt har en mening og skjer for en grunn! Jeg tror det betyr at du skal eie en slik mektig yacht en gang. Hva annet kan det være? Kanskje du blir Lady også! Fantastisk!

    3. Du ser jo bare helt nydelig ut nå Isabel, vet ikke hva og åssen du ordner deg nå, men fortsett med det:-) makan til skjønnhetsdronning du!

    4. Du bør legge ut linken til å stemme på deg til PH på snapchat én gang om dagen så folk husker det. Da er det lettere for de som følger deg å «gidde» å stemme, tipper d er mange som ikke tenker over å søke opp linken hver dag – så du bør linke den én gang om dagen 😁

    5. Hvor er kjolen du hadde på i går kveld/utested? Utrolig fin! Har du tips til en nettside med fine kjoler?( noe annet enn Nelly)

    6. Så utrolig fin du var i det antrekket! Men jeg lurer på en ting, da jeg skal til Dubai litt senere i desember. Kan du gå såpass bar der nede? Jeg har hørt at man må dekke seg til og det er veldig sett ned på å vise for mye hud? Håper du koser deg på resten av turen!

    7. Isabel!! Du e faktisk mitt store forbilde, du vis kordan man burde lev, gjør din ting uten å tenke på hva alle andre mener. Høres så rart ut men e så glad du e den du e, æ får så sykt motivasjon av dæ og alt du gjør. Stilen din e så sykt perfekt, å vess det e nån æ får inspirasjon fra så e det dæ. Finare og sterkare jente skal man lete lenge etter!! Du fortjen masse bra assssss

    8. Vettu egnentlig korr strengt d e med ka slaks klær du kan gå med i dubai?😂 søk d opp, tror du hadde hatt nytte av d

    9. Så fin!
      Lurte også på om du kunne fortelle litt om hvordan det er med «kleskode» der nede, har lest at du har skrevet litt om det før. Jeg reiser dit om 2 uker og er så usikker på hva jeg skal pakke! Ser at du går i shorts og singlet osv, går det fint? Er mest det jeg har av sommerklær, men er redd for at jeg må dekke meg mer til. Går det fint om man bare har en tynn jakke elns over? Og er det noen som sier noe, gir blikk?
      Haha mye spørsmål nå, men har lest så mye forskjellig så blir litt forvirra. Håper du svarer og kos deg masse videre! <3

    10. Vil bare si at etter at du la inn middelet som skal bryte ned restylanet i leppene har du blitt utrolig vakker! Du kler så godt de “nye” leppene dine, håper du ikke fortsatt går rundt og er usikker over leppene dine og føler at de er for små, for jeg har virkelig aldri sett det vakrere enn du er nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg