KJØPTE GODTERI FOR OVER 2.000 KRONER

IN HEAVEN

Nå skal jeg fortelle dere noe veldig sært ved meg. Helt siden jeg var en liten jente har jeg vært sinnsykt begeistret i godteri. Ja ja, tenker du sikkert – men når jeg sier begeistret, så mener jeg begeistret. Det var så ille da jeg var liten at jeg satte meg ned på bakken mens jeg trasset mamma for å få viljen min hver dag når hun hentet meg i barnehagen. Det var nemlig en Rimi-butikk på veien, og hver eneste dag var jeg fast bestemt på at jeg måtte inn der og kjøpe noe godteri før vi dro hjem. Mamma forsøkte så klart å si nei da godis åpenbart ikke er bra for et barn hver eneste dag, men jeg kan love dere at jeg ikke gjorde det lett for henne. Jeg satte meg rett ned på bakken, rev meg selv så hardt i håret at jeg begynte å skrike av smerte helt til mamma ga seg. Når hun omsider ikke hadde noe annet til valg enn å gi meg den forbanna slikkepinnen, slapp jeg taket på håret og hver gang var hendene mine fulle av hårtusser som jeg hadde revet av. Hahaha, altså… Snakk om å være et bortskjemt og irriterende barn! Jeg synes på synd på mamma, haha. Håper ikke jeg får karma for det den dagen jeg får meg en datter eller en sønn. Uansett! Det var ikke det jeg eeegentlig skulle blogge om, men jeg kom på denne lille historien når jeg lastet opp bildene. På Dubai Mall fantes det tidenes største godteributikk som jeg så klart måtte innom “en liten tur”. Vel, jeg kan vel oppsummere med at den turen ikke ble kort og at jeg ble over 2000 kroner fattigere på GODTERI. Jeg har jo problemer.

Jeg vant fem premier! Woooho.

Min favoritt quote 4 ever.

Mmmmm!!!

19 kommentarer
    1. Ææh, for en digg butikk! Jeg er en SÅ stor sucker for godteri jeg også, faktisk så ille at jeg i kveld har åpnet den ene julegaven jeg tenkte å gi bort – kun fordi den blant annet inneholdt en Twist-pose… kremt.

    2. Alltid veldig merkelig innlegg du legger ut. Er vel ikke stress å bruke 2000kr på godteri. Du får jo 1,6 mill i året på og ikke gjøre en Shit 😉 Da er det likegreit og waste de

    3. En stor grunn til at jeg ikke vil ha barn, at de skriker seg til ting de vil ha! Finnes jo verre eksempler enn andre, men sjenerelt skriker barn for nesten alt! ://

    4. Den oppførselen handler ikke bare om at du var «bortskjemt» eller «irriterende». Det handler blant annet om oppdagelsstil og tilknytningskvalitet mellom mor og barn. Hadde din mor hatt en autoritativ oppdragelsesstil (setter tydelige grenser og gir masse trygghet og kjærlighet) og om du hadde hatt en trygg tilknytning til henne ville du sannsynligvis ikke oppført deg på den måten. Så du bør ikke klandre deg selv for at du oppførte deg slik. Barn som utagerende på denne måten og «tar makten» fra foreldrene sine er vanligvis bare offer for utrygg tilknytning og dårlig oppdragelsesstil.

    5. Hahaha-anonym 20.48 😂😂😂 jeg la også merke til han mannen i bakgrunnen – han liker nok det han ser 😍 Jeg tror nok ikke at han er så irritert akkurat- blown away by a beauty 😍

    6. Kan ikke du ha en challenge med valgfri person der dere spiller det bean bozzled spillet, kanskje med lillesøsteren din? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg