AKKURAT NÅ

AKKURAT NÅ 💭

… Er jeg super redd for at jeg har blitt syk på “nytt”. Det vil si at jeg ikke en gang har rukket å bli frisk enda, før jeg føler at jeg begynner å bli verre igjen. OK, dette ga jo ingen mening. La oss prøve igjen! I går følte jeg meg mye bedre, så ble jeg plutselig bare i verre og verre form i dag. Not cool. MÅ bli frisk! Har virkelig ikke tid til det her.

… Skal jeg finne en julefilm, men sliter noe enormt. Har dere noen gode tips til meg? Helst noen forholdsvis nye. Føler jeg har sett alt av julefilmer fra tidligere.

… Jeg er stolt over meg selv som har valgt agurk og gulerøtter til snacks for kvelden, fremfor Ben & Jerrys. BRAVO, BELLA!

… Det er lenge siden jeg har vært så oppgitt over meg selv. Jeg har dratt ut for å kjøpe HDMI-kabel x antall ganger, uten å lykkes. Jeg klarer å glemme det hver bidige gang, og i dag var intet unntak. Så klart.

… Snart er det på tide med opplæring i iMovie for snuppa mi, Sidra. Vi filmet inn en video i går, og den må klippes. Jeg reiser jo bort nå, så da må hun være i stand til å kunne klippe på egenhånd. Kanalen hennes vil hun jo holde i livet selv om jeg er i Mexico.

… Palmene og de grønne plantene her hjemme gjør meg skikkelig glad. Det er noe med den følelsen at man befinner seg et eksotisk sted, istedenfor i kalde Norge. Jada, jeg vet at jeg klager noe fælt over kulden her hjemme om dagen, men herregud.. Can you really blame me?

… Jeg er livredd for å bli avhengig av nesesprayen igjen. Jeg er nødt til å benytte meg av den to-tre ganger i løpet av dagen, da spesielt når jeg skal sove. Da jeg var rundt 15-16 år ble jeg toootalt avhengig og slet skikkelig med å slutte med det. Jeg vil virkelig ikke tilbake dit ass. Det var helt jævlig.

19 kommentarer
    1. Skjønner godt at det er kjipt å bli avhengig av nesespay, vært der selv. Det du burde gjøre er å avvenne et nesebor om gangen om du skjønner hva jeg mener? Når det ene er vendt av så tar du det andre. Kjipt å ha kun et nesebor å puste gjennom ja, men det er mye bedre enn å slutte på begge samtidig<3

    2. tips til hvordan du kutta ut nesespray? sverger det ødelegger hverdagen min, og ikke minst tømmer kontoen min:( haha. har prøvd flere ganger, klarer det ikke

    3. Jeg var avhengig av nesespray. Utvikle tpoltpper. Men polypp eller ikke, gå til legen og få nasonex, den skal du gå på i tre mnd, alt i nesen blir åpent etter dag 2, og livet er amazing igjen. Du trenger bare å ta to spray i hvert nesebor 1 gang om dagen

    4. Hei
      En film som du MÅ se er Juleprinsen på Netflix. Den er ny i år, og er en av de beste filmene ever!!!<3<3

    5. Julefilm tips:
      – krampus fra 2015
      – the spirit of Christmas
      Dette er ihvertfall noen jeg vil anbefale med mindre du har sett de da 🙂
      God jul 🎄

    6. Har selv vært nesespray-avhengig i flere år. Fikk kronisk hovne slimhinner i nesa. Tok det opp med legen, fikk resept på nesespray som kan brukes hver dag. Det ble bedre! Til slutt trengte jeg den ikke lenger 🙂

    7. kanskje hun ikke svarer på om hvor den ekstremt tacky jakken er fra fordi det kanskje er ekte pels? hun har jo sagt at hun vil ta avstand fra pels og da er redd for å bli tatt for det. Bare en teori

    8. Du er sikkert dårlig form pga vaksinen du tok,er jo ikke uvanlig at man kan føle seg litt shabby etter det. Kjøp deg saltvannsspray å bruk det istedet for otrivin,det er en grunn til at man ikke skal bruke den lenger enn 6 dager. Saltvann ødelegger ikke slimhinnene i nesa,så den kan brukes ved behov 😊

    9. Du nevner så ekstremt mange ganger at det er kaldt. Pliiiis a! Kaldt for alle. Og mange som har langt mindre klær å kle seg i enn deg. Vi vet at det er kaldt. Ikke nevn det flere ganger a😅

    10. Det er mange gode julefilmer der ute. Alt fra nostalgiske saker til litt grovere humor. Av sistnevnte er Bad Santa stadig morsom. Utover det er den norske serien Hjem til jul et hyggelig nytt tilskudd fra de senere årene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg