JEG FLØY I HELIKOPTER!

HELI-RIDE IN DUBAI

Jeg har glemt å dele disse bildene med dere, og å fortelle om det gøyeste jeg gjorde i Dubai. Haha, er det mulig! Jaja, bedre sent enn aldri. Sist jeg var i Dubai hadde jeg super lyst til å fly i helikopter, men da jeg skulle booke var alt fullt de neste dagene som jeg skulle tilbringe der. Når det var ledig tid befant jeg meg allerede i Bali, så derfor ble det ikke noe av. Denne gangen derimot, sørget jeg for å booke allerede første dagen jeg ankom. Ikke faen at det ikke skulle bli av denne gangen også – haha. Heldigvis fikk jeg det til, og helikopter-tur ble det! Skikkelig stas. Jeg gliste fra øre til øre hele turen! Det var så spennende å se skyskraperne, «the palm», Dubai Mall og alt annet på avstand. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sjekk ut det her, da! Piloten fortalte meg at dette var et påbegynt prosjekt hvor de bygger resorter ute på egne små øyer. Sykt kult!! Dit vil jeg en gang i fremtiden. Hehe! Resort i Dubai kan neppe være dårlig, gitt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har vi den berømte palmen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ca sånn her så jeg ut hele turen. Haha! Så fornøyd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Atlantis. Dette er et megakjent hotell, som blant annet Kim Kardashian bor på når hun er i Dubai. Der vil jeg bo neste gang jeg besøker byen. Så fett!

7 kommentarer
    1. Aiii, du har så dårlig norsk. Jeg lurer på om du leser innleggene dine før du publiserer? Det er flaut hvor dårlig ordforråd og grammatikk toppbloggere har

    2. Så fine bilder:) bor på det hotellet hver gang jg drar dit, kjempefint der. Jaja sånn er det å være rik! Hahah «stolt» 😀

    3. Jeg må si meg enig med annynom over her. Ordforrådet og grammatikken din er veldig dårlig. Jeg leser en setning du har skrevet, og stadig vekk tar jeg meg i å omformulere den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg