SIDRAS NYE YOUTUBE-VIDEO

Nå har lille frøkna min sluppet en ny video på YouTubekanalen sin! Jeg må bare få skryte litt av henne og fortelle hvor vanvittig stolt jeg er. Hun har snart 2400 abonnenter, og det på kun en måned. Det er jammen meg ikke dårlig! Hun har til og med mer visninger på sin slim-video enn det jeg har på min nyeste video der jeg deler nyheten om Paradise Hotel. Haha! Sykt gøy å se hvor bra det går for henne på YouTube og hvor gøy hun synes det hele er. Hun elsker virkelig å spille inn nye videoer, og det gleder meg at hun har funnet en hobby som gir henne så mye glede og ikke minst lærdom. Sjekk ut hennes nye video! 😁 Hun svarer på deres spørsmål, viser sin sminkekolleksjon (den er sjuuuk til å være en 12-årings haha), og hun viser frem en bestilling fra Nelly. Woho!

    1. Skal hun få iPhone av kusina si til jul? Skjønner da nå hvorfor du må punge ut med 45 tusen i julegave da

    2. SHIT så mye sminke! Haha mer jeg har hatt TIL SAMMEN i alle år tror jeg 😅 men hvorfor har hun så mye, jeg mener med tanke på at jeg har jo aldri sett henne med sminke? Hun er jo helt nydelig uten, det skal sies! 🙂 vært morsomt å se hun lage en sminkevideo kanskje 😀

    3. Hei, Isabel! Dette har jeg lurt på lenge. Siden din mor ikke snakker så bra norsk, hvilke andre språk snakker du eller dine søsken med hun? Hadde vært fint med svar! Klem<3

    4. Så utrolig fin og ikke minst NATURLIG jente! Henne bør du være stolt av, håper ikke hun går i sin søsters fotspor å ødelegger sitt pene ansikt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg