20% PÅ HELE NELLY + MINE NYE KJOLER

reklame ⎮ alle lenker er annonselenker

Heiii og god mandag, babes! Jeg må starte denne uken med å vise dere noe av mitt seneste innkjøp fra Nelly, og det er disse lekre fest-antrekkene som jeg viser under her. Julekjolen er på plass, det samme med nyttårskjolen! Ellers har jeg falt pladask for disse amazing kjolene og jumpsuiten. Hvor fine?! Grunnen til at jeg viser dere dette i dag er fordi at Nelly kjører på med 20% rabatt på hele nettbutikken!! Jeg mener, heeello.. It’s now or never, haha. Shop till’ you drop! ⚡️ Rabatten gjelder så klart på alt jeg viser i dette innlegget, forresten. PS! Rabatten gjelder kun i dag, frem til klokken 23:59 i kveld. 

・ KLIKK HER FOR Å FÅ 20% PÅ HELE NELLY, OG SHOP I VEI! ・

KJOLE HER

Se på denne nydeligheten! Jeg ELSKER virkelig denne. Jeg har egentlig bestemt meg for julekjolen, men etter at jeg bestilte denne har jeg blitt veldig usikker. Den er jo SÅ fin!! Vi får se hvilken jeg ender opp med på den store dagen. Hihi!

KJOLE HER

Sjekk hvor nydelig denne er i ryggen! Jeg har fått en greie for sånn i det siste av en eller annen grunn. Jeg synes det er så fint med åpen rygg. Paljetter er ikke akkurat helt feil nå i disse juletider heller. Elsker denne! Funker utmerket til både jul og nyttår.

KJOLE HER

OK, denne falt jeg pladask for så fort jeg så den. NYDELIG!

JUMPSUIT HER

Jumpsuits er ikke noe jeg vanligvis fester i, men da jeg kom over denne freshe måtte jeg bare klikke den hjem. Man blir lett festens midtpunkt i denne, hehe. Passer spesielt til oss som er litt extra. 😉 💋

______

KLIKK HER FOR Å FÅ 20% PÅ HELE NELLY! 💸💋

30 kommentarer
    1. Veldig fine kjoler! Har selv bestilt kjole nr 2, og jeg gleder meg så mye! På kmt på Nelly står det veldig mye om hvor rar den er i bunn. Hva syns du om det?rede.

    2. Den røde kjolen var superfin på deg! har du strl 34? og hvordan er den i strl? setter utrolig pris på svar

    3. Du burde linke til ph-avstemningen i slutten av innleggene dine eller på snapstory hver dag, glemmer det så fort ut så slik hadde det vært så mye lettere for oss å huske å stemme på deg❤️

    4. I og med at du er den bloggeren som reklamerer desidert mest for Nelly, hvorfor er du aldri på festene deres?

    5. Hei!
      Skal prøve å spørre så saklig som mulig. Er du egentlig stolt av at en del av jobben din er å reklamere SÅ mye for klær hele tiden med å gi ut rabatter titt og ofte? Du er med på å fremme en forferdelig bruk og kast holdning blant yngre. Hva med å heller bruke det du allerede har istedet for å stadig kjøpe/bli sponset nytt hele tiden. Synes du har et helt forkastelig syn på det materialistiske. Skjønner at du tjener penger på det, men hva med å heller gjøre noe positivt ut av bloggen din med å fokusere mer på gjenbruk og samfunnsansvar når du når ut til så mange som det du gjør. Spesielt vondt å se alle de billige nettsidene du reklamerer for. Har du noen gang tenkt over hvem det er som lager disse klærne? En grunn til at det er så sinnsykt billig. Håper på svar ☺️ Ha en fin kveld!

    6. Hestelepper er faktisk søte, myke og veldig nyssete, kysser sånne hverdag, så vet hva jeg snakker om ❤️

    7. Til Siba.
      Hennes liv okey, så ro ned litt. Istedenfor å be andre å gjøre det og det, så kan du gjøre det, og passe på ditt eget liv. 🙂 god jul

    8. Fine kjoler bortsett fra nr 2 – den er gruuuusom på deg fordi den får deg til å se ut som om du går med bleie!

    9. Fy så stygge dere er. Det er kun misunnelse! Jeg er 36 år og leser bloggen pga min datter. Min datter har såvidt gått litt modell for et kjøpesenter her i byen, hva skjedde? Jo hun har mistet noen venner pga det. Kan dere ikke se at Isabell ble fin etter operasjonen med nesen?? Greit nå ble leppene litt for store igjen men hva gir dere rett til å spy ut så mye stygt?? Hvilken familie kommer dere fra? Min datter hadde aldri kommentert stygt til andre, dere er onde i dere jenter!!

    10. Kan du vise oss julekjolen du skal ha på deg? 😀 jeg er helt blakk etter å ha kjøpt julegaver, så blir dessverre ikke noe shopping før i romjula hvis jeg får noe penger i gave da😅

    11. Syntes virkelig ikke at du burde ha godkjent den hesteleppe kommentaren…
      Det åpnet liksom veien til at andre kan tenke over det, og fortsette.
      Folk er så slemme….syntes den kommentaren var helt sykt trist.
      Klem til deg <3

    12. Hvorfor skal alle gå imot Isabell egentlig? Hun er ikke den eneste bloggeren som blir sponset eller får ofte nye klær eller videre, er bare kanskje at hun legger det ut mer en hva en annen blogger gjør feks. Kan ikke folk bare godta at samfunnet er blitt slik og at man kan tjene mer penger på en blogg? Okey, ja det suger for oss som ikke vil være offentlig men SÅNN er det blitt, sånn er verden nå og istedenfor hakke på Isabell eller andre kan dere ikke gjøre noe mer produktivt selv en måtte kommentere unødvendige, spydige, stygge kommentarer. JA, alle har meninger og vil si noe, men det er nå søren meg ikke bloggere sine feil at de får så mye penger? og hadde du SELV valgt bli blogger og alle valgte lese din blogg tror jeg søren meg du heller ikke hadde klagd på bli sponset og få ting. Herregud, blir oppgitt av folk, virker ikke som dere tenker før dere skriver en j»»» plass. Ha en fin dag, Isabell. Jeg deg over folks utalelser, handler mer om sjalusi garantert

    13. hei, hvor er øredobbene du har på i den nyeste videoen din om paradise hotell? gleder meg så mye!!! du er finest Isabell, sykt forbilde og hvor mye du har vokst<3<3<3

    14. Hei! Jeg er like lav som deg og skulle ønske du viste hele bilder av deg når du går i bukser og jumpsuits slik at jeg kunne set hvordan de satt på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg