GOD KVELD NORGE, SEX PÅ TV, PH ++

reklame ⎮ lenkene er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SPØRSMÅL

Hvor har du tenkt å kjøpe hus? Liksom er det i Oslo, Rogaland, Bergen?? Du er favoritt bloggeren min <3

Tusen takk skjønning! <3 Jeg har planer om å kjøpe i Oslo. Ikke midt i byen, men litt utenfor alt kaos og stress. Røa er et området jeg har sett mye på, og der synes jeg at det er super fint og et sted jeg gjerne kunne tenkt meg å slå meg til ro. Det blir spennende å se hvor jeg ender opp!

Hvor mye Restylane har du i leppene?

Jeg har rundt 1 ml i leppene mine nå, om jeg ikke tar helt feil. 

Gruer du deg til Paradise Hotel sendes på TV?

Nei, absolutt ikke! Det blir gøy å gjøre dette en gang til. TV er noe jeg synes er døds gøy og noe jeg stortrives med å gjøre. Man skal nok ikke delta på TV-programmer om man går å kvier seg til at det skal sendes. Da er man kanskje ikke helt komfortabel med det i utgangspunktet.

Hvor er denne kjolen fra?

Den finner du her! Så vanvittig fin. ❥

Skal du ha sex på TV?

Det er ikke akkurat slik at jeg går å planlegger om jeg skal ha sex på TV. Det var et litt spesielt spørsmål, hehe.

Hvor mye skal du pakke med deg til Paradise?

To svære kofferter + en liten trillekoffert som håndbagasje. Til sammen blir det 54 kg. Jeg tror ikke at jeg kommer til å klare å holde meg til grensa, så om jeg kjenner meg selv rett blir det garantert overvekt på meg. Haha. Kan ikke minnes en eneste reise hvor jeg ikke har måttet betale for overvekt. Det er ikke billig heller skal jeg si dere, men heller betale litt ekstra enn å risikere å ikke ha “nok” klær og sko.. Jeg trenger hjelp.

Hva skjedde med God Kveld Norge? Når sendes det på TV?

Du, jeg avlyste det faktisk. Jeg fikk ikke lyst til å stille opp da jeg så episoden som var i forkant av innspillingen min, så jeg sa i fra om at jeg ikke ønsket det lenger. 

Er det lov å reklamere for dette?

Ja, Restylane er ikke et legemiddel så det er fullt lovlig. 

Hvordan fjerner du håper på overleppa uten at det blir hyperpigmentert?

Jeg fjerner hår med laser hårfjerning. Det er en laserbehandling jeg utfører en gang i måneden. Jeg har skrevet et fullstendig innlegg om det her.

___________

still gjerne spørsmål til neste uke!

11 kommentarer
    1. Bor og er oppvokst på røa💓💓veldig fint og fredelig, nerme buss og bane og er mange fine butikker på røa senteret! Anbefales🤤

    2. Heiii Isabell!
      jeg ønsker så inderrlig å starte opp en blogg, men finner ikke ut hvordan jeg får laget en layout ogsv til forsiden! Har du noen gode tips?? I tillegg lurer jeg på hvordan jeg kan lykkes med bloggingen ? Klem

    3. Hva var i episoden til god kveld Norge før du skulle på intervju? Og hva var grunnen til at du sa nei?

    4. Hva syns du om at Pierre sier i den nye videoen sin at «my ex is crazy» og at det var derfor han «flyktet» til Paradise Hotel Sverige forrige gang?
      Leser bloggen din hver dag btw, og syns du er kjempe flink! GOD JUL 😀

    5. Liker at du svarer så åpent og ærlig angående hår over leppa. Kunne du ha gitt litt tips angående hår andre steder som feks nedentil?
      Hva slags produkter burde man bruke og hvordan unngå nupper? Du ser ut til å ha plettfri hår på kroppen. Heldiggris!!

    6. Hei! Ville du helst flytta til vestkanten av Oslo? Bor på røa selv og det anbefales! Haha kjempe fint og rolig her <3

    7. Har bodd på røa hele livet, og det er veldig fint her ❤️ rolig og trygt, og nærme både byen og naturen! Røa-torget er også under mye utbygging for tiden, blir nok veldig bra om et par år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg