JULEMORGEN & SIDRAS JULEGAVE

reklame ⎮ lenkene er annonselenker

MERRY CHRISTMAS MY LOVE

GOD JUL, elsklinger! 🎄❤️ Åh, jeg er så glad i dag. Ikke så rart kanskje med tanke på at det er jul da, hehe. Hele kroppen min er fylt med glede. Jeg er så takknemlig for å ha en så fin familie som jeg får feire sammen med i dag. Jeg har alltid vært veldig opptatt av å gjøre julen finest mulig for mine småsøsken, og i år er intet unntak. De skal få sin favoritt dessert, nydelig middag som jeg (!!) skal lage og enda finere gaver enn noensinne. Dette kommer til å bli en fantastisk julaften! Jeg knipset litt bilder fra morgenen vår så langt. Vi har spist julefrokost som jeg nøt uten å tenke på kamera, vi har sett på julefilm og kost oss i jule-pysjen. En skikkelig fin start på dagen har det vært!

Jeg må bare vise dere Sidras lille juletre! Hahaha. Så sykt skjønn!! I går spurte hun om å få penger, fordi at hun skulle kjøpe seg et eget juletre. Det fikk hun, og opp kom hun og venninnen med dette “svære” treet. Jeg døøøde da jeg så det. Så sykt søt – hahaha. Et lite minitre for vår lille mini ❤️ 🎄

Og her ser dere en stk veeeldig fornøyd Sidra. Hun fikk en morgengave fra kusinen vår som var ingenting dårligere enn en iPhone 7. Dere kan tro hun hoppet i taket av glede! 😁

Til slutt vil jeg tipse dere om at Nelly har 24% på hele nettbutikken i dag! Jeg tror at det er mange som får litt penger i julegaver i år, og da passer det jo ypperlig med en goood rabatt på favoritt nettbutikken. Her er det jeg klikket hjem i dag:

・ KLIKK HER FOR Å KOMME TIL RABATTEN, OG SHOP I VEI! ・

1. HER  (denne har jeg allerede, men måtte bare vise dere den!) ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER (Céline solbriller, alltid ønsket meg disse!)

________

Til slutt vil jeg ønske dere en super fin jul! Jeg elsker dere. God jul fra meg og min familie til deg og din ❤️

7 kommentarer

Siste innlegg