SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN ⎮ DEL 2

Dersom du ryker tidlig ut av paradise hotel og må reise tilbake til Norge, kommer du til å være ærlig om det? I og med at vi lesere kommer til å forstå det, hvis du begynner å blogge igjen?

Man har taushetsplikt og kan ikke si noe som helst om hva som skjer/har skjedd på PH før det vises på TV, dessverre. Jeg kommer forøvrig til å blogge hele tiden, når jeg er på PH også 🙂

Jeg ser at du jobber ganske mye med Nelly og kjøper ganske mye fra Nelly + at du annonserer for dem. Men hvorfor er du aldri invitert på arrangemeneger som for eksempel andre bloggere blir invitert til? Er det noe du ikke ønsker?

Det stemmer ikke helt, jeg blir jo invitert. Jeg var i Stockholm for 2-3 måneder siden på Nelly-fest, og det var super gøy!

Får dere betalt når dere er med på PH? Tenker på dekking av tapt inntekt mtp jobb?

Jeg får betalt for å delta i år, ja. Normalt sett gjør man ikke det, da.

Vet søskene dine eller familien din om din siste operasjon som du ikke forteller oss?

Ja, familien min vet naturligvis om den.

Hvorfor slo Pierre opp med deg?

Jeg skjønner at det er interessant med spørsmål om han, men om det er noe du lurer på vedrørende han kan du spørre han selv, og ikke meg.

Hvor redigerer du bildene dine? 

Lightroom på mac-en og VSCO på mobilen. 

Når du reiser til Mexico, hvordan blir bloggen oppdatert?

Jepp! Jeg hadde ikke takket ja dersom jeg ikke hadde fått tilgang til bloggen min der. Den er og vil alltid være min første prio!

Hva synes du om bloggnorge?

Jeg synes at vi er en gjeng med flotte bloggere! Det er så klart noen man ikke har like mye til overs for, men jeg vil si at vi er en gjeng med mange forskjellige personligheter og forskjellige hverdager. En god miks, rett og slett. Men jeg må si en ting, og det er at jeg synes at mange bloggere er veldig “pinglete”. Det er så mange som jeg føler at ikke våger å skrive om meninger og tanker, i frykt for hva andre skal mene. De fleste skal hele tiden være så forbanna politisk korrekte. Der synes jeg at de svenske bloggerne er mer interessante enn i Norge. Jeg føler det kanskje sånn fordi at jeg er stikk motsatt. Jeg deler gjerne litt for mye til tider, men igjen er det det som er interessant og lese. “Basic bitches” aint fun. Hehe!

Hvor mye tjener du i måneden? 

Denne månedslønnen var på 310.000 kroner, mens den forrige lå på 250.000. Det varierer, men jeg tjener gjennomsnitlig 200.000 kroner i måneden. Slik har det ikke alltid vært, men jeg har jobbet enda hardere i 2017 og det beviser lønnsøkningen min svært godt. Det er noe jeg naturligvis er veldig stolt over! I 2018 skal jeg jobbe enda hardere, og nå enda større mål. Det er en egenskap jeg elsker ved meg selv – at jeg aldri “settle”. Jeg vil alltid utfordre og pushe meg selv.

Har alltid lurt på hvordan du tørker deg bak, og hvordan du setter inn tampong med de neglene? Har alltid elsket lange negler, men tørr ikke pga disse problemene, heheh…

Hahah! Jeg sa at jeg skulle svare på pinlige spørsmål også, så here we go. Jeg har faktisk sjeldent mensen, så jeg pleier ikke å støte på det problemet med tamponger. Isåfall vil jeg anbefale deg å bruke de tampongene som man fører inn med en sånn.. Åh, hva heter det da? Pinne? Haha. Å tørke seg er ingen forskjell med eller uten negler? Ikke noe jeg har tenkt over i hvert fall. 

Hvilke operasjon av alle som du har tatt er verst?

Rumpen, definitivt. Det var helt for jævlig.

Hvilken dato reiser du ned i Januar? 🙂

Jeg er litt usikker på om jeg har lov til å svare på det.

Du skrev at du kunne spansk, hvordan har det skjedd? Har du noen i familien som er spansk og?

Jeg hadde spansk fra 8. klasse til 2. klasse på VGS. Ingen i familien er spansk, nei.

Er du fornøyd med nesen din nå?

Jeg er SÅ fornøyd med den! Kunne ikke bedt om en finere nese utseendemessig. Synes den er så liten og søt, haha.

Har du vitnemål?

Jepp!

Åå du ser så avmargret ut i det siste på bilder og snap. Har du et vanskelig forhold til mat igjen?

Nei, det har jeg ikke. Det har bare vært en veldig stressende den siste tiden med jul, avreise og masse som har skjedd hele tiden. Jeg vil ikke påstå at jeg ser avmargret ut da, eller at jeg ser tynnere ut heller.

Ble du født i Stavanger eller hjemlandet ditt?

Jeg ble født i Stavanger. Mamma flyttet hit før jeg ble født.

I party-miljøet på Aker Brygge og Solli Plass går det rykter om at du har livnært deg som sugarbabe/golddigger før PH, dvs spesifikt har mottatt gaver eller sponsing til skjønnhet/utseende fra menn som du har hatt en lengre/kortere erotisk relasjon til? Kan du si litt om dette miljøet slik du kjenner det, gjerne også tips til en som vil inn i det.

HAHAHA! Beste jeg har hørt. For det første: før PH bodde jeg i Stavanger og var dessuten i et forhold, så jeg var hverken i “party-miljøet” på Aker Brygge eller Solli eller singel. Jeg har aldri mottatt en eneste øre eller en gave av en gammel gubbe. For å være ærlig synes jeg at golddiggers og sugarbabes er tragiske mennesker. Det må være svært pinlig og ikke minst desperat å ligge med en eldre mann på over 50 år for å få seg en nosejob eller en Chanel-veske. Da synes jeg at man burde tenke seg om en gang eller to ass. Skaff deg penger på egenhånd, få deg en jobb og ikke vær avhengig av en gubbe! Det er jo direkte kvalmt å ligge med en som kunne vært din pappa, eller i verste tilfelle din morfar. Usch, skjønner virkelig ikke hvordan enkelte jenter klarer det. Og det verste er at deet kryr over av “sugarbabes” i Oslo. 

Hvorfor snakker ikke sidra samme dialekt som deg?

Fordi at hun er oppvokst i Oslo og jeg i Stavanger.

Hvor mye kostet neseoperasjonen du tok? Lurer veldig på dette, plis svar.

42.000 kroner betalte jeg.

Hvor mange har du hatt sex med?

Vel, det er noe jeg ikke vil brette ut om til 25.000 mennesker. Haha. Men det er ikke mange, såpass kan jeg si.

_________

Om det fortsatt er noe du lurer på, kan du stille spørsmålet i kommentarfeltet så svarer jeg der. Klem!

170 kommentarer
    1. Spørsmålet var ikke OM du kommer til å fortsette å oppdatere bloggen mens du er innpå PH, men HVORDAN du skal gjøre det..

    2. Har spurt om dette før, men du svarte ikke. Kunne du tenke deg å få kontakt med Martine Sjøhaug igjen?

    3. Trodde dette var en del 2 av “privat og personlig” spørsmålsrunden, ble litt skuffa over en vanlig spørsmålsrunde! Men er jo bare at forhåpningene mine var for store 😅 fine svar uansett da! Håper du tar en runde til som den forrige 😊

    4. Jeg ler av det tørke seg bak spørsmålet😂 du er søt Isabel, har nettopp begynt å lese bloggen din og synes du er kjempeflink 🙂 veldig interessant å lese alt du skriver om, fortsett med arbeidet og ha en fin helg 😊

    5. Hva kjøpte du på Gucci og LV da du var i Dubai/Bali? Du legger ofte ut bilde av deg med posene men har ikke vist hva som er kjøpt der fra. Veldig nysgjerrig på hva som befinner seg i de posene!

    6. selvføglelig må summen din hver måned komme frem. helt utrolig at alle vi unge i norge er med på å skaffe deg dette voldsomme levebrødet ditt, i steden for å donere tiden vår til noen som virkelig trenger noen ekstra penger for å overleve. verden er forferdelig urettferdig, og du er en av de menneskene som definitivt er med på å vise det på en forferdelig måte. helt helt utrolig, jeg er målløs.

    7. Kan du ikke svare på flere? Synes dette var litt lite. Hadde håpet på spørsmål/svar som ikke kun handlet om sex, PH og operasjoner

    8. Gjennomsnittslønn på 200k også sparer du FORTSATT til egenkapital? Du må kaste bort ekstremt mye penger om du enda ikke har klart å spare opp nok

    9. Er ikke kommentaren din om sugarbabes ganske så slem? Bare etter NRK Innafor dokumentaren kom det 1000 nye medlemmer på sugardaters alene, hvorav sikkert mange er lesere av deg og inspirert av den materialistiske livsstilen du er en av landets fremste eksponenter av. Litt merkelig å kalle disse leserne, og det glimtet de drømmer om å få av din verden, for tragisk – indirekte kaller du jo da også diverse andre bloggere (de vet hvem de var før blogg-karrieren sin) for tragiske.

    10. Hva synes din mor om at din lillesøster allerede er begynt med sminke?
      Hvor bor din lillebror?
      Hvorfor feiret ikke din storesøster julen med dere?

    11. Syns det er shit bra at du svarer såpass på sugarbabes kommentaren. Er veldig enig med deg at det er patetisk. Veldig få tjener så mye som deg i mnd. Men tar man seg en bra utdannelse og tjener ok til bra kan man faktisk kjøpe seg akkurat det samme som deg. Så det at noen skriver at du og din livsstil påvirker jenter til og bli sugarbabes er helt patetisk og skrive, det er ekkelt og sånn er det. Du er forsatt veldig ung så fortsett og hver den bloggeren du er idag! Alt til sin alder tenker jeg:) man vokser med seg selv og da vil du kanskje i fremtiden blogge om det som «savnes» her:)

    12. Jeg elsker deg Isabel❤️ Du er så snill med familien din og de rundt deg🌟 Ønsker deg masse lykke til på PH❤️ Og folkens: Isabel har jobbet hardt, det er derfor hun tjener så mye som hun gjør! Det er super fortjent😘I stedet for å skrive stygt til Isabel kan dere jobbe hardt selv, så kanskje dere også kan tjene så mye en gang!

    13. « Det er jo direkte kvalmt å ligge med en som kunne vært din pappa, eller i verste tilfelle din morfar».
      Samboeren og forloveden min kunne vært min far, aldersmessig. Vi tjener omtrent det samme og det er aldri vært snakk om penger i den forstand. Vi har vært sammen i 4 år. Så flott at du syns det er kvalmt.

    14. Du skrev her at du ikke vet om du har lov til å si når du drar nedover, men du røpte jo hvilken dag det var i videobloggen din (med mindre det var feil dag) + hvor mange dager det var til avreise? 🙂

    15. Meg: nå sikter jeg til de som gjør det for penger, vesker, operasjoner osv. Det er det spørsmålet handlet om, og det besvarte jeg. Om du er in love med en eldre mann så er det en helt annen sak, men personlig hadde jeg aldri klart å hatt sex med en som er eldre enn min far.

    16. Kommer du til å ignorere Pierre og spille imot han eller spille me han og legge fortiden bak deg? Pls svar :*

    17. Spurte deg tidligere på snap om hvordan du fjerner sminken rundt øynene når du har extetions! Så hvordan gjør du det uten å rive av 1000 vipper

    18. Hva skal du liksom blogge om når du er på paradise når du ikke kan røpe noe før det går på tv? Skjønner liksom ikke hva innleggene di e skal inneholde

    19. Har du det bra før tia ?
      Kordan e ditt forhold te din mamma, lillesøster og lillebror ?
      Har du et favoritt klesplagg på nelly som du elske ?
      🙂 ♡

    20. Hvorfor svarer du alltid stygge kommentarer? Du lar dem jo vinne og du legger ut de stygge kommentarene hele tiden på snapchat at du har svart dem. Hvorfor ikke heller svare de hyggelige kommentarene? Du promoterer jo de stygge kommentarene og lar dem vinne og gir dem mer pågangsmot på å fortsette..
      Bare tenker, er det ikke bedre å svare eller promotere de faste som legger igjen fine kommentarer til jevnt å trygt? Føler de også burde bli tatt vare på. For sånn som det er nå så virker det som at du svarer de stygge kommentarene får å få klikk og kan få folk til å kommentere enda mer piss siden du gir de så mye oppmerksomhet hele tiden.

    21. Hvor kjøper du buksene dine, siden de passer perfekt tll lengden din, med tanke på at du er lav? Er lav selv, og finner ingen bukser som passer lengden min, derfor må jeg alltid klippe og brette, er ganske lei av det.

    22. Dette har jeg lurt på sååååå lenge!
      Kommer det innkjøpsvideo av Dubai turene?
      Du sa jo det i den ene vloggen❤️

    23. Hvordan fikk du øyelokkene dine til å bli så faste og ikke like «hengete» som de var før? Sliter selv med hooded eyelids, så om du ikke har operert lurte jeg på hva trikset ditt var?<3

    24. Bare lurte på hvorfor du vil utsette deg selv å møte på P i paradise?
      Synes du er utrolig spennende og elsker bloggen din 😀

    25. Hvordan går du frem for å tjene så mye på bloggen din? 🙂 Har selv lyst til å blogge og kunne leve av det, siden jeg elsker å blogge men føler jeg ikke kommer noen vei med det 🙁

    26. Hvordan har det at du har blitt en offentlig person endret livet ditt og deg selv som person? Og hvis du kunne gått tilbake i tid ril du var 18, hvilket råd ville du gitt til deg selv?

    27. Disse beløpene som du omtaler som lønnen din. Er dette din personlige bruttolønn før skatt eller nettolønn etter skatt eller omsetningen i selskapet ditt?
      Forøvrig må jo dette være på lånt tid. Hvordan i alle dager kan de som betaler dette for reklame hos deg tjene på det i lengden? Du er da ikke akkurat et riksdekkende medium og må jo ha et meget snevert og ungt publikum som ikke er spesielt kjøpesterkt?

    28. Hei! Har du forsatt piercingen i nesen? Gjor det vondt og ta den? Syns du passet den veldigt bra!:-) har du lov og si hvem som skal bli med i årets PH av gamle deltakere?
      Isåfall hvem skal på PH av di gamle deltakerene? 😀

    29. Hei:) spurt om dette tidligere, men ikke fått svar. lurer på om du har opplevd at øynene/ områdene rundt øyet har blitt irritert/hovent av komorebi vippeserumet?

    30. Hvordan får du lightroom på mac? Kan man laste det ned fra applestore eller har du kjøpt programvare i butikk? Liker forresten både deg og bloggen din, og syns ikke du fortjener all kritikk du ofte får, stå på!

    31. Stilte dette spørsmålet forrige gang, men det kom ikke med, så prøver igjen og håper på svar (er veldig interessert i dette da jeg selv studerer arabisk og bor i midtøsten for øyeblikket, haha):
      Hei 🙂 Du sier du er halvt arabisk og halvt persisk, pluss at du snakker ‘semi-flytende’ arabisk. Hvilket arabisk land er du/moren din fra? 🙂 Antar bare at det er moren din som er arabisk også, siden du sier du prater arabisk med henne 🙂 I Iran prater man jo persisk. Mener også at du har sagt at du er halvt tyrkisk, men kanskje jeg husker feil? Egentlig helt uinteressant, ble bare så nysgjerrig nå som det kom opp! Haha

    32. Hei, har du silikon over eller under muskelen? Og har du skrevet et innlegg om alt rundt puppene dine? Synst jeg husker du hadde en video men finner den ikke

    33. Hvordan kan du blogge når
      Du er nede i Mexico? Skal du lage alle innlegga på forhånd, blir ikke det veldig mange visst du skal vere der i 2 måneder?

    34. Hvilken lege eller klinikk opererte du nesen? Kjempe fin <3 plis svar,føler du bare ungår de spm 🙁 takk for du nevnte prisen nå hvertfall 🙂 jeg vil og gjør det der 🙂

    35. Synes det er totalt latterlig at dere tjener så mye i måneden uten å gjøre noe som helst nyttig for samfunnet… en månedslønn på 300.000,- er bare litt mindre enn hva en årslønn for en sykepleier er. Som faktisk GJØR noe nyttig for samfunnet hver dag. Det er rett og slett kvalmt

    36. Hvorfor svarer du alltid stygge kommentarer? Du lar dem jo vinne og du legger ut de stygge kommentarene hele tiden på snapchat at du har svart dem. Hvorfor ikke heller svare de hyggelige kommentarene? Du promoterer jo de stygge kommentarene og lar dem vinne og gir dem mer pågangsmot på å fortsette..
      Bare tenker, er det ikke bedre å svare eller promotere de faste som legger igjen fine kommentarer til jevnt å trygt? Føler de også burde bli tatt vare på. For sånn som det er nå så virker det som at du svarer de stygge kommentarene får å få klikk og kan få folk til å kommentere enda mer piss siden du gir de så mye oppmerksomhet hele tiden.

    37. Hei! Du har sikkert svart på dette før, men elsker den røde off shoulder toppen! Den med lange ermer som er copped <3 hvor er den fra?

    38. Hadde aldri betalt deg en krone!!! Dumme blogg Norge som
      Betaler disse svimlende summene til deg! Hele Norge synes du er kvalmt falsk menneske! Aldri har du donert et stort pengebeløp heller eneste du tenker på er deg selv! Ikke rart Pierre dumpa deg! Æsj! Håper folk åpner øyene sine og stanser denne ekle kvalmende bloggen din som
      Er en forferdelig innflytelse til unge i samfunnet!

    39. Du er jo ikke redd for å nevne månedslønnen din 3 ganger i uka, så hva er skummelt med å si egenkapitalen du har spart opp?

    40. Er enig med en her oppe om at det er unødvendig å disse kvinner som er i seriøse forhold/gift med eldre menn, selvom du bare mener det er nasty med golddiggers så virker svaret ditt veldig dømmende. Du vet aldri hva fremtiden kan bringe og hvem du kan forelske deg i.

    41. Og forresten så er du utrolig søt!!
      Du fortjener den lønnen med tanke på alt den harde jobben du gjør som vi ikke ser 🙂
      Stå på og kos deg utrolig masse på PH<3

    42. Herregud folkens, ta å søk opp hva en golddigger er for noe før dere skriver her siden dere tydeligvis ikke skjønner noe,
      Jenter som er i et seriøst forhold med en eldre man, og er forelsket osv er IKKE golddigger. En golddigger er en jente som KUN ligger med mannen og i gjengjeld får jenten penger eller gaver (aka hore)- de får betalt i form av gaver bare fordi de ligger med denne eldre mannen.
      Så ja det er ekkelt, jenter som gir sex vekk til eldre menn kun for pengenes skyld, lavmål, null respekt ovenfor seg selv.

    43. Hahha. Du nevner månedeslønnen din hundre ganger i måneden. Men kan ikke svare på hva du har spart i egenkapital. Hele Norge ler av deg, du vet virkelig ikke hva livet er. Du er en eneste liten dritt som sitter på ræva hele dagen, kanskje en liten tur i møte en gang i skuddåret. Huff, du har det fælt? Hjelpes meg.
      Hva syns du om at dine etterkommere ikke kommer til å ligne på deg? Fordi du er operert faen i meg alle steder. Skammelig.. har ikke ord. Og værsåsnill, ikke kall deg selv norsk. Blir flau av det.

    44. Skjønner ikke hvorfor det er så interessant for dere å vite hvor mye hun har spart opp i egenkapital, haha. Av og til når jeg leser igjennom enkelte kommentar felt så vil jeg kaste opp på vedkommende, hvorfor klikke seg inn for å lese en blogg for å slenge drit? Altså hvorfor gidde å bruke tid å energi på det, jeg blir så frustrert, de det gjelder burde komme seg til en fagutdannet psykolog og få stell på de psykedeliske vrangforestillingene dem har, ingen gode mennesker slenger så mye ufortjent drit. Om et par år så blir sikkert nett vett et eget realfag på skolen, man ser jo at enkelte trenger det, Blir så dårlig. Stå på Isabel! Du er kjempe flink som står på dag inn og ut og fortsetter og underholde oss lesere, og til dere som klikker dere inn for og slenge drit, skaff dere et helvettes liv, blir faen så provosert.

    45. «Jobber meg i hel for 20.000kr mnd å du får den lønnen! Heldige!
      Isabel S. Raad
      30.12.2017 kl.20:13
      Anonym: det gjorde jeg også for tre år siden. Du kan også endre på det om du vil <3 «
      Tror du det er så enkelt å tjene seg rik? «Kan du så kan jeg» er det dummeste jeg har hørt. For så enkelt er det ikke. Da hadde jo alle blitt rik da om det var så enkelt! Er ikke alle som et skoleflinke heller, som ikke klarer å få seg en bra utdanning.
      Og uansett, grunnen til at du ble toppblogger er jo bare flaks siden du kom med på paradise, du er pen (unge jenter interesserer seg kun for pene bloggere) og at du har provosert halve Norge.

    46. Hei Isabel!
      Du kler så godt vippeekstensions kombinert med eyeliner, og jeg har selv vippeexstension, men når jeg for tid til annen skal ha eyeliner på , så skjer det hver gang at jeg mister mange vipper selvom jeg prøver å være forsiktig med en qtips når jeg jeg skal ta eyelineren vekk. Kunne du gitt ett tips til den metoden du bruker? Beskrive den eller legge det ut i en video på snap ellernoe? Tror mange sliter med det samme. Har endt opp med å bare droppe hele eyelineren og til og med øyenskygge, fordi det drysser så jævlig når jeg tar det på å legger seg inni vippene😊
      Håper at du svarer på dette livskrisespørsmålet, hahaha😊
      Klem

    47. Håper det kommer en spm runde 3 også? det er fortsatt veldig mange spørsmål du ikke har svart på enda, i tillegg til at del 2 ikke var så lang eller personlig. Men likte veldig godt del 1

    48. Håper du lager like mye liv på PH som du gjore sist, og at du kommer langt. Heie på deg.. godt nyttår 😊

    49. Kan du vise oss hva du skal pakke med til Mexico? Gjerne bare kjapt på snap elns 🙈 håper det ikke blir overvekt i år også haha!

    50. Hei Isabel ❤️ Må først si at jeg elsker bloggen din! Men håper det er greit å komme med litt konstruktiv kritikk. Syns det er litt misvisende at du på snap poster «svar» på spørsmål hvor du egentlig ikke svarer på selve spørsmålet, men bare svarer med en kommentar tilbake..

    51. «Jeg svarer på alle spørsmålene i kommentarfeltet» det var tydeligvis en løgn. Du svarer ikke på mitt spørsmål å jeg har stilt det samme spørsmålet på to av dine innlegg..

    52. Når noen spør om hvor mangen språk man kan så mener man språk man kan flytende, tvile på at du kan spansk flytende… Alle kan si hei og hade på mange språk men betyr ikke at de kan det språket.

    53. Omg så mye hat da folkens! Klikk deg ikke inn på andres blogg om du/dere ikke vil lese, så slipper man så mye hodebry i hverdagen 😅 Husk at man ikke er et bedre menneske selv når man klarer å publisere hensynsløse kommentarer!

    54. Har lillesøsteren din også budd i fosterhjem?
      Leser bloggen din kvar dag! Og fy f*** får ein innsats eg ser! Du jobber utrolig bra! Alle som skriver frekt til deg ang bloggingen din klarer bare ikkje å sjå arbeidet bak! No er eg ikkje blogger og veit lite om det. Men likevel, super bra! Du burde vere stolt!

    55. Hei Isabel! Vil bare si jeg elsker bloggen din❤️Lurer på om du hadde regulering når du var liten, du har så fine tenner! bruker du noe tannbleking og hvis du gjør det, hvilken type?:)

    56. hei Isabel! du er så flink til å holde hodet oppe og du er virkelig en av de få i bloggnorge som oppfører seg ordentlig. du slenger ikke dritt om andre, du er ærlig på bloggen og det vil du nå langt med. jeg lurer på hvilket kamera du bruker på vloggene dine? <3 godt nyttår!

    57. Har ingen ting imot deg men lurer bare på en ting, bloggen er ikke vel den eneste jobben du skal jobbe med i livet? Har du aldri tenkt å jobbe med noe annet enn blogging, det er vel noe du ønsker bortsett fra «famous»!

    58. Spurte deg i går om du hadde silikon over eller under muskelen men du svarte ikke.. håper du ikke trodde jeg mente det på en dømmende måte eller noe, bare lurer så fært fordi de er jo kjempe fine

    59. Isabel, du stråler og jeg ser veldig opp til deg. Jeg syns du ikke har dårlig innflytelsen på oss unge, for vi unge har faktisk et system å tenke med selv. Derimot bakgrunnen din og hvor suksessfull du har blitt er en veldig stor inspirasjonskilde for meg og andre 15-åringer!! jeg må si jeg geipet da jeg så månedsinntekten din, da moren min er minstepensjonist og vi må skrape sammen hver lille krone. Hun mister pengene for meg til neste år siden jeg blir 16, så du inspirerer meg til å keep it going. Wow, 200k i måneden. Wow.

    60. Folk spør om lønnen din for en grunn, så jeg syntes det var helt riktig av deg å svare ærlig på det!<3

    61. Hvis jeg har forstått det riktig så sparer du penger til leilighet/hus/bolig. Så når du har fått det skal du da ha en house tour? Det hadde vært kjempegøy!<3

    62. «Skaff deg penger på egenhånd, få deg en jobb og ikke vær avhengig av en gubbe»
      Hehe. Noen velger å være avhengig av en gubbe, du velger å være avhengig av mange mennesker selv. Kanskje ikke gamle gubber da;)

    63. Helene: Hei Helene! Jeg har dessverre ingen tips, annet enn at jeg fjerner akkurat som vanlig bare at jeg er litt mer forsiktig. Jeg fjerner sminken med en ansiktsrens fra Ola Henriksen som er i skum-form. Den funker supert bra – er akkurat som å fjerne med “såpe” bare at det er en rens. Klem!

    64. Jeg dør av hvor plaget folk blir av deg og du har de beste svarene😂😂 hvorfor er dere så jævlig sinte for at hun tjener jævig mye penger? Hvis du ikke liker lønnen din, jobb hardere og få deg ett nytt yrke;)

    65. Jeg blir faktisk helt målløs over hvor frekke folk kan være. Jeg forstår det bare ikke. Hvor jævla mye godt får disse ut av å trekke EN fuckings person ned i møkka liksom? Jeg kjenner jeg skammer meg over å være medmenneske når det finner sånne personer. Jeg digger deg Isabel, du er fantastisk. Vet ikke om noen andre som jobber såå jævlig hardt for å få til ting, slik du gjør. Du er et forbilde for mange, inkludert meg <3

    66. Holy fuck, jeg elsker deg😻Digger måten du svarer hateren dine på Hahahah! Keep up The Good Work Queen🙌🏼

    67. Skjønner at alle kan ha en mening osv og alle er forskjellige, men akkurat nå kritiserer dere helt LATTERLIGE ting som ikke har noe med saken å gjøre. Å si at hun ikke er norsk, er bare stygt gjort fordi hvor man sier man er fra er en personlig ting. Home is where the heart is, og hun er født og oppvokst i Norge og skatter og bidrar til samfunnet på samme måte som alle andre nordmenn, så plis ikke begynn med rasisme og å rakke ned på folk fordi de nødvendigvis ikke har et supernorskt utseende. Man trenger ikke ha norske foreldre eller være født i Norge for å være norsk. Takk for meg og godt nyttår

    68. Må si jeg synes du er en patetisk kvinne. Mange av snappene du legger ut på min story har du lagt ut mange ganger før og du skal liksom svare helt ÆRLIG. Når du svarer er det bare tull og svada svar du kommer med. Legger du ut det flere ganger for at du skal få flere klikk på bloggen din. Du la også en scren shot hvor du var nr 1 på blogg listen. Det er vel ike mange ganger du har vært som nr 1 på den listen. Så i går at du var helt nede på 6 plass med 24166 klikk mens nr 1 hadde betydelig mere klikk en deg. Har du ikke klær som dekke navelen din? Mener du hat du har så fin navel og mage at du må gå ut å vise den fram hele tiden? Navelen din er fan så stygg så ta å pakk den inn.

    69. Du kan ikke fortelle hvor mye du har spart i egenkapital til leilighet / hus som du drømmer om. Men å skryte hvor mye du tjener hver månde kan du gjøre opptil flete ganger.

    70. Hei, lurte på om du driver å oppdaterer nettbutikken din, har prøvd å gå inn på den men det eneste som kommer opp er at det jobbes med noe? Ønsker meg veldig den ene buksen som er der skjønner du:)<3

    71. Hei Isabel, har et spørsmål angående restylane. Jeg har tatt det selv for første gang nå, er 19, mamma syntes ikke det gjorde noe at jeg gjorde det da hun har tatt det selv en del ganger, men hun mente likevel at jeg burde ventet mange år, fordi det skjer noe med leppene når man tar Restylane, et eller annet med vevet inni leppene som kan gjøre de veldig stygge senere? Hva vet du om dette? Blir leppene ødelagte av å ta det mye?
      Klem 💕

    72. Kommer snap til å bli oppdatert mens du er i Mexico? Eller kommer noen andre til å oppdatere den? Klem <3

    73. Jeg synes det er utrulig kjipt at du skal tjene så fryktelig mye når de som faktisk kjemper for landet vårt i forsvaret tjener mye mindre.. Elsker deg som person, stå på videre!

    74. Siden du snart sjekker inn igjen, kan du lage nytt innlegg eller linje til de gamle innleggene dine om hvordan det er på paradise hotell? Fant de ikke selv, men husker at du hadde mange som var veldig bra!!

    75. Jeg lurer på siden du sparer til leilighet, som du har gjort veldig lenge nå ifølge bloggen din. Du tjener over 200.000 hver mnd, kunne du ikke satt av sånn 150.000 hver mnd i 4-5 mnd? Og enda mere når du tjente mere? Da hadde du jo hatt råd til å kjøpe noe asap. Jeg trengte iallefall rundt 400.000 i egenkapital for å kjøpe. 🙂

    76. Aldri kommentert før, men klarer virkelig ikke dy meg nå!
      Hvorfor i all verden bryr dere dere så mye om hvor mye Isabell har i egenkapital? Forteller virkelig dere til alle og en hver hvor mye penger dere har på sparekontoen deres? For det tviler jeg sterkt på! Hvor mye hun tjener, hvor mye hun sparer og hva hun bruker penger på er virkelig bare hennes sak. Synes dere skal slutte å gi henne pepper for alt hele tiden. Vær nå heller glad på hennes vegne. Stå på Isabell!:)

    77. Kan du skrive et innlegg eller lage en video av hvordan du fjerner sminken og akkurat hva den ole henriksen ansiktsrens heter? Jeg har også vippeextensions og sliter veldig med det samme som alle de over. Elsker bloggen din!!❤️

    78. Haha, lenge leve jantelov-Norge – jeg vil påstå at det og disse menneskene som lever strikt i henhold til janteloven er til å bli kvalm av! Gratulerer med hard jobbing som resulterer i god lønn & flotte muligheter – det fortjener du! 🙂

    79. Du har jo ikke akuratt jobbet for pengene dine du heller da, dumma. Du var med på ph og derfor ble du rik. En annen person sliter ræva av seg for å skaffe nok penger til å ikke sulte foran brødboksen. Men du, har faen ikke en utdanning engang. Haha latterlig!

    80. Hei Isabel. Har tenkt på en ting angående det med uber/taxi og transport. Du kjører jo ikke bil selv, men har mulighet til å ta lappen? Du kan jo spare MASSE tid å penger på dette. Hvorfor har du ikke gjort det enda? Orker du ikke å øve eller hva er greia? Mvh Marte 🙂

    81. Håper bloggen din blir nedlagt! Helt jævelig å se en tomblåst plastikkhode som deg tjene så mye!! Altså det er helt grusomt at det norske samfunnet gir en idiot som deg så mye månedslønn! Altså virkelig dette er helt sykt og patetisk og tragisk! Bare fordi du er dum og driter deg ut for hele Norge så skal du få så mye lønn? Helt kvalmt! Ikke donerer du heller store beløpet til veldighet. Håper folk stanser bloggere og bloggen din. Samfunnet tre her ikke bloggere som selger sjela si for penger og som er dn meget dårlig innflytelse. Og nesen din ser ut som Michael Jackson den synes ikke engang.

    82. Hei! Du har sikkert blitt spurt om dette før men jeg spørr alikevell!
      Når du ser på den sesongen du var med på PH, er du stolt over måten du reagerte på når du ble sendt ut?

    83. Digger bloggen din! Og det med at alle norske bloggere alltid må være så politisk korrekte er så sant. Lets be real man sier ofte ganske mange ting som regnes poliktiskukorrekt! Og at folk blir sure for at du tjener så mye er idiotisk. Du jobber jo for pengene og blogging er virkelig en fulltidsjobb! Skjønner ikke hvordan du orker men jaja ser ut som det lønner seg! You go girl<3

    84. At du tjener 250.000 i MÅNEDEN er helt sykt! Det er helt utrolig at leger, kirurger, psykiatere osv med meningsfylte jobber tjener en hel god del mindre enn deg. Tenk at du tjener mer på å skrive om hverdagligse ting og klær enn å redde liv. Jeg blir flau over hvordan verden utvikler seg.

    85. Herregud hvor frekk du er om sugar babes, ganske rikt av deg som ikke gjør annet enn å skrive og tjener 300 000 “bare skaff deg jobb”. Mange HAR jobb selv å og tro meg de fleste vill ikke jobbe som sugarbabes eller eskorter. Med de pengen kunne du ha fikser de seige puppene dine med 1 meters mellomrom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg