NELLY-INNKJØP

reklame ⎮ lenkene er annonselenker

Hei! Jeg har bestilt nå vanvittig mye fint fra Nelly i det siste, men jeg har helt glemt å vise dere. Det tyder på at jeg har hatt en hektisk periode, for disse innleggene synes jeg er super gøy å lage. I går kveld tok jeg meg tid til å shoote mine favoritter fra den siste bestillingen min for å vise dere. I tillegg må jeg bare tipse dere om det sjuke salget som pågår akkurat nå på Nelly med opptil 50% rabatt! Du finner hele salget HER.

JAKKE HER

ADIDAS BUKSER HER

POPPER PANTS HER

JAKKE HER

JAKKE HER (elsker denne!!)

JEANS HER (nå på -30%!)

GENSER HER

KJOLE UTSOLGT

OVERDEL HER (nå på tilbud!) ⎮ TIGHTS HER

90 kommentarer
    1. Ryktes, og er ganske åpenbart at du legger igjen kommentarer selv i kommentarfeltet for å generere klikk

    2. Ryktes at operasjonen du ikke snakker om er en 2. operasjon av rumpa. Den har jo blitt en god del større siden første operasjon

    3. Hei! Har hørt rykter av noen som mente de kjente deg, at du har fjerna fett fra innsiden av lårene for å få «tigh gap» og la fettet inn i rumpen. denne personen nevnte at h*n kjente deg… men jeg vet jo ikke om det er sant.. <3

    4. Heeii, har hørt mye rykter om at du og Pierre egt er sammen.. folk som har sett dere ilag og sånt…osv, men jeg har ikke peiling..
      Btw, elsker deg😻

    5. Hørte ryktet om at bestevenninna de ifra Stavanger gikk rundt å sa det var nedentil du hadde operert.. trist hvis det stemmer, da er hun ikke en særlig god venninne.

    6. Prøver helt ærlig ikke å såre deg eller være en ¨¨hater¨¨, men den kirurgen som opererte rumpa di gjorde ikke en god jobb. Virkelig, den ser ikke normal ut. Det er ikke engang størrelsen på den, men at den ”stikker” ut som om det er ballonger stappet under huden. Jeg selv vurderer å operere rumpen større, og etter en del research har jeg funnet frem til en russisk kirurg, drseymuraliev heter han på insta. Det han klarer å forvandle kroppen til er KUNST altså. Selvfølgelig veldig dyrt, men veldig verdt det også. Billige kirurger gir som regel billig resultat.

    7. Ryktes lm at du har fylt rumpa de en gang til. Altså tatt en til operasjon som du ike forteller om. Pierre ville heller ikke bli med på denne operasjonen så du tok med Vennina di, som Pierre sa i vidoeen. Mem til poenge, rykte går rundt fordi rumpa dr har blitt så mye større en Hvordqn den var etter operasjon 1

    8. Ryktene sier at du sier at siste operasjonen du hadde var å prøve å få den siste hjernecellene din som var lam til å gå igjem. Stemmer dette? Vist dette stemmer må du kreve pasient skade erstatning!! Var totalt mislykket å siste hjernecellene din ble døde! Rett og slett ingen aktivitet der no!

    9. Jeg skrev det med Tigh gap fettet du fjerna osb. Personen som sa det var under falskt navn/anonym. Aner ikke hvem det virkelig var

    10. Herreguuud, jeg døøør av noen av kommentarene. Folk er så jævla latterlige. Du er kjempeflott Isabel, de som sier noe annet har ikke mye å skryte av imellom øra! Stå på, du fantastiske menneske <3

    11. Ryktene svirrer og går verden rundt at Kari og Ola nordmann er både dumme, dumme og late, A4, og dumme. Latinamerikanerne, Litauere, Indere, Pakistanere og diverse folk ler og ler av dumme nordmenn. Og her bevises det igjen av: Kari nordmann over her:-)

    12. Kjære deg. Ikke hør på de som er haters. Jeg er flere år eldre enn deg, men synes du fortjener din plass på topp. Det at du publiseres alle kommentarer viser hvem du er. Mange av de andre, feks pilotfrua er redd for at tidligere ting om henne kommer ut. Du står for det, du er nydelig. La haterne holde på, flere penger i kassen til deg.😂👍

    13. Ikke be oss om å si hvilke rykter vi har hørt om deg som du SIER du skal bekrefte/avkrefte når du ikke gjør det. Er så veldig unødvendig å lure oss bare for at du skal få kommentarer for å “mase” om ryktene på snap og få trafikk på bloggen. Ta litt vare på oss lesere i 2018 vær så snill, er vi som lar deg ha denne drømmejobben.

    14. Rart at du Kari 00.40 har et såååå norskt navn og skriver sååå dårlig norsk. Måtte bare fundere litt her, men kom frem til at Kari er som mange andre nordmenn….dum med få hjerneceller..

    15. Du har så flotte lår, former men samtidig tynn. Vakker er du, og du kler alt, med den kroppen, brunfargen, hårfargen osv. Må si at jeg selv har tynne flotte lår, og at gutta elsker de. God bless beautiful woman!!

    16. Hei,
      Jeg lurer på om du kunne laget noe innlegg ang treningsrutiner og skjønnhets/sminke rutiner/produkter/tips:-)) tror også at flere slike innlegg ville vært bra for businessen, mtp å øke lesertall:-))
      Klem<3

    17. Hei. Ser på sesongen du var med på PH nå på viafree, og merker at du hadde ganske annerledes stemme da? Litt mørkere og hesere kanskje, mens nå har du ganske lysere og klarere stemme haha. Du har ikke gjort noe med stemmen din?? Ikke ment som hat, bare en morsom observasjon 🙂

    18. Er det sant at du slo Pierre på Rhodos? Har noen bekjente som mener at de så det.. tvilee på at det er sant

    19. Lå du me Pierre i Rhodos?
      Var jo bilder av dere som folk tok, mener du aldri har svart på de ryktene i Rhodos! Legg kortene på bordet

    20. Hørte at du var skikkelig ekkel mot en venninne av meg på byen, men spurte en annen venninne som var med, som avkreftet det. Stakkars deg som får så mye dritt, syns faktisk synd på deg. Jeg hadde ikke taklet så mye dritt, selv med lønnen du har. Man kan si at bloggere ikke fortjener den lønna, men jeg syns faktisk det. Stå på videre!

    21. Hei! I fjor hadde du et innlegg der du viste hvordan år 2016 var for deg, har du planer om å gjøre det samme om 2017 også? Både oppturer og nedturer?
      Liker sånne innlegg, da det er så mye som skjer i løpet av et år 🙂

    22. Koffer promotere du for ekte pels? Skjønna det e hver sin smak men likevel, dette e pels som tilhør dyr. Koffer kan du heller ikke promotere for diverse klær som ingen dyr har måttet lidd for?

    23. Kommer du til å oppdatere på Instagram og Snapchat også mens du er på paradise hotel? Eller bare bloggen?

    24. Du ?> 02.01.2018 kl.18:35
      Hva er galt om hun skulle promotert for pels? Det er ikke alle dyr som lider og dessuten kan du kanskje starte med deg selv! Slutt å gå på gata, så du ikke tråkker på maurene. Herregud, er så lei folk som skal tvinge «antipels» på alle andre. Sett i gang med en demonstrasjon eller organisasjon og gjør noe i steden! Få rævva i gir!!😂 Tror ikke Isabell ventet på DIN kommentar for å evt slutte å poste bilder med pels.

    25. Jeg har et spørsmål jeg har lurt på lenge, som er dette: hvorfor ønsket du å operere rumpa di til en eneste ballong når du kunne trent den så fin og fått lårmuskler? Tror heller at det ærlig får gutter til å sikle.

    26. 20.27. Du vet tydeligvis ikke mye om pelsdyrindustrien, det er groteskt. At dyr i det hele tatt skal lide for at stygge egoistiske kvinner skal pynte seg….dårlig sammenligning du kom med. Det er forskjell på og måtte forflytte seg som menneske og å pynte seg. Håper du blir et minkdyr selv i ditt neste liv, så kommer nok tårene fra mennsker som syntes synd på deg til og telle annerledes.

    27. Jeg dør ! Jeg virkelig dør … her skal man legge rykter man har hørt så de kommentarene skjønner jeg men det jeg ikke skjønner er hvordan folk kan skrive eller lage så onde rykter om ett annet menneske. Vel og merke ett annet menneske som også har følelser !! Som er menneskelig … jeg . Har ikke ord. Rumpa hennes som en ballong er det noen som sier ? Man kan trene rumpa stor sier andre. For det første syntes jeg rumpen din er fin 🙂 for det 2, om hun vil ha sånn rumpe , og ikke gidder å trene seg til en så er vel det faen enes valg om ikke deres ? Dere kan ha meninger om hvordan den ser ut , alle mener forskjellig , men til syvende og sist er det isabell som skal være fornøyd så hold tankene deres for dere selv. Det med at hun bitch klappet Pierre fordi han var i samme land , ‘er det ikke lov og være i samme land’ Okei ingen av oss vet alt om forholdet dems og ting som er uoppgjort. Hadde eksem min dratt til samme ferie land som meg , å jeg ikke var over han, eller hadde noe uoppgjort kunne jeg lett gjort set samme. Jeg sier ikke det er riktig reaksjon eller noe , men ikke kom her og fortell meg at dere aldri har klappet til noen selv om det var feil relasjon?
      Stå på isabell <3

    28. Sheeeeet Hahah så mange bitches som leser bloggen din as, Isabell! Men hey, de leser jo bloggen din fordi de egentlig syns at du er dritt pen og vil ikke innrømme det! De er bare noen misunnelige jævler haha ouf! Jeg er kjempe misunnelig og jeg kan være ærlig om det, og si at jeg er det og at du er både vakker og herlig! Look at that beauty! Du sminker deg helt perfekt, fint langt hår, og har en bra stil! Ooooog du er sykt pen både med og uten sminke!! Assa women, u look amazing 💋💋💋 and are amazing! Beste personligheten as haha dør hver dag av snappene dine, tror vi kunne ha blitt gode venner Hahah uff jeg ler av alt i tillegg…ekke bra!

    29. Hvorfor har dy blå øyne på tb snappere du legger ut må? Mens på barne bildet og nå har du brune? Brukte du kontakt linser? 🙂

    30. Føler du deg noen gang stygg/feit? Må bare påpeke at det er du absolutt ikke! Bare lurer på om du som er så pen (i omtrent alles øyne) også føler på det som “vanlige mennesker”? 🙂

    31. Føler du deg ikke litt spesiell som driver å slår og kaster ting i den alderen du er i ? Blir spennende når eksen din forteller til VG. Eller derfor du gjør det «godt» igjen med å være sugarmummy for han? Sannheten kommer uansett ut Isabel selvom det svir.

    32. Det er klart og tydelig Isabel du kommenterer og later som andre skriver positive kommentarer til deg selv under kommentarfeltet ditt. Hver gang du får negativ kommentar kommer det en rævslikker som skal skrive så fint kommentar for å ta igjen, alle skjønner at du selv kommenterer dette!

    33. Vet ikke om nån har stilt det her spm! E veldig fint å følle dæ på snapstory å! Blir den også oppdatert slik som bloggen? 😃

    34. Hei!
      Lurer på hva klinikken som du utførte neseoperasjonen på, heter?
      Har sendt deg Mail siden du har tidligere sagt at du ikke ønsker å reklamere for den, men du har ikke svart 🙁

    35. Jeg ler mer enn nødvendig av at alle påstår de vet hvilket inngrep du har gjort, Jesus. La henne være.
      Jeg lurer på om du kan ta noen bilder av hva du skal bruke på paradise, om du har lov:)

    36. Nå til dags ser mange opp til bloggere osv. Noe jeg gjør også, pluss alt presset rundt kropp, penger, sminke osv!!
      Åssen kan man bli kjent på en måte og få penger av dette? Hva er ditt beste tips? Hvis dette er noe en drømmen om! Er det umulig? Og hvordan kan man starte , hvis jeg kan kalle det d<3

    37. Eg blir lika målløs kvar gong eg lese kommentarene på bloggen din Isabell!! E så trist at folk klare å skriva så ekle og unudvendige ting..
      Du e ein fantastisk person Isabell, å du e så åpen og inspirerande person! Aldri la dessa nettrollå komma inn på deg, de e bare bittre folk så ikke e fornøyde med seg skjøl!
      E ikke så rart det e så mye mobbing og bitterhet i verden når folk faktisk har samvittighet te å skriva så forbanna mye urelevante og stygge kommentarar…
      Koffer ska folk kommentera negativt om utsende ditt? Ka får de ut av det? Du e så forbanna nydelige, å ikke hør på de!! De e bare sjalu.. sjalu og velge å helle dra deg ner å sei drit for at de ska føla seg bedre.
      Isabell følge med på mote og blogge mye om mote, og sånne «pels» jakker e alltid mote når det e kalde tider, å at folk ska hata på det forstår eg ikke??? Sauer, kuar, kylling og grisar e ett av verdens næring og mest «solgte» matvare og de e dyr!? Ska me alle hata på folk så spise det då? Blir så urelevant for meg då å hata på ett klesplagg for folk går ut i fra at det e ekta pels? Årrh kjenne eg blir provoserte, eg seie ikke «ja drep reven elle minken for eg vil ha den huå elle sånt piss» men altså ærligtalt folk tenk dåkke om før dåkke søenge dritt JYSSSES!!
      Eg elske bloggen din isabell å eg digge deg! Stå på og vis de forbanna nettrollå at de ikke kan stoppa deg, det e jo ein grunn te at du e topp bloggar!! Eg konne skreve utroligt mye fint om det Isabell❤️ Meen tror ikke eg hadde fått plass te alt på kommentaren haha;)
      Men nok ein gong eg elske deg alt med deg og stå på videre eg heie på deg!!❤️❤️

    38. Hei KNUT, du som tror at det er Isabell som skriver disse positive kommentarene. Nei er nok ikke det skjønner du! Det er menneskelig å si snille ting til en person som får dritt etter dritt etter seg 😉 er ingen rææævsliker nei!
      – Madeleine Thoresen Hongslo 😉 AKA Madeleine T.H

    39. Hei Isabel! Synes du er så utrolig vakker og god! Du virker som en fantastisk venninne, søster og datter, og jeg vil at du skal vite at jeg beundrer deg for det! Har aldri skrevet til deg før, men ønsker at du skal vite at jeg synes det i og med at du får unødvendig mye hat mot deg for tiden! You go girl- stå på videre ❤️

    40. Kan du lage en step by step på hvordan du tar på eyeliner når du har vippeexstansions og hvordan du tar den av igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg