SNART SKJER DET

reklame ⎮ annonselenker

Hei babes! Nå er jeg hjemom en liten tur, før jeg skal på neste behandling. Det har gått i ett siden jeg stod opp i morges. Dagen i dag har vært en veldig hektisk dag hittil, med andre ord. Jeg har flydd fra behandling til behandling. Det er ikke så veldig lenge til jeg reiser nå (æææ!), og derfor må så klart alt være on fleek. Både, hår, negler, bryn, min brunfarge og vipper. Det er mye som skal fikses på, gitt. Sånn er det å være over gjennomsnitlig opptatt av utseendet. Hehe! Jeg er så stresset over hvordan jeg skal vedlikeholde alt når jeg er bortreist, men jeg får trikse litt med andre alternativer. Det ordner seg!

・ DAGENS PLANER ・

✔️ Pakke til Mexico!

✔️ Vippetime

✔️ Brynstime

✔️ Negltime

✔️ Ta sol

LUE HER ⎮ FAUX FUR JAKKE HER ⎮ GENSER HER

Det er i grunn det de neste dagene mine innebærer: behandlinger, behandlinger og atter behandlinger. I morgen står pedikyr og frisørtime på agendaen, før jeg skal springe tusen ærender rundt i byen. Jeg må kjøpe nye linser, løsvipper (tusen takk for alle tips!), sminke, adapter, ny GHD-rettetang (denne, den er DØDS bra!), p-piller, hårolje osv osv. The list goes on! Forresten, jeg fikk en svær bestilling fra Nelly på døren i går som jeg så vidt viste frem på snapchat. Vil dere ha et eget innlegg senere i dag hvor jeg viser frem innholdet? Let me know. ❥

48 kommentarer
    1. Føler ikke du deg litt gammel for paradise? Ikke slemt men men synes heller du burde være programleder enn deltager! Uansett håper jeg det ikke går dårlig nå som du er så gira, skal heie det jeg kan!!

    2. Vil gjerne se! Får så mye inspirasjon, elsker stilen din! Har ikke fulgt noe spesiellt med på PH i 2017, men kommer til å se hver eneste episode når du er der. Gleder meg 🙂

    3. Helt ekstremt du mener dette er en jobb, skrive om behandlingene som er behagelig å få. Heldige deg ❤️

    4. Nei takk, orker snart ikke å se mer Nelly-innlegg. Alt er bare Nelly, Nelly, Nelly… når du førstes kommer med et nytt innlegg på bloggen, så vil jeg heller se noe av hverdagen din. Du oppdaterer så sjeldent for tiden.

    5. “Behandling, behandling,behandling”…..Noe så grenseløst tomt, platt og totalt uten noen tendens til ekte substans.

    6. Legger merke til at i sesong 7 så ligner du utrolig mye på sidra! Utrolig naturlig nydelig, du er fin i alle versjonene du
      Ha en fin kveld, og ja takk til nelly innlegg!

    7. Herregud for et rått antrekk! Den hatten kledde du godt 😀 Morsomt å se du prøve noe nytt klesmessig!

    8. P piller. Haha planlegger du sex med Pierre? Håper det går etter planen din ikke endermed at han ligger med din bestie inne på pH karma is a bitch

    9. Jaa! Syns det e kjempe kjekt å følge deg, du kunne jo laga video av det? Syns du er så flink på det! <3

    10. Hei, jeg liker deg! Men synes det er kjedelig at alt består av Nellykjøp og behandlinger… Det «verste» er at du er jo så nydelig naturlig… Liker at det står noe spennende når man logger inn. Svar på spørsmål er noe av det beste. Skriv gjerne hva du gjør utenom shopping og behandlinger. Vanlige hverdager med tanker du har ♥️

    11. Hei Isabel! Jeg har fulgt med på deg helt siden du kom inn på Paradise Hotel og jeg digger at du bare kjører din stil 100% og at du tør å si dine egne meninger! Men jeg lurer på om du synes DU bidrar til å normalisere plastisk kirurgi og til et vanvittig kropps-og skjønnhetspress?

    12. Kommer “rykte bekreft/avkreft” innlegget snart? 😀 Gikk mye i det samme så kan jo ikke ta så lang tid <3

    13. Har du flyttet ut av leiligheten din? Bor du nå med moren din?
      Har du noen følelser igjen for Pierre? Dere passer så godt sammen 🙂

    14. Ett spørsmål. Kor længe bli paradise hotel programman inne på viafree eller bli de væranes dær ? 🙂 Håpe du veit.

    15. Jeg synes det er veldig bra at du er så ærlig angående hvilke behandlinger du tar Isabelle sånn at ikke unge jenter tror at man automatisk ser “perfekt” ut hele tiden, men jeg synes også det er veldig trist at du føler behovet for å ta så mange behandlinger “bare” for å være tilbake på tv skjermen. Skjønner godt at alle vil føle seg litt ekstra fin, men synd at samfunnet er sånn at det er naturlig å fikse alt det overfladiske til en såpass stor grad

    16. Aldri giddet å følge med på paradise før, tror jeg så 5 minutt av en episode før, da jeg var hos en veninne, fant ikke ut at
      det var paradise før det var ferdig xD
      MEN i år…. 😂 da gleder jeg meg! *stor fan* ser på bare for å følge deg <3

    17. Den rettetangen der er sykt dårlig også anbefaler du den. haha.. ghd er oppslrytt fordi det heter ghd

    18. Har den ene puppen din sunket i forhold til den andre? Og hvor er kløften din? Det er jo 10 cm mellom hver pupp, jeg råder deg til å gjøre noe med dette, du som har råd til sånt, for det så ikke så veldig attraktivt ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg