MITT 2017 ⎮ DEL 2

Jeg var i Stockholm i forbindelse med en dødskul Nelly-fest! 🎈

Jeg ble en stor fan av uteserveringer og drinker.

Jeg var på to festivaler.

Sidra fylte 12 år, og det ble så klart feiret med en storslagen bursdagsfest!

Og i den forbindelse bakte jeg min første kake fra unn EVER. Det tok meg forøvrig HELE natta. Hahaha!

Jeg fikk tilsendt mange spesielle meldinger.. Slik som denne:

Jeg nektet å innse at høsten hadde meldt sin ankomst, og spaserte fortsatt rundt i tynne jeansjakker. Ekte G!!

Jeg flyttet ut av min egen leilighet, så derfor måtte jeg en tur til Ikea for å handle litt nye greier jeg trengte. Jeg fikk utrooolig mye hets for antrekket jeg gikk i. Folk ass! Alt man skal orke å la seg provosere av..

Jeg reiste til Bali med bestevenninnen min!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Der bodde vi i en døds nice og svææær suite med jacuzzi ute på verandaen. Savner dette så mye!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rebecka og jeg var også i Dubai sammen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk en kjærlighet for sushi! Eller, kylling maki da… Hehe.

Jeg tømte leppene mine. Her trodde jeg at de var fillersfrie, men deeet var de ikke. Jeg måtte gjennom en til behandling for å bryte ned alt.

Jeg shoppet som aldri før… Kremt.

Jeg fikk SÅ fine negler!

Jeg koste meg mye med mini me 💕

Jeg begynte å trene litt sånn smått..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ble så forelsket i Dubai at jeg måtte dra tilbake enda en gang.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

______

Et eget innlegg om hvordan året mitt har vært kommer. ❥

27 kommentarer
    1. Alle har ulik smak, men så lange negler? Forstår velstelte negler, men hva er greia med lange klør? Du som er så pen og flott trenger ikke gjøre alt så ekstremt. Alt må ikke være størst, lengst, smalest. Du er jo på ditt vakreste når du toner alt ned 😀. Syns jeg da.

    2. er det du som spanderer for ferien da dine nærmeste venninne reiser med deg, eller betaler de for alt selv? Bare nygjerrig 🙂

    3. Hva het hotellet/villaen dere bodde i når du var i Bali? Og hvor i Bali lå det? 🙂 skal dit i år og kikker litt på steder å bo 🙂

    4. Du sa bloggingen din ikke ville endres og at alt vil være som før etter du dro til Mexico men det er mye av det samme vi har sett før og veldig uinteressante innlegg dessverre. Hvordan tenker du å holde dette gående i to måneder?

    5. Unnskyld meg folk. Dere er egt helt sykt dumme.. selvfølgelig blir ikke bloggen lik som den var før hun dro inn i pH.. liksom Halo de sitter ikke med PC der inne og skriver et innlegg.. Broshan er dere virkelig så dumme.. tenk litt

    6. oh no. du kommer vel til å tape masse penger, slik som denne bloggen taper seg? 1 innlegg om dagen, vi er vant til 3? og innleggene er av mindre kvalitet than evet =/

    7. Som om å være en del av spillet på PH ikke er nok, så må dere alltid dra henne ned enda lenger! Synes dere ikke at dere bør heie på henne heller? Om dere bare skal klage, så kan dere bare la være å kommentere.
      Hun blogger når hun får lov til å blogge! Hun forventet kanskje ikke at hun fikk så lite tid til bloggen, og hun er nok skuffet selv også. Ikke gjør en stressende situasjon værre for henne.

    8. Du som sa SÅ mange ganget at vi ikke kom til å merke noen endringer med bloggen fordi om du var i Mexico? Bullshit. Her er jo bare masse forhåndskrevete innlegg med bare gamle bilder å kjempe lite tekst. Kjedelig! Dette innlegget tok deg vell 10min å snekkre sammen…

    9. Hva heter han Snapchat-duden? Selv om du kanskje ikke tar i mot, så kunne i hvert fall jeg tenkt meg en sånn person i livet mitt 😂

    10. Skal du bare re-poste gjennom hele oppholfet? Jeg dkjønner st du ikke kan snakke om ph og du har innsoillingstid, men du pleier å poste masde annet til vanlig også

    11. Slutt å klag! De er jo gøyere å se Isabel på PH enn å lese bloggen (bra blogg også da), hun er jo sykt kul og morsom å se på TV!!😍 hvor er den besje og hvite bikinien fra forresten? Sykt pen😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg