WHAT’S ON MY PHONE

Her kommer et etterlengtet innlegg, nemlig «what’s on my phone»-innlegg. Det har dere etterspurt i flere måneder, men av en eller annen grunn har jeg ikke laget et slikt innlegg. Nå fikk jeg omsider fikset det – endelig. La oss sette i gang! 💕

Slik ser bakgrunnen min ut. Ikke så veldig spennende, sånn egentlig. En liten påminnelse til meg selv bare. Viktig å ta gode valg her i livet, hehe. Dessuten er rosa min favoritt farge, så det er en selvfølge at bakgrunnen min er rosa. Så det så! 💕

・ APPENE JEG BENYTTER MEG AV ・

_____

Snapchat, Facebook, Messenger og Instagram – så klart!

VSCO, Snapseed, Facetune og Perfect 365 er supre apper til å redigere bilder med.

Spotify bruker jeg daglig til å høre musikk på.

Blogg.no-appen bruker jeg til å sjekke kommentarer i løpet av dagen.

Candy Crush. Im the motherfucking QUEEN. Spiller det hele tiden, og jeg er konge i det spillet. For real.

Tictail er appen som er knyttet til nettbutikken min som jeg bruker når jeg har klessalg.

Sparebanken + vipps = 💸

Wish er noe jeg bruker som tidsfordriv når jeg har dødtid. Har bestilt så mye piss altså. Haha.

Jodel. OMG sier jeg bare. Har hatt appen i en måned kanskje, men har slettet den nå. Man blir gal av å lese alt det fæle som blir skrevet om seg selv.

Buzzfeed er en app for enkle og gode matoppskrifter. Anbefales!

Brun & Blid, så klart. 

9 kommentarer
    1. Hadde vært gøyere om du tok bilde av alle «sidene» på hjemskjermen. Ikke bare en av de, ser du har noen fler der. Men fine bakgrunner👌

    2. Er du på paradise hotell innspillinga nå, eller har dere ikke startet med innspillingen enda?
      Hvis du kan nevne det:)

    3. Hvilket level er du på i candycrush? Hahaha, selv er jeg på level 2480 – føler meg som tidenes nøørd! :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg