NÅ AVSLØRER JEG… | PARADISE HOTEL

Det er hele tiden masse spørsmål angående Paradise Hotel. Det er fullt forståelig, men jeg tror og håper at dere forstår at jeg ikke har tillatelse til å fortelle dere noe av det som skjer denne sesongen. Derimot kan jeg dele alt om min første sesong! En ting mange av dere lurer på er hvordan parseremoniene fungerer. Let me tell you!

Søta på parseremoni i 2015. 🤓

Vi får en viss tid å fikse oss på etter middagen (middagen blir ikke filmet, da er vi off cam). Da må vi oppholde oss på rommene vi bor på frem til vi får beskjed om at vi skal samles. Det som mange ikke vet om tv-produksjon er at alt tar vanvittig lang tid. Altså, sinnsykt lang tid. Det var jeg ikke så veldig innforstått med sist jeg var i Mexico, og jeg ble mildt sagt sjokkert når jeg forstod hvor mange timer som skulle gå til å sitte rett opp og ned. Gørr kjedelig med ventetid, men slik er det jo bare. TV tar tid. Anyway! Etter at vi har samlet oss sitter vi og venter en god stund (litt usikker på hvor lenge, men kanskje 1 time?) frem til alt av kamerautstyr osv er rigget og klart. Deretter er det action, cameras and lights! Showet står på – seremonien pågår. Når den delen er ferdig, samles alle deltakerne igjen sammen med deltakeransvarlig som passer på. Hvor lenge vi må vente etter seremoniene er også litt forskjellig fra gang til gang, men det er lenge. Veldig kjedelig for et utålmodig menneske som meg, men det overlever jeg. Hehe!

Det er det mange ikke er klar over – det klippet dere ser på TV-skjermen som varer i kanskje 5 minutter har tatt oss flere timer å spille inn. Interessant, ikke sant? 😉 Litt inside info her. Klem!

23 kommentarer
    1. Om du skal blogge prøv å skriv mer😐 blir flaut når du skriver et innlegg som alle har hørt før. Ikke rart at Sofie Elise er den største norske bloggern når jenta vet hvordan man skal skrive. Du nevner unødvendig ting som vi ikke trenger å høre. «Deretter er det action, cameras and lights! Shower står på- sermonien pågår» KOM IGJEN🤦🏽‍♀️ Og du som skulle skrive bok😭

    2. Dette var veldig, veldig lite inside. Sorry, men dette er ikke bra nok. Vi vet jo at de ikke filmer middagen, vi vet at dere er pyntet før par-sermoni. Vi vet at det er mye klipping, og varer lenger enn det ser ut som. Det kan man skjønne av å se på en epiode… og vi vet at vi ser ca 40m av 24t. Sier seg selv at dere er offcam en stund.
      Det som ville vært gøy å lese, er om det er ekstra drama vi ikke får se. Var det noen gang for drøyt for å komme på tv?
      Skjedde det noengang noe du vil fortelle som ikke kom på tv(altså når dere ikke var offcam)

    3. Skjønner at du må ha noe å skrive om der nede, men dette har vell strent tatt maaaaange av dere som har vært der skrevet om x-antall ganger på bloggene deres? 😛 Så var ikke akkurat en nyhet dette her

    4. Dette har vi lest mange ganger før, dette blir for dårlig, forstår hvorfor du ikke er nominert til Vixen. Kan du ikke heller legge ut litt mer kroppspress? Nei jeg mener ikke innlegg om når du følte kroppspress, jeg mener videoer og bilder på snap som bare er for kroppskyld. Rent kroppspress. Pliiiis det er så gøy!!

    5. Hei Isabell ❤️
      Håper ikke de idiotiske og frekke kommentarene går innpå deg.
      De fleste nordmenn har desverre ingenting bedre og gjøre en og slenge dritt og prøve og knekke de som faktisk har klart og oppnå noe i livet.
      Du er en rå jente og er kjempe pen og har en kjempe fin personlighet. Håper du fortsetter og være deg selv og at du aldri slutter og blogge ❤️ Og fokuser på kommentarer som drar deg opp istedenfor ned

    6. Jeg skjønner at du ikke kan røpe noe om årets innspilling, men har du virkelig tenkt å blogge i potensielt to måneder om ingenting? Ting du har skrevet om før, og liste-innlegg og bare gamøle bilder? Kan du ikke ta selfies eller antrekksbilder med nøytral bakgrunn engang? Hvis avtalen med TV3 er at du skal kunne blogge som vanlig må du da få lov til å poste noe lott mer spennende?

    7. Herregud dere skjønner vel at isabel ikke kan skrive dette? Tenk dete selv å måtte forhåndsskrive innlegg for 2 mnd, det er ikke rart de er korte! Dere kan ikke både få isabel på TV på paradise, OG ha like god blogg som vanlig. Synes det er bra at det i det hele tatt blir oppdatert, og vi tåler helt fint kortere og mindre innholdsrike innlegg enn før

    8. Hahahaha!! Lættis!! Kom med noe vi ikke har hørt før da! Er du så forbanna stolt over at du var med ph??? Du er vel super stolt av å kanskje få være med igjen !!! Hahahaha!!! Håper egt at du blir med, så får vi noe å le av på TV skjermen ! Du er ALT for glad i oppmerksomhet at det blir for kleint!!! Du takler jo ikke å være med på intervju en gang !! Voks opp

    9. Hei flotte Isabel! Jeg har et par spørsmål jeg veeeldig gjerne lurer på, for skjønner ikke så mye. Hva mener folk med at du “boikottet” paradise eller hva det var? Skjønte ingenting av akkurat det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg