JEG BLE FILMET NAKEN

reklame ⎮ annonselenker

TOPP HER ⎮ SHORTS HER

Jeg får stadig spørsmål om hvordan det er å bli filmet naken, og det er noe jeg velger å svare på i et eget innlegg fordi at såpass mange lurer på akkurat det. Jeg forstår dere, haha. Merkelig spørsmål egentlig, men i og med at jeg har vært på innspilling der det skjer både en og to ganger vet jeg jo hvordan det er.

På innspilling til PH er det jo slik at det er kameraer over alt på hotellet, og vi blir filmet 24/7. Døgnet rundt, altså. Når vi går på do, når vi krangler, når folk har sex, når man dusjer, når man bæsjer.. Ja, til og med når man setter inn en tampong. Haha! Det som er greien er at man blir veldig (med stor V) vandt til kameraene kjapt. Man tenker over de de første to-tre dagene kanskje, og så er man ikke så oppmerksom på de. Det høres kanskje rart ut for dere, men det er faktisk sant. 

Til tross for at det er kameraer over alt, kan man kontrollere hvor mye man vil filmes naken til en viss grad. Om man ikke vil flashes naken på TV-skjermen når man for eksempel dusjer, er det bare til å dusje i bikini eller passe på å dekke seg til litt. Jeg skjulte meg ganske mye inne i dusjen mens jeg dusjet da jeg var heldig med at kameraet ikke filmet rett inn i dusjen. Det har så klart også mye å si. Noen rom har jo veldig åpen planløsning, og da er det kanskje ikke et alternativ, men på mitt rom i den første sesongen jeg deltok i var jeg veldig heldig med. 

Når det er sagt synes jeg ikke at det er så biggie å bli filmet naken. Jeg mener, kropp er kropp!

17 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg om at kropp er kropp:) Det er naturlig og folk burde ikke skjems. Men det jeg reagerte på var filming av dere på do. Altså seriøst, trenger de å få med seg når dere basjer eller bytter tampong. Virker ganske ekstremt og helt unødvendig.
      Godt at dere kan bestemme hvor mye nakenhet av deres som skal vises på TV. PH er underholdnende, men personlig hadde jeg aldri orket å brette meg ut på den måten. Vil gjerne ha litt privatliv, spesielt på do xD

    2. Du elsker jo å vise deg frem,så om det er i en dusj helt naken så er jo det ideelt for deg. Du får jo vise alle din opererte kropp. Jeg kan tenke md at det blir mye Isabell på PH i år. Du stikker deg sikkert frem over alt,, og legger deg borti alt som skjer. Du er enormt PR kåt. Jeg kan tenke meg til at PH vil være fin PR for din del. Vi får helt sikkert se en del av den dårlige operert rompa di 🙂

    3. Jeg ser på Insider FEM nå. Hvor ei jente skal operere nesa på comfort surgery hvor du opererte deg! Og hun viser frem et bilde av deg og sier du hadde samme utgangspunkt som henne og liker hvordan din ble og vil ha ish sin sånn også 🙂 syns du det er litt stas? Hehe

    4. Syns dine overskrifter som du legger inn på snap for bloggen din er mye vrøl og mye av det samme. Er du så desperat for å få klikk? Slik som overskriften her. Jeg blei filmet naken.
      Syns du er ei patetisk jente som er besatt av kropp. Ser at meste parten av bildene du legger ut ser man den stygge navelen din. Den kunne du ha spart oss for med å ha på deg klær som dekker den, men det ser ut som du ikke har så mange slike klesplagg. Ræva di ser jo helt jævlig ut. Den ser jo så unaturlig ut som det går ann å få den samt de fæle brystene du har etter operasjonen din. Du har ikke vært heldig med de to operasjonene må jeg si.

    5. Såg også det på insider fem, hun hadde din nese som utgangspunkt. Synes du ikke det er litt dumt at du kan være med på å få andre ti å ville operere seg? Neij, ikke din skyld at de gjør det! Men leserne dine blir jo påvirket! Og det må jo jenta på programme ha blitt ettersom hun visste din nese og ville ha sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg