DERE HADDE RETT OM ALT

Husker dere da jeg skrev at jeg ville skaffe meg en valp i fjor vår? Det var så mange av dere som frarådet meg til å gjøre det, fordi at en hund krever vanvittig mye tid og arbeid (naturligvis, det er jo et levende vesen). Selv om jeg på den tiden syntes at dere ikke hadde nok innblikk i hvordan livet mitt var på daværende tidspunkt til å kunne mene at jeg ikke skulle klare å gi valpen den omsorgen den fortjener, innser jeg nå i ettertid at dere hadde rett. Det er en av grunnene til at jeg elsker dere såpass mye – dere kjenner meg. Dere gir meg tips og råd som jeg kanskje ikke alltid er enig i, men mye av det dere sier er kun ment for mitt eget beste selv om jeg ikke alltid ser det der og da. Det gjaldt for eksempel også når det kom til inngrepene mine. Jeg fikk så mange kommentarer daglig som gikk på at jeg var syk og at jeg trengte hjelp, for antall inngrep som jeg utsatte meg selv for på et år var ikke sunt. Da fnyste jeg det bare bort og mente at det var hat, men det gikk et par måneder og så innså jeg hvert ord dere forsøkte å få meg til å forstå. Dere er seriøst gull verdt, og dere skal vite at jeg ser på dere som mine bestevenner. Jeg har kanskje ikke så ekstremt mange venner IRL, men jeg har nærmest 25.000 genuine venner her inne på bloggen. Jeg gråter nesten når jeg skriver dette, jeg føler meg bare så vanvittig heldig som har en så fin og støttende gjeng som det dere er. En gjeng med mennesker som kun vil mitt beste, til tross for at dere ikke kjenner meg på ekte. Det er helt ubeskrivelig å kjenne på den følelsen. Jeg vil bare at dere skal vite hvor mye jeg setter pris på dere, og ikke minst kommentarene dere etterlater etter dere dag inn og dag ut. 

Tusen takk for at dere følger meg. Tusen takk for at dere gir meg råd og tips, selv om jeg ikke alltid innser at dere har rett der og da. Det har vist seg at dere har hatt rett om det mest som dere har vært kritiske til, og for det vil jeg takke dere. ❥

18 kommentarer
    1. Et genuine tips fra meg – please ikke operer puppene dine på nytt. Du er virkelig kjempe fin som du er. Ingen ser på deg og tenker at du mangler noe som helst, jeg lover deg.

    2. Utrolig stort av deg å faktisk innrømme at du tok feil, Isabell, og selv om du faktisk var uenig i rådene du fikk gjorde du det rette og valgte å høre etter. Det står det respekt av! Jeg vet om en toppblogger som ble frarådet å kjøpe valp på det sterkeste, men lo av alle advarslene og kjøpte hund likevel. Et par måneder senere måtte valpen flytte til foreldrene hennes fordi hun innså at hun ikke kunne gi valpen den omsorgen og kjærligheten den fortjente. Det blir bare for dumt, det er levende vesener med behov og følelser vi snakker om, ikke leketøy som kan kastes når man ikke gidder mer. Stolt av deg! En dag er du ordentlig etablert og i en jobb som ikke innebærer så mye reising, og da tviler jeg ikke et sekund på at du blir en fantastisk hundemamma! ❤️

    3. Eg vil bare sei at eg ser på deg som et forbilde. Du er så fantastisk både på innsiden og utsiden. Og vi vet at du er opptatt med å spille inn til ph 2018, så om bloggen ikke er like gøy nå, så venter vi på deg til du kommer hjem igjen og blokker like bra som før. Du er amazing Isabell, stå på alt du gjør og ikke tenk på alle de ekkle menneskene som tror de er noe ved å skrive hat, de kommer aldri til å oppnå ditt nivå, og det tror eg de vet selv, og derfor prøver de å rakke ned på deg!
      Eg elsker deg big siss! Hilsen jente fra sandnes (18)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg