10 MERKELIGE TING SOM GJØR MEG LYKKELIG

reklame ⎮ annonselenke

TOPP HER

💕 Når folk hjelper hverandre. La oss ta et eksempel. Jeg flyr alltid med super tung håndbagasje (en liten trillekoffert) og som dere kanskje kan forestille dere er jeg veldig svak. Det finnes svært så muskler på meg haha. Når personen fremfor eller bak meg i køen på flyet tilbyr seg å hjelpe meg med å bære den og plassere den over setet, blir jeg sååå glad! Sånne små, enkle ting får meg virkelig til å smile.

💕 Når jeg sjekker inn på et hotellrom og jeg innser at det finnes badekåper!! Finnes ingenting bedre haha. Da blir jeg lykkelig!

💕 Å twinne med venninner. Mange synes at det er irriterende om man møtes og oppdager at man har tatt på seg nærmest det samme antrekket, men jeg blir det stikk motsatte. JEG ELSKER DET, og kan gjerne hoppe av glede. Hahah! Venninnene mine finner det ganske merkelig haha. Forstår ikke hvorfor! 😉

💕 Når annonsene jeg har på bloggen gir gode resultater til annonsøren. Jeg vil anta at mange bloggere selger annonser på bloggen sin og er glad for honoraret de får for det og nærmest kun bryr seg om pengene. Jeg blir derimot alltid veldig nysgjerrig på hvordan posten har gått og om det ble en suksess for annonsøren! Om det har gitt bra utfall, blir jeg veldig fornøyd.

💕 Er det bare jeg som er livredd for å trekke i do på fly? Hver gang jeg skal gjøre det blir jeg så redd for at flyet skal styrte. Så, om jeg er ferdig med min business, trekker i do og flyet svever akkurat som normalt, blir jeg glad! Lol, dette må være det mest weird punktet haha.

💕 Når jeg klarer å svare riktig på et matte-spørsmål. Det skjer nemlig ikke ofte da jeg dessverre er helt elendig i faget. «Fun» fact: jeg måtte bokstavelig talt gråte meg til en 2- i matte for å bestå da jeg var ferdig på VGS. Så krise var jeg med andre ord.

💕 Når jeg innser at Chanel vesken min er litt slitt. For da har jeg nemlig en unnskyldning til å unne meg en ny, for jeg har tross alt vært flink og brukt den første myyyye.

💕 Når håret mitt ikke er statisk på vinteren. Det blir nemlig ALLTID det, så de få gangene det ikke er det, blir jeg overlykkelig.

💕 Når jeg kan skryte til vennene mine om hvor langt jeg har kommet på Candy Crush. Haha!! Hva er det å være stolt over liksom??

💕 Om jeg drar på butikken og kassadamen er skikkelig hyggelig, kan jeg bli skikkelig varm i hjertet! Det pleier jo alltid å være så upersonlig å dra å handle på en måte, så når det først skjer at personen bak kassa er skikkelig glad og imøtekommende blir jeg i døds bra humør! Kan gå å prate om det i flere timer etterpå haha.

______ 

HVA GJØR DEG LYKKELIG?

11 kommentarer
    1. Det står “haha” i 6 av 10 punkter her! Unødvendig x)
      Anyways… jeg blir også kjempe glad når en i kassen på butikken er hyggelig. Sånt kan gjøre hele dagen min bedre 🙂

    2. Dumt at de ferdig skrevne innleggene er så kjedelige. Helt ærlig kunne det hvem som helst ha publisert disse innleggene den siste uken. Virker ikke som noe er skrevet nå.

    3. Hei Isabel. Vil gi deg et tips. Har du sett på programmet fra usa der folk over hele verden drar til for å fikse mislykka opperasjoner. Der sier ekspertene at man ofte får slik resultat på puppene som du har fått om man tar i for mye. Det river opp noe vev aktig greier inni der og gjør så det blir slik mellomrom. Anbefaler deg å se det programmet så du skal få best mulig resultat om du skal endre dem igjen. 🙂
      Ønsker deg alt vell

    4. «Når jeg innser at Chanel vesken min er litt slitt. For da har jeg nemlig en unnskyldning til å unne meg en ny en» HAHAHAH hva faen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg